Povánoční read-a-thon

sobota, prosince 26, 2015

Ahoj! Štědrý den je za námi. Doufám že jste si ho užili. Já rozhodně ano. Jedním z nezbytných dárků pod stromečkem jsou pro mě knihy. Ty si přeji vždycky a nejvíc. A proto jsem se rozhodla zapojit do Povánočního Read-a-thonu, Pokud se chcete také zapojit, tak úvodní článek najdete na tomto blogu.


A teď o co jde. Vzhledem k tomu, že knihy miluju, dostala jsem spoustu krásných k Vánocům a ještě pořád jsou prázdniny, proč se do nich nepustit právě v tomto týdnu? Read-a-thon bude tedy probíhat v týdnu 24.12.-31.12.2015 a budu se číst knihy, které jsem dostala k Vánocům. Účelem je tedy, přečíst co nejvíce těchto knih. 

Pokud chcete vidět můj postup, tak se můžete občas dívat do tohoto článku, protože ho budu aktualizovat a psát svůj postup sem. Ale stejně i poté zveřejním poslední den konečný výsledek.

A to je prakticky vše :) A co budu číst za knihy? K Vánocům jsem dostala knížek pět. Nikdy bych si netroufla říct, že bych za týden přečetla pět knih, ale ráda bych přečetla alespoň dvě, nejlépe tři. Každopádně momentálně ještě dočítám i jinou knihu, takže budu muset dočíst i tu. Nicméně mám v plánu se pokusit přečíst následující knihy:

Marťan (Andy Weir)
Diary of a wimpy kid - Old school (Jeff Kinney)
Zůstaň se mnou (Gayle Forman)

  

1. den - 24.12.
Vzhledem k tomu, že dárky jsem rozbalila až večer, a potom jsem byla jen s rodinou a koukala na filmy, na čtení nebyl vůbec čas. Ale alespoň jsem se novými knihami pořádně kochala :D

Přečteno stran: 0

2. den - 25.12.
Dnešek jsem věnovala dočtení Tlukotu mého srdce, abych se konečně mohla pořádně pustit jen do těch nových knih, a nemusela mít pocit, že mám stále rozečteného ještě něco jiného. Přečetla jsem sice nějakých 90 stran, ale nepřečetla jsem žádnou stranu, která by se započítávala do read-a-thonu. 

Přečteno stran: 0
3. den - 26.12.
Den opět strávený s rodinou, ale i tak jsem se snažila něco přečíst. Nakonec jsem zvládla prvních 30 stran Zůstaň se mnou a 10 stran v deníku malého poseroutky. Nic moc, ale od zítra už to snad bude lepší. 

Přečteno stran: 40

4. den - 27.12.
Zůstaň se mnou se mi podařilo dotáhnout do sté stránky, takže přečteno dalších 70 stran. Na nic jiného bohužel nebyl čas.

Přečteno stran: 70

5. den - 28.12.


6. den - 29.12.


7. den - 30.12.


8. den - 31.12.

You Might Also Like

10 comments

  1. O tom Marťanovi jsem slyšela a deník? On už je další díl? :o týjo viděla jsem už aji nějaký filmy o deníku, ale lepší jsou knížky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně! :D U nás vyjde až někdy v květnu, tak se mi opravdu nechtělo čekat a pořídila jsem si ho angličtině :D Souhlasím, knihy jsou lepší :)

      Vymazat
  2. ~Čaué~
    Já pod stromečkem žádné knihy nedostala, ale užila jsem si to :)
    Ani jednu z těchto knih jsem nečetla, ale zrovna dnes jsem se koukala na If I stay/Zůstan se mnou :)
    Tak ať se ti čte dobře :)
    Tak pa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hlavní :)
      Na to se také musím už konečně podívat :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  3. Marťana jsem rozečetla někdy v listopad, ale už jsem se k němu nevrátila (i když to mám v plánu). Zůstaň se mnou mám doma jak anglicky tak česky, ale četla jsem to zatím jen v originále. Doufám, že toho přečteš co nejvíc a jsem ráda, že jsi se zapojila do mého a Šárčiného read-a-thonu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a zapojila jsem se moc rada! :)

      Vymazat