měsíc s knížkou, říjen 2015

pondělí, listopadu 02, 2015

Tentokrát snad poprvé včas tu máme měsíc s knížkou za říjen. Připadá mi , že skoro nepřidávám nic jiného, jenže je to tím, že přidávám články zkrátka hrozně nepravidelně a po dlouhé době. Opravdu se teď budu snažit přidávat častěji a i jsem konečně oběhla několikrát za sebou, takže to je pokrok :D Ta škola je opravdu horor, nemůžu se dočkat na Vánoce, protože konečně budu moct více číst a být na blogu a tak :) Tak už pojďme na ten článek!

přečetla jsem
Asylum; Ústav pro duševně choré (Madeleine Roux), První (Kiera Cass), Harry Potter a vězeň z Azkabanu (J. K. Rowling), Harry Potter a ohnivý pohár (J. K. Rowling)
   

nové přírůstky
Nevinné (Sara Shepard)

nejlepší kniha
Nejlepší kniha pro mě byla rozhodně První (Kiera Cass), protože je to zkrátka závěrečný díl trilogie, takže spousta očekávání a opravdu mě hrozně překvapil a nadchl, líbil se mi rozhodně ze všech tří dílů nejvíce.

nejlepší knižní postava
Nejlepší byl pravděpodobně princ Maxon z První, protože v tomhle dílu se choval nejlépe a byl zkrátka hrozně skvělý, obzvlášť ke konci :3


a nakonec..
Původně jsem doufala. že se mi povede přečíst sedm knih, každopádně já se místo toho naplno pustila do čtvrtého dílu Harryho, který má asi 570 stran a k tomu extra malá písmenka, takže mě hodně zdržel, ale povedlo se mi ho přečíst celého za týden, takže si myslím, že jsem tím ty nepřečtené knihy vynahradila a jsem naprosto spokojená. Přečetla jsem tedy celkem čtyři knih, a jsem za to vzhledem k té škole vážně ráda :) Co se týká nových knih, ano, jedna knížka je opravdu hodně málo, ale momentálně si šetřím spíš na to období mých narozenin a Vánoc, proto mi nic moc nepřibylo :)

You Might Also Like

8 comments

  1. ~Čaué~
    Taky doufám, že budu mít přes Vánoce víc času číst, protože nečtu skoro vůbec a to mám čtené hodně ráda :/
    Harryho jsem četla, ale jen 6. a 7. díl :) Už je to dávno :)
    Ostatní knihy jsem nečetla, ale nevypadají zle :)
    Jsi dobrá, že tolik čteš... Já bych nezvládala pak ostatní věci.. je toho moc... respekt :)
    Tak ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow,tak to Tě obdivuji,ja se kolikrat nedokopu precist povidku za tyden :D a ty hned celeho Pottera.

    OdpovědětVymazat
  3. První bych si moc ráda přečetla, ať už mám tu sérii za sebou :D
    Taky se teď snažím šetřit na Vánoce, ale uviděla jsem set HP ve výhodné ceně, tak nevím nevím... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Čtyři knihy je na tvůj poměr dost dobré číslo :) A jako obvykle si stejně přede mnou. Já se ještě nedostala ani k Elitě :D

    OdpovědětVymazat
  5. ať žije HP mánie :-) A sylum raději nikdy číst nebudu, děsí mě už samotná obálka... a série Selekce, zatím nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, jsme ráda že aspoň ty čtení nezanedbáváš. Já celkem jo. Moc se mi teď číst nechce. První jsem si chtěla pořídit. to znamená ty předchozí díly ale ještě jsem se k tomu nedostala. HP miluju! Ostatní knihy neznám ale nezní špatně.

    OdpovědětVymazat
  7. Na První se teprve chystám, ale je super, že se ti líbila :)
    Máš pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekná kôpka kníh, Potterovky sú super, Prvú som ešte nečítala a tak nejako ani neviem, či chcem, Elita ma dosť sklamala :-)

    OdpovědětVymazat