wrecking my journal #1

sobota, září 05, 2015

I já jsem se přidala k davu, a pořídila si wreck this journal. Každopádně jsem si tenhle "deník" hrozně oblíbila a pochopila, proč si ho každý kupuje. Takže jsem se rozhodla přidávat své hotové stránky jednou za čas na blog. Nejspíš bude v každém článku kolem pěti hotových stran. A dneska začneme rovnou prvním dílem :) 

│Nečekaně jsem začala prakticky prvníma dvěma stranama, před těmito jsou už jen takové ty úvodní, které mám taky v plánu určitě udělat, ale zatím nevím přesně jak. Každopádně první stranu jsem vybarvila jen pastelkami, aby byl čitelný text, a druhou už jsem udělala temperami a dopsala dolů citát.│

│Potom tady máme dvojstránku, která je zhruba někde před polovinou a když jsem si to zadání přečetla, tak jsem měla hned jasno. Vážně tuhle scénu v Harry Potterovi miluju a Snape je prostě úžasná postava..  After all this time? Always.│

│Dlouho jsem přemýšlela, co přesně po stranách deníku udělám, a nakonec jsem se pokusila o takový duhový efekt:D A fixou napsala citát z Harryho Pottera I solemnly swear that i am up to no good tedy v překladu Slavnostně přísahám, že jsem připraven ke každé špatnosti :D│


│A teď už tu máme poslední stránku za dnešek, ale tahle stránka je v deníku naopak úplně první a úvodní. Nakonec jsem pomocí temper vytvořila takový ombré efekt a namalovala černým fixem reprodrozda z Hunger games, protože já Hunger games vážně zbožňuji:D │

You Might Also Like

8 comments

  1. Destrukční deník má každý, i já, je to sice kravina, ale každý se na tom skvěle vyřádí :D
    Ta scéna je vážně skvělá, taky ji zbožňuji :3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ešte Wreck this journal nemám, ale určite sa ho chystám kúpiť. Spolu v sade s ďalšími troma srandami - Do not open this Box - ale ešte na to nejak nemám peniaze. :D
    Každopádne, páči sa mi tvoja kreativita a tá dúhová na stránkach je úplne úžasná, cením aj Harryho Pottera vzhľadom k tomu, že som veľký fanúšik. Dobré na WTJ je práve to, že každý si takto môže rozvíjať fantáziu a kreativitu bez obmedzení. Hláška od Severusa Snape-a je mojou najobľúbenejšou z celého HP. :)
    Zbožňujem tú drozdajku! Prajem príjemné chvíle strávené pri Wreck this journal. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný začátek, krásné citáty i vybarvení. Já ho teda ještě nemám, ale možná časem si jej pořídím,

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, koukám, že ty ses přestěhovala? :o
    Doufám, že se ti na blogspotu líbí, vzhled máš krásný :)
    A mimochodem, jak je to s SB? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já tento deník nemám,ale vypadá to velice dobře.
    Já mám takový jinačí deníček no :D
    Ty strany jsou super!!

    OdpovědětVymazat
  6. tenhle deník bych taky moc chtěla a taky jsem si vyhlídla ty antistresové omalovánky pro dospělé, takže za chvilku se blíží můj svátek a můžu zaúkolovat přátele :D

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem to řekla jednou, ale musím to říct znovu. Je to doopravdy nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, taky přemýšlím, že si tenhle deník koupím! Ale pořád váhám :) Každopádně, strašně hezký jsou ty přechody barev, to se ti fakt povedlo. :)

    OdpovědětVymazat