TBR, říjen 2015

čtvrtek, října 15, 2015

Tak doháním, doháním resty. Za dnešek se mi jen tak mimochodem povedlo přečíst něco přes 170 stran a tím pádem dočíst První, takže jsem z toho opravdu nadšená, protože obvykle se mi při škole tak moc číst nedaří. Stále jsem se nedokopala k tomu všechny oběhnout, ale postupně se o to snažím, a snad to postupně také všechno zvládnu a pak si to budu nějak rozkládat, abych nemusela obíhat všechny najednou a hlavně po kontrole AFFS mi jich spousta zbytečných odpadne, takže to bude lepší. Dneska tu mám teda TBR na říjen, opět se zpožděním, ale přece.


rozečtené a přečtené knihy
Vzhledem k tomu, že tyto TBR přidávám s velkým zpožděním, přečetla jsem již dvě knížky, které jsem v plánu přečíst měla. Proto je na seznam také přidávám společně k rozečteným knihám. Přečetla jsem tedy Asylum (Madeleine Roux) a závěrečný díl trilogie Selekce, a to První (Kiera Cass). A momentálně mám rozečtený třetí díl Harryho Pottera (J. K. Rowling), ve kterém jsem zhruba v polovině.
  

půjčené z knihovny
Z knihovny mám doma knih více, ale nechci si je zadávat úplně všechny na jeden měsíc, protože potom to stejně většinou nestíhám. Takže za říjen bych chtěla přečíst alespoň dvě knihy z knihovny a to Násobky sedmi (Holly G. Sloaneová) a Den co den (David Levithan). Pokud přečtu i jiné, bude to takový bonus, za který budu moc ráda :)
 

z mé knihovničky
Z mé knihovničky mě v říjnu čeká re-reading mé oblíbené dystopie Banka těl; Mladší (Lissa Price). Dále bych si ráda konečně přečetla Hunger Games; Vražedná pomsta (Suzanne Collins), které už mám na tomto listu už druhý měsíc, protože jsem to minule nestihla. A jako poslední bych ráda alespoň začala číst čtvrtý díl Harryho Pottera (J. K. Rowling). Stačí mi klidně jen pár stran, zkrátka ho chci stihnout alespoň začít.
  

a nakonec..?
Minulý měsíc jsem si toho naložila opravdu hodně, až zbytečně moc, proto jsem to tento měsíc tak nepřeháněla. Dvě knihy jsem již přečetla, jednu mám rozečtenou, další čtyři bych chtěla přečíst, a jednou rozečíst. Celkem bych tedy za říjen ráda přečetla sedm knih a jednu rozečetla. Opravdu netuším, jestli se mi to opravdu povede, hodně ten nedostatek času doháním o víkendech, ale poslední dobou čtu i ve škole a všude kde se dá a hlavně kdykoli se dá, takže mi to jde o něco lépe. Tak uvidím :) A co máte v plánu přečíst vy?

You Might Also Like

7 comments

  1. Hele já taky nestíhám číst jak je škola. A když už mám tak mi stačí to že musím číst věci do školy. Jakože my nemáme povinnou četbu ale prostě abych se něco naučila tak to musím číst. A to mi stačí. Prostě se načtu akorát že moje věci se mi číst už nechtějí. Ale ráda bych si koupila teď plno knížek. Ale prostě nemám na to náladu. Jen by mi tu ležely. Každopádně hezké knížečky tu máš. Tahle série se mi moc líbí pokračuj v ní.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to tě obdivuji. Kde na to bereš čas? Jsem ráda, že stíhám četbu k maturitě a sem tam nějakou novelu či povídku :D vše tedy odsouvám a budu číst svou četbu až po maturitě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Na První se stále chystám, mám rozečtenou knihu Řeky Londýna... Přečetla si dost knih, já mám poslední dobou málo času, že jsem ráda, když přečtu 2 nebo 3 za měsíc.

    OdpovědětVymazat
  4. tak tolik stran za den prectu jen vyjimecne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teď bohužel bojuji s povinnou četbou :D Už se těším, až se dostanu k něčemu "normálnímu", ten Harry mě láká, musím si ho zase přečíst! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež práve čítam HP štvrtý diel :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám dojem, že už jsem se ke všem knihám na tvém seznamu vyjádřila. Ale popravdě sedm knih na měsíc, že si to ty, jestli to fakt zvládneš přečíst, tak ti zatleskám :)

    OdpovědětVymazat