Bookshelf tour #1

pondělí, prosince 28, 2015

Ahoj! Už brzy si budu pořizovat novou knihovnu. Momentálně mám jen malinkou a už se mi do ni nevejde ani o knihu více. Knihy budu tedy brzy zase předělávat, ale napadlo mě, že bych mohla udělat na blog takovou bookshelf tour, kterou bych třeba jednou za rok nebo za půl obměňovala :) Myslím, že se ráda pak časem podívám, jak se mi knihovnička rozrůstala a při té příležitosti bych to mohla ukázat i vám. Tak jdeme na to :)


Tady tedy vidíte moji knihovničku, je dost vysoká, ale bohužel hrozně uzoučká. A tím pádem dost nacpaná :D Nicméně na fotku se ještě nevešla jedna další, úplně spodní polička.

V první poličce jsou moje nejoblíbenější knihy, a podobně je na tom i druhá polička.  To však neznamená, že ostatní knihy by nebyly skvělé, všechny jsou, protože jinak bych neměla potřebu si je koupit.

V první poličce jsou tedy převážně knihy od Cooboo, a potom od Knižního klubu všechny knihy Johna Greena, které jsou zatím přeloženy.

V druhé poličce je samé Cooboo a Yoli, protože to jsou vlastně mé dvě nejoblíbenější nakladatelství, takže mám knihy většinou od nich.

Třetí polička je opět převážně CooBoo.

Čtvrtá polička už je takový mix, Knižní klun, Baronet, Albatros, Fragment a i nějaké další.

V páté poličce je opět všehochuť, Fragment, Knižní klub, CooBoo, Jota a další. V poslední poličce, kterou už nevidíte, jsou zbylé knihy, které tolik nepotřebuji na očích.


Kromě toho mám ještě vyhrazenou jinou poličku na anglické knížky. Teď se ale pojďme podívat jaké jednotlivé kousky v knihovničce mám :)

V první poličce mám většinou knihy, které jsem už četla. Nejdřív knihy od Johna Greena a to Hvězdy nám nepřály, Příliš mnoho Kateřin, Papírová města, Hledání Aljašky a Sněží, Sněží. Dále tu mám trilogii Selekce, tedy Selekci, Elitu a První. Hned vedle je další trilogie Mé sladké šestnácté století, Příběh dvou staletí a Můj ne tak sladký život. Prvních 100 a i druhý díl této série 21. Den. A nakonec má velká srdcovka Banka těl; Mladší.

V druhé poličce je to trochu víc narvané, nahoře mám položené Nocte, které jsem dostala k Vánocům, hned pod ním Kde hvězdy stále září a Tahle píseň ti změní život. Jak už jsem psala, je tu opravdu samé CooBoo a Yoli. Zprava tu máme Divergenci, Rezistenci a Alianci. Hned vedle Kdybychom se neviděli a naprosto skvělá Isla a šťastné konce. Následuje Všem klukům, které jsem milovala a Tlukot mého srdce. Potom tu máme pro mě jednu z nejlepších knih tohoto roku a vlastně vůbec a to Ostrov lhářů a hned vedle jsou další skvělé knihy a to Všechny malé zázraky, dokonalá Fangirl, Eleanor&Park, který mě bohužel vůbec nenadchnul a nakonec první díl skvělého Labyrintu.

Třetí polička je opět pěkně plná. Jako první vidíte 101 Ložnice, což je vlastně malá knížka plná inspirace jak si zařídit ložnici. Vím, že sem nepatří, ale mám jí tam položenou jen prozatím, protože jinde nebylo místo.Vedle je odshora Zůstaň se mnou, pod ním OTKA a pod ní Dash&Lily; Kniha přání. Zprava Asylum, které bylo vážně moc povedené, dále má oblíbená trilogie Drahokamy, tedy Rudá jako rubín, Modrá jako safír a Zelená jako smaragd. Vedle je další autorčina knížka, a to První stříbrná kniha snů. A nakonec tu mám osm dílů Deníku malého poseroutky. Zbylé díly zde nejsou, protože je mám jen v angličtině.

V této poličce mám staré vydání Jestli zůstanu, které mám v plánu poslat dál, vzhledem k tomu, že teď mám nové vydání. Pod ním mám Marťana, na kterého jsem opravdu hodně zvědavá. A potom Princezniny deníky, první dva díly Roztomilých malých lhářek a hned vedle Monument 14. Následuje Dech a prvních pět dílů Harryho Pottera. Vedle mám také Kouzelný svět Harryho Pottera a potom první dva díly Hunger Games, tedy Arénu smrti a Vražednou pomstu.

V páté poličce mám bohužel několik knih zakrytých, protože jsem si chtěla takto vystavit nové a naprosto nádherné ilustrované vydání Harryho Pottera. My se ale podíváme i za něj.

Nahoře mám první díl Hry lží, pod ní Pod nekonečnou oblohou a nakonec Legendu. Poté Mayské proroctví, které jsem dostala od kamarádky k Vánocům a na které jsem dost zvědavá, dále Vlny zmítané smrtí a trilogii V kůži supermodelky. Vedle je Železný král a Železná dcera, (Ne)obyčejný kluk, Zombie blondýny, Ve tvém pokoji a V průšvihu. Potom Myši, Stoletého staříka, který vylezl z okna a zmizel a druhý, třetí a čtvrtý díl Upířích deníků. Bohužel, u většiny knih v této poličce si nejsem jistá, jestli je vůbec budu číst.

A jsme u poslední poličky, kde jsou ty ostatní knihy, které nejspíš číst už nebudu a tak skončily tady. Mám tu Ostrov včerejšího dne a pod ním Skeptikové a těšitelé. Zprava mám čtvrtý a pátý díl Velkého frajera Nata, tři díly Deníku mimoňky, Alchymistu, Čaroděje a Vědmu, Nemožnou holku, Kiki Strike ve Stínovém městě a nakonec Robokalypsu, která je jediná, kterou číst chci a raději bych ji měla někde jinde, než tady.

Hlavní knihovničku tedy máme za sebou, ale nakonec vám ještě ukáži pár mých anglických knížek, pro které jsem našla malinké místo na poličce s mými školními věcmi. 

Jako první tu mám The Fault In Our Stars, hned vedle Big Nate In The Zone, první, osmý, devátý a desáty díl Diary Of A Wimpy Kid. Vedle mám nádherné vydání třetího dílu Harryho Pottera v angličtině, které mi dala kamarádka. Vedle Harryho mám The Perks Of Being A Wallflower. A nakonec čtyři knihy z Amerického antikvariátu. Bohužel jsou tedy zničené, ale byly zdarma a já jsem ráda, že je alespoň mám. Jako první Twilight, vedle komiks Drama, dvě knížky v jedné od Jacqueline Wilson a první díl Harryho Pottera. Vedle toho už mám jen Dějiny filosofie, ale to pochybuji, že vás zajímá.


To by tedy bylo vše z mé knihovničky. Doufám, že se vám alespoň trochu líbila, i když je to s ní opravdu špatné, nevypadá vůbec tak jak bych si přála, a je malinká. Ale jak jsem psala, brzy bude nová :) Určitě mi napište, jestli máte nějaké knihy taky, nebo si je chcete pořídit, nebo cokoliv jiného :)

You Might Also Like

13 comments

  1. Ahoj na blogu je prvé kolo poVianočnej súťaźi, budem rada ak sa zapojíš :)
    http://disneychannel801.blog.cz/1512/povianocna-sutaz-1#pridat-komentar

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoji knihovnu miluju :) Kdy si stihla všechny ty knihy nasbírat? Nebo lépe, proč si mi neřekla, že je máš? Je to všechno úžasné, ani nevíš, jak moc ti závidím. No asi víš :D To jak pukám závistí musí být slyšet i na druhém konci Česka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :) No jo, také jsem si říkala. Zrovna jsem to počítala a zjistila jsem, že skoro celou knihovničku tvoří knihy koupené za tento rok, mam jich novych něco pres 50. Což je dost neuvěřitelný :D No ja ti zase závidím spoustu knih od fragmentu :D
      Tak už vím, co jsem to dneska slyšela za ránu :D

      Vymazat
    2. Tak to to vysvětluje :D V tom případě se radši neptám, kolik jich budeš mít příští rok...
      Nemusela bys, kdybys požádala o spolupráci...

      Vymazat
    3. Já si zrovna sepisovala, co bych chtěla v roce 2016 stihnout a napsala jsem si, že bych chtěla mít 30 nových knih. A připadalo mi to hrozně moc :D Pak jsem si spočítala kolik jsem jich získala za tenhle rok a najednou takový: Tak tuhle výzvu splním dvakrát :D Ale tak upřímně řečeno budu ráda i za těch 30 :D
      No, už se stalo :D

      Vymazat
  3. Waaaaw opravdu hodně knížek :OO ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za ně opravdu ráda, ale pořád to není ani polovina toho, co bych chtěla :)

      Vymazat
  4. Také jsem mívala plno knih. Když jsem byla ale malá. Četla jsem více než teĎ. Bylo na to více času. A většinou to byly knihy pro děti... už tolik knih nemám.
    Bude to tím, že nějaké zůstali v minulém domě myslím. A navíc si půjčuji z knihovny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já četla jako malá také hodně, ale ne zase tolik jako teď. Musím říct, že i když teď také nečtu moc, přece jen čtu čím dál víc, za což jsem fakt ráda :D Já bych se bez knih doma neobešla :)

      Vymazat
  5. Máš to moc hezky uspořádané. Já to tak pěkně u sebe nemám. Mám na to upřímně řečeno málo místa a myslím že to je chyba! Už se zase dostávám konečně ke čtení a jsen moc ráda!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani moc ne, vlastně ani nemám nějaký způsob jak ty knihy řadím, měla bych si nějaký najít :D Také mám na to málo místa, jak je asi vidět, ale budu si pořizovat novou knihovnu, teda lépe řečeno dvě velké a jednu malou, tak se hrozně těším :) To je dobře! :)

      Vymazat
  6. Nádherné knihy máš! Já YA moc doma nemám a ony mají moc krásné obaly takže v knihovně vypadají tak nádherně, jak teď koukám :D Opravdu pěkná knihovna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Krásné obaly opravdu mají :)

      Vymazat