Unboxing #1

sobota, září 26, 2015

Konečně zase sobota. Vážně bych ocenila další léto a hlavně prázdniny. Už jsem týden nemocná, sice s tím normálně chodím do školy a funguju, ale furt se mi to zhoršuje a je mi dost na nic. Ta zima je příšerná, u mě v okolí jsou nemocní úplně všichni a je to takový dost depkózní období, ale tak snažím se.. Času je každopádně na blog a hlavně na obíhání strašně málo, třeba včera jsem byla čtyři hodiny na doučování, protože jsem dostala asi pět čyřek z matiky, takže včerejšek byl utrpení :D Každopádně konečně je volno, takže jsem zase na blogu a konečně vás všechny budu moct oběhnout. A teď už pojďme na článek, což je první unboxing v historii tohoto blogu :D

Rozbalovat budu balíček ze stránky bux.cz, který mi přišel před dvěma dny. Objednala jsem si celkem tři knihy, i když jedna z toho tak úplně kniha není, ale to uvidíte :) Hrozně jsem se na ně těšila, takže jsem samozřejmě nadšená, že je mám konečně doma :)

Balíček byl opravdu nedobytný, takže mě otevření stálo hodně sil a času, ale nakonec se přeci jen povedlo :D

Na knihách bylo pár katalogů a účtenka, a hned pod nimi tedy už možná můžete poznat dvě knihy, ale pojďme se na ně podívat z lepšího pohledu!

A teď už tedy konečně vidíte všechny tři mé nové přírůstky. Jako první vidíte Všechny malé zázraky od Jennifer Niven. Na tuhle knížku jsem čekala hrozně dlouho, dokonce jsem přemýšlela, že bych se do ní pustila v angličtině, ale když jsem se dozvěděla, že kniha vyjde i u nás, tak jsem se rozhodla počkat a hrozně jsem se na ní těšila. Druhá knížka je První od Kiery Cass, což je třetí díl trilogie Selekce. Oba předchozí díly mám doma a četla jsem je a nemůžu se dočkat závěrečného, takže se do něj určitě co nejdříve pustím. A poslední jsou Cooboolínské omalovánky. Sice toho už takhle mám dost, ale tyhle omalovánky jsou tak hrozně skvělé, že jsem prostě neodolala.

A poslední fotka, na které jsou všechny knížky krásně vidět :)

You Might Also Like

6 comments

  1. pekne :-) jak vypadaji ty omalovanky? z ukazky co jsem videla me to moc nelakalo...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Všechny malé zázraky jsem nečetla a ani jsem o tom ještě neslyšela... pak určitě napiš recenzi! :) A tu sérii znám, chystám se si to přečíst, schválně, jestli mě to bude taky bavit :)

    OdpovědětVymazat
  3. První bych si chtěla strašně moc přečíst! :D Cooboolínské omalovánky jsem taky chtěla, ale pak jsem si to rozmyslela...
    O Všechny malé zázraky jsem zatím ještě neslyšela, budeš dělat recenzi? :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úžasně :) Btw, kde si našla ten obrázek koťat?

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají skvěle..taky si chci pořídit nějaké omalovánky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné knížky, První už mám také doma, ale ještě jsem se nedostala k přečtení, každopádně, až budeš mít knihy přečtené, ráda si přečtu recenze, pokud je sem dáš. :-)

    OdpovědětVymazat