měsíc s knížkou, listopad 2015

středa, prosince 02, 2015

Listopad byl co se čtení týče neuvěřitelně slabý, což vám vysvětlím v článku, abych to teď nezdržovala. Chtěla bych ale říct, že jsem pouhé obálky knížek z internetu nahradit fotkami přímo těch mých, každopádně i když to říkám vždy, i dnes se omlouvám, že ta kvalita úplně není úplně nejlepší. Ale časem se to snad zlepší. Celkově jsem článek docela upravila, ale to si určitě sami všimnete. Snad se vám tenhle formát bude líbit. Tak a teď už pojďme na ten článek. 


přečetla jsem
Jak jsem už říkala, listopad byl na čtení hrozný měsíc, protože jsem měla spoustu věcí do školy, tím že bylo čtvrtletí. Hodně mě zdržel pátý díl Harryho Pottera, který má skoro 800 stran, a stále ho ani zdaleka nemám přečtený. Nakonec jsem se rozhodla společně s ním číst i další knihy a tak jsem si dala re-reading Banky těl (Lissa Price). Dlouhou dobu jsem neměla vůbec chuť na čtení, nic mě tak nějak nebavilo. A potom, když jsem dostala k narozeninám pár knih, mezi nimi byl i Labyrint; Útěk (James Dashner) a tak jsem se do něj pustila. Je to úžasná knížka a tak se mi ji povedlo během pár dní dočíst.

nové přírůstky
Nové knihy jsou naopak přesný opak, protože jsem měla 27. listopadu narozeniny a tak mi kromě obvyklých 2-3 knížek přibylo mnohem víc a to celkem 9 a mám ze všech naprosto obrovskou radost, protože to jsou většinou spíš novinky, a na všechny se moc těším.

Jako první vám ukážu dva nové přírůstky Harryho, a to pátý díl Harry Potter a Fénixův řád (J. K. Rowling), který jsem si koupila já, někdy na začátku měsíce a který mám rozečtený.
A potom tu mám nové a naprosto dokonalé ilustrované vydání prvního dílu a to Harry Potter a kámen mudrců (J. K. Rowling, Jim Kay), které jsem dostala k narozeninám.

Potom tu mám tři kapku novější knížky, nebo alespoň vyšli v tomto roku. A potom dvě, které vyšli před tímto rokem. A to už jsme u knih k narozeninám, protože tyto všechny jsem k narozeninám dostala a vlastně i všechny další. No co, člověk má narozky jen jednou za rok :D Takže tu mám Všem klukům, které jsem milovala (Jenny Han), Ostrov lhářů (E. Lockhart) na který jsem slyšela samé dobré ohlasy, takže se na něj hrozně těším, OTKA - Ošklivá tlustá kamarádka (Kody Keplinger) na kterou jsem opravdu hodně zvědavá,  Labyrint; Útěk (James Dashner) který jsem už i přečetla a byl naprosto úžasný, jak už jsem psala a Pod nekonečnou oblohou (Veronica Rossi).

A teď už zbývají jen poslední dvě knížky, které jsem dala zvlášť proto, že jsou Vánoční, nebo zimní. Na obě jsem se nehorázně moc těšila a nemůžu se dočkat až je o Vánocích budu číst. První knížka je Sněží, Sněží (John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle) a druhá Dárek z pravé lásky - Dvanáct zimních políbení (12 různých YA autorů).


Sice jsem se co se týká čtení zrovna moc nepředvedla, a věřte, že jsem za to na sebe opravdu naštvaná, ale alespoň jsem si to vynahradila tou velkou spoustou knih, i když někomu se třeba může zdát, že jich je málo, pro mě je devět skvělé číslo a jsem za všechny knihy moc ráda.
A jaké knihy jste přečetli, nebo si pořídili vy?

You Might Also Like

8 comments

  1. Knížek bych zase pár chtěla. Ty co sis vybrala jsou boží! Ehm. Hlavně HP:3 K tomu se nemusím vyjadřovat hehe. No a Sněží, Sněží nebo Let it Snow.. Tak se to jmenuje v Angličtině:D (Minule jsme dumala nad tím jak nazvou česky tu knížku .:D) Tak Let It Snow chci hrozně moc. Vlastním všechny knihy Johna a tak mi tahle nesmí chybět!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jasný :D Taky jsem Let it snow hrozně chtěla, tak jsem nadšená, že ji mám konečně doma :) :D

      Vymazat
  2. No tak čtení u mě v Listopadu stalo také za houby.Já jsem se sekla u knihy Muž jménem Ove.
    Každopádně přírustky jsou nádherné,všechny bych je hned brala :D
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň nejsem sama.. :D No jo, to je nejhorší, když chce člověk nějakou knihu dočíst, ale jde to pomalu a pak ho to zdrží od všech ostatních knih :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Sice jsem toho přečetla víc než ty, ale na mé poměry jsem toho přečetla málo. S časem to je teď prostě hrozné.
    A ty nové knihy... OMG... jak já tě nesnáším :D Ale fakt, jsou všechny úžasné a to ilustrované vydání... bože...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ty když řekneš, že si přečetla málo, určitě toho je spousta. Kolik si vlastně přečetla? :D Ale jinak máš pravdu, ten čas je fakt hrůza.
      Haha :D Jo ten ilustrovaný Harry je úžasnej, asi si ho o Vánocích přečtu, protože to je takový pohádkový a ještě k tomu ty ilustrace.. :D Nedá se odolat :D

      Vymazat
    2. Za prosinec? Nemám ponětí, to by ses musela mrknout na Databázi knih.
      Závist, závist, závist :D

      Vymazat
  4. Krásné. Každá kniha jiná, jiný žánr :-)

    OdpovědětVymazat