měsíc s knížkou, září 2015

středa, října 14, 2015

Po dlouhé době jsem se konečně dohrabala k blogu. Dnešek byl první den za tento školní rok, kdy jsme nic nepsali, ani mě nikdo nezkoušel. Což by chtělo pořádně oslavit, jen tak mimochodem. Měla jsem původně v plánu vám napsat spíš zase jen nějaký deníček, ale nakonec jsem se rozhodla, protože mám tisíce restů. co se článků týče, tak vám to napíšu jen takhle nad článek, ať to už zbytečně nezdržuji. No, to hlavní co jsem chtěla je to, že snad se k blogu zase více vracím, nejhorší byl ve škole minulý týden, protože jsem psali denně minimálně dva testy přes dvě A4 a bylo to prostě hrozný. Tenhle týden vypadá lépe, takže snad se mi podaří tu teď být a předepsat články. No, to je vlastně zkráceně asi všechno důležité, co jsem vám chtěla říct. Dneska tu máme měsíc s knížkou za září, i když ano, 14 dní opožděně. Jak říkám, mám tisíce restů.

přečetla jsem
Hledání Aljašky (John Green), Isla a šťastné konce (Stephanie Perkins), Harry Potter a tajemná komnata (J. K. Rowling), Všechny malé zázraky (Jennifer Niven).
   

nové přírůstky
Isla a šťastné konce (Stephanie Perkins), Všechny malé zázraky (Jennifer Niven), První (Kiera Cass), Kdybychom se neviděli (Cynthia Hand).
   

nejlepší kniha
Abych byla upřímná, nedokáži se rozhodnout mezi Hledání Aljašky a Všechny malé zázraky. Obě knížky mi byly hrozně blízké a čtivě zároveň v nich byla spousta mouder a důvodů k zamyšlení a spousty krásných pasáží a.. obě zkrátka byly naprosto skvělé a zároveň mi občas připadaly trochu podobné, i když spoustě lidem nejspíš ne. No, každopádně, nenuťte mě si vybrat, jaká kniha z těch dvou byla lepší.
 

nejlepší knižní postava
Nejlepší knižní postava je pro mě určitě Theodor Finch (Všechny malé zázraky). Je těžké o něm říct to, co bych chtěla, aniž bych spoilerovala, ale Finch byl zkrátka skvělý a mám ho hrozně ráda,

You Might Also Like

5 comments

  1. Na knihu první se chystám a moc se na ni těším :-) Všechny malé zázraky mě velmi lákají .
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na to že to bylo září a že jsi to ty, jsi toho opravdu přečetla hodně :D Hrozně závidím Islu a První, jako obvykle :D Zázraky Finch jsou prostě dokonalí, naprosto tvému výběru rozumím :)
    Btw rovnej si články do bloků, vypadá to mnohem lépe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, přečetla si hodně knížek, První mám už také ve své knihovně. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc bych chtěla knihu Kdybychom se neviděli, tak snad mi to vyjde k narozkám :) Dost čteš ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vsichni jsou nadseni z Greena, ale pritom mi prijde jako prumerny autor pisici o obycejnych vecech. nedavno jsem videla Papirova mesta, a neprislo mi to buhvi jak genialni. To uz me vic zaujalo Hvezdy nam nepraly...

    OdpovědětVymazat