měsíc s knížkou, srpen 2015

středa, září 09, 2015

Původně jsem na blog chtěla přidávat měsíční chvástačku, ale nakonec jsem se rozhodla pro něco zajímavějšího. Dlouho jsem přemýšlela nad názvem, ale nakonec jsem se rozhodla pro měsíc s knížkou. Kromě knih, které jsem si minulý měsíc koupila, v článku najdete také knihy, které jsem přečetla a takové malé měsíční nej: nejlepší kniha a nejlepší knižní postava. A teď už pojďme na ten článek!

přečetla jsem
Ledový květ (Josefine Ottesen), Elita (Kiera Cass), Papírová města (John Green), Hunger Games (Suzanne Collins), Velkej frajer Nate 6 (Lincoln Pierce), Lola a kluk od vedle (Stephanie Perkins).
Celkem jsem za srpen tedy přečetla šest knih.
  

nové přírůstky
Monument 14 (Emmy Laybourne), Monument 14; Nebe v plamenech (Emmy Laybourne), V kůži supermodelky (Meg Cabot), Jmenuju se Nikki (Meg Cabot), Na útěku (Meg Cabot),  Robokalypsa (Daniela Wilson), Dech (Sarah Crossan), 21. den (Kass Morgan), Asylum (Madeleine Roux), Hunger Games (Suzanne Collins).
Nových knížek mám celkem deset a jsem s nimi vážně spokojená:)
   

nejlepší kniha
Je těžké vybrat jen jednu nejlepší, protože tento měsíc byl plný skvělých knih. Největší dojem ve mě ale zanechal první díl Hunger Games, protože mě kniha hodně příjemně překvapila a byla prostě skvělá.

nejlepší knižní postava
Pro mě byly za tento měsíc nejlepší dvě postavy, které se tak nějak musí poprat o první místo. Peeta Mellark z Hunger Games, protože, ehm, on je prostě skvělý a, ehm, úplně jsem z něj u knížky slintala (haha, samozřejmě kniha zůstala nezničená:D). A také Ben Starling z Papírových měst, který je tou nejvtipnější postavou, o jaké jsem kdy četla.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ben je úžasný :D... a videla si film :)? Tam bol úplne dokonalý a fakt bol totálne podarený :D. Celkovo film bol úžasný :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsi četla Asylum? Docela by mě zajímalo, co na něj říkáš :)
    Jinak 10 nových knih, to je fajn počet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asylum jsem zatím nečetla, ale jsem na něj celkem zvědavá, tak snad se k němu brzo dostanu. Pak bude určitě recenze :)

      Vymazat
  3. Spřátelím ráda, elitu jsem četla a těším se na další díl. Asylum mám a nic moc :-(
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně je to zajímavý projekt :) Na tebe je těch knížek dost, ale na to, že si měla prázdniny jich je docela málo :D Jinak gratuluji k přírůstkům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, na mě je to dost to máš pravdu :D Ale je mi jasný, že na tebe doost málo :D Kolik ty tak přečteš knih za měsíc, 20? :D

      Vymazat
    2. Když nemám školu, tak ano. Když ji mám, tak jsem ráda plus mínus za osm :D

      Vymazat
  5. Elitu jsem také četla, je to skvělá kniha. Jinak pěkný výběr knih.

    OdpovědětVymazat
  6. Ben je super<3 Miluju stejně všechny knihy od Johna Greena;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě přijde 6 knih na měsíc opravdu dobré :) I když byly prázdniny, nic to neznamená prostě máš za měsíc 6 knih a to je opravdu dobré :)
    S Asylem jsem moc spokojená nebyla...a taky bych si chtěla přečíst v kůži supermodelky :) Určitě pak napiš recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, už jsem si tě přidala do affs ;)
    - Eliza

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, promiň, byl to nějaký omyl, že jsem si tě smazala z affs, asi jak jsi přesouvala blog, tak jsem si tě zapomněla přepsat, omlouvám se :(
    Z knih, co jsi napsala, jsem četla Papírová města a Hunger Games... A taky mám moc ráda Bena! :D :3
    Jinak, super článek! ;)

    OdpovědětVymazat