TBR, prosinec 2015

neděle, prosince 06, 2015

Ahoj! :) Je tu prosinec a s ním se konečně blíží Vánoce, kterých se už nemůžu dočkat. Nicméně kromě toho tu je také TBR na prosinec. Minulý měsíc jsem ho tak nějak zapomněla zveřejnit a došlo mi to až v někdy v půlce listopadu, a to už mi připadalo zbytečné. Také jsem minulý měsíc přečetla jen dvě knihy, což je příšerné, ale když jsou teď ty Vánoce, tak se snad zlepším. A jinak jsem článek pozměnila stejně jako měsíc s knížkou. K tomu jsem se snažila to udělat trochu víc Vánoční, když už je ta druhá adventní neděle :)

rozečtené
Začnu s mými rozečtenými knížkami. Harryho Pottera a Fénixův řád (J. K. Rowling) mám rozečteného už měsíc a nejspíš se nebudu hecovat do toho, abych ho do konce prosince dočetla, protože přeci jen má 800 stran a extra malé písmo, takže ho budu jen tak průběžně číst. Princezniny deníky (Meg Cabot) jsem si chtěla přečíst už dávno, ale dostala jsem se k tomu až teď. Mám knížku rozečtenou, ale je to bohužel docela nudné, takže to jde pomalu a jsem zatím v polovině, doufejme, že to brzy dočtu. A jako poslední rozečtenou tu mám Den co den (David Levithan), ve které jsem také zhruba v polovině.

z mé knihovničky
Kromě knihy Den co den tu vlastně ke čtení nic jiného půjčeného z knihovny nemám, takže všechny další knihy jsou z mé knihovničky. A všechny tyto tři mi přibyly během listopadu. Nejvíc se rozhodně těším na Ostrov lhářů (E. Lockhart), nicméně se už nemůžu dočkat ani knihy Všem klukům, které jsem milovala (Jenny Han) a OTKA - Ošklivá tlustá kamarádka (Kody Keplinger).

Vánoční
Jako poslední tu mám tři Vánoční knížky, kterých se všech nemůžu dočkat. První tu mám re-reading knížky Dash&Lily - Kniha přání (Rachel Cohn & David Levithan), kterou už jsem četla loňské Vánoce a byla vážně skvělá. A potom tu mám dvě novější a to Sněží, Sněží.. (John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle) a Dárek z pravé lásky (12 young adult autorů).


Celkem mám tedy tři rozečtené knihy, a šest dalších k přečtení. Když nepočítám Harryho, tak bych během prosince ráda přečetla osm knih, což je opravdu na mě dost, ale jak jsem řekla, jsou Vánoce, tak to snad zvládnu :)

You Might Also Like

18 comments

  1. Tiež práve čítam Harryho Pottera 5 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! :)
    Ostrov Lhářů jsem četla,ale ten konec mi prostě nesedl.Spíš jsem ho nepochopila,takže krom toho konce kniha byla skvělá.
    Na OTKU se budu dnes večer dívat (podle této knihy vyšel film)
    Všem klukům,které jsem milovala si chci koupit už strašně dlouho a Sněží,Sněží jsem vyhrála v soutěži a teď je na cestě ke mně,takže se strašně moc těším :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě, taky jsem to úplně stoprocentně nepochopila, nebo spíš se nejsem jistá, jestli jsem to pochopila správně, ale stejně mi ta knížka přišla úžasná, právě kvůli tomu konci.
      Taky se na ten film musím někdy podívat..
      Také přeji krásné čtení :)

      Vymazat
  3. Když tak přemýšlím, taky bych měla někdy dočíst Princezniny deníky, dostala jsem se akorát k patému dílu. Filmy jsou sice dobré, ale knihy mi už tak dobré nepřijdou :(
    A všechny ty další knihy, co máš připravené na přečtení si chci také přečíst :) Jen si musím počkat, až budou v knihovně... a pak si najít čas :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím. Já mám hrozný problém vůbec dočíst ten první díl, je to dost nuda.
      To znám :)

      Vymazat
    2. Asi jsme na to obě už moc staré :D

      Vymazat
  4. :D Já HP měla předčtený vždy hned. Teď mám rozečtenou knihu v aj o studiích HP z Londýna a Bestiář. :) A ráda spřátelím, tak pokud máš stále zájem, napiš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všechny předchozí díly také, ale ten pátý má prostě moc stran a k tomu malé písmo :D
      Tak to jsem ráda, zapíši si tě :)

      Vymazat
  5. Zajímavé knížky :) Přemýšlím, že si koupím knížku Sněží sněží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ji zrovna chystám číst, tak pak řeknu, jaké to bylo :) Ale myslím si, že to bude určitě super :)

      Vymazat
  6. ~Čaué~
    Já četla také HArryho, ale to šestý a sedmý díl :) Ke všemu... ten sedmý nebyl ještě oficiálně vydaný a taťka mi ho vykopíroval odněkud z internetu nebo co.. nevím :D Je to už dávno :D
    Ostatní knihy neznám ,ale ta Všem klukům které jsem milovala se mi podle názvu docela líbí.. bude časem recenze? :)
    Dárek z pravé lásky.. obal mi je docela povědomý.
    Tak přeji příjemné čtení a hoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :D No já četla před asi dvěma roky první tři díly, tak jsem si teď dala re-reading a čtu dál a ráda bych konečně přečetla celou sérii :)
      Recenze určitě bude, možná dokonce během prosince, protože ji mám v plánu teď někdy číst :)

      Vymazat
  7. Super článek;) Některého knihy si rozhodně přečtu. Jinak psala jsi mi na blog do affs a já tě přijímám. Pravidla sis doufám četla;)
    Jinak blog ke na to adrese:
    www.storyholky.blog.cz

    Lištička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano četla :) Děkuji, zapíšu si tě :)

      Vymazat
  8. Tak tedy. Den co den to mi něco říká. Mm.. Ještě si vzpomenout. No to je jedno. Všem klukům které jsme milovala na to jsme minule koukala ve městě. Hodně jsme o tom přemýšlela ale ještě uvidím. A sněží sněží chci! Koukala jsme na to taky ale chci to v papírové verzi:) Takže ještě chvíli budu čekat:) Teď moc nečtu. protože se učím pořád do školy. Čtu ty sešity, učebnice a tak.. A pak prostě nemám náladu číst něco jiného. Musím se polepšit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky teď tolik nečtu kvůli škole a málo času, ale tak snažím se, protože mě to pořád hrozně baví :)

      Vymazat
  9. Moc pěkné knihy! A strašně moc se mi líbí tvůj nový desing! :))

    OdpovědětVymazat