TBR, září 2015

neděle, září 13, 2015

Nestíhám, nestíhám, vážně už potřebuji další letní prázdniny. Škola byla prvních pár dnů fajn, ale máme za sebou dva týdny a já mám dost. Když zrovna nejsem ve škole nebo s kámošema, tak se buď učím a nebo čtu. Protože přece jen čtení je pro mě o něco důležitější než blog. No, každopádně, konečně je víkend a já se zase dostala na blog, i když ne na moc dlouho. Každopádně jsem se rozhodla zavést další pravidelný článek a to TBR, tedy knížky, které chci během daného měsíce přečíst. Samozřejmě to nejsou jen tyto knihy, protože často se mi stane, že z ničeho nic dostanu chuť na nějakou knížku a prostě ji popadnu a začnu číst. Ale tyhle bych chtěla během září stoprocentně přečíst. Tak se do toho pojďme pustit.

rozečtené knihy
Začnu knihami, které mám zrovna rozečtené. Momentálně čtu novinku Isla a šťastné konce (Stephanie Perkins) a jsem někde v polovině, takže doufám, že ji co nejdříve dočtu. A jako druhou knihu mám rozečtený druhý díl Harryho Pottera (J. K. Rowling), který mám rozečtený už přes měsíc, ale nějak jsem se sekla a dlouho ho nečetla, takže ho rozhodně plánuji konečně dočíst.
 

půjčené z knihovny
Z knihovny tu mám jen pár knížek, každopádně už je mám doma nějakou dobu a vážně bych je měla konečně přečíst. Takže se do nich určitě pustím v září, abych je mohla včas vrátit. Jako první tu mám Jablečný koláč naděje (Sarah Moore Fitzgerald), což je uzoučká malá knížka, takže ji snad budu mít přečtenou rychle a celkem se na ni těším. A potom tu mám knížky Čas mezi námi (Tamara Ireland Stone), Lásky jedné rusovlásky (Cathy Cassidy) a Hvězdička (Jacqueline Wilson).
   

z mé knihovničky
Z mé knihovny bych si tento měsíc ráda přečetla hlavně druhý díl Hunger Games (Suzanne Collins) a minimálně rozečetla třetí díl Harryho Pottera (J. K. Rowling). Ráda bych se také pustila do re-readingu Divergence (Veronica Roth), ale jsem realista, takže předpokládám, že to vzhledem k té škole nestihnu a ten zbytek mi bohatě stačí.
  

a nakonec..?
Abych to shrnula, celkem bych tento měsíc ráda přečetla sedm knížek, pokud budu počítat Divergenci a Harryho, tak devět, s tím, že jednu jsem již přečetla, takže bych ráda za září celkem přečetla deset knih. Z toho mám tedy jednu přečtenou, dvě rozečtené, čtyři půjčené z knihovny a dvě vlastním já.

You Might Also Like

10 comments

  1. ~Čaué~
    JO no, další prázdniny by se lehce hodily :D
    Taky teď na blogu moc nejsem ...
    Já přečetla za měsíc červenec dvě knihy a od té doby jsem na to už nenašla čas, takže budu ráda, když se dostanu na povinnou četbu. Miluju čtené, ale s povinnou četbou je to horší. Už to slovo 'povinné' není lákavé .. chtěnější věci jsou ty dobrovolné a námi vybrané :)
    Četla jsem Harryho 6 a 7 :D
    Wilsonová je dobrá spisovatelka, od té jsem jako menší přečetla plno knih :D
    Čas mezi námi mi něco říká, ale neznám :D
    Nečetla jsem ani jednu z těchto knih. Tobě přeji hodně štěstí, ať to stíháš :)
    Ahoj :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já zatím ve škole moc nebyla. Teď hlavně scháním učebnice a nemám ještě půlku učebnic. Moc jsem ani neobíhala affíky, což mě štve, ale prostě nestíhám. Ke čtení jsem se moc nedostala a zasekla jsem se na Pán prstenů- Dvě věže.
    Přeju štěstí se čtením a se školou :)
    P.s.: děkuju a poradila bys mi prosím stránku, kde bych to našla? :)

    OdpovědětVymazat
  3. S tou školou to mám stejné, přes týden jsem ráda, když dojedu domů a lehnu k telce třeba, kolikrát tak unavená, že na notebook nemám ani pomyšlení. Přes víkend je čas to je pohoda... :D aspoň, že tak. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě nevěřím, že mám za sebou teprve 2 týdny školy a prázdniny jsou stála daleko přednámi :D
    HPa Divergenci jsem četla, z ostatních si jich pár taky plánuji přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty knihy (dívčí romány) od Jacqueline Wilson jsem také hodně četla, je to taková oddechovka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Plno zajímavých knih, snad sem dáš recenze :-). Harryho jsem četla, Hunger Game jen částečně.

    OdpovědětVymazat
  7. Harryhi máš rozečteného přes měsíc? Ostudo... kdyby to byl čtvrtý díl nic neřeknu, ale takhle? :D Btw jaká je Isla? Bez spoilerů :D

    Jablečný koláč jsem ani nedočetla, Čas mezi námi si chci přečíst a ty druhé dvě by mě bavily tak před pěti lety, ale to víš.

    HG,HP i Divergence je dobrá volba. Jsem jen zvědavá, jak to stihneš :D

    Ok... jsem jediná kdo závěrečný odstavec nechápe? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale v sobotu jsem ho uz konecne docetla :D On je skvely, spis jsem dávala přednost jiným knížkam kdyz tohle byl jen re-reading. Isla byla skvělá a ctiva ale na můj vkus trochu přeslazena jinak fajn :)

      Ja vim, taky pochybuji ze me to jeste bude bavit, chci to spis zkusit jako takovou vzpomínku na to co jsem dřív cetla :D

      Na to jsem zvědavá take :D

      Je to možný, píšu často dost nesouvisle :D

      Vymazat
    2. Jo to chápu :D Jestli to bylo přeslazené na tvůj vkus bude nejspíš i na můj, ale uvidíme :)

      Jo to chápu :D Ty knížky byly skvělý, ale to i Klub tygrů a podobně od Thomase Breziny...

      Jo, tím to bude :D

      Vymazat
    3. Co jsem zatím četla a slyšela, hodně lidem to připadalo až moc přeslazené, ale tak někomu to problém vůbec nedělalo, takže určitě jsem zvědavá potom na tvůj názor :)

      Nejspíš :D

      Vymazat