Unboxing #2

pondělí, prosince 14, 2015

Ahoj. Před pár dny mi přišel balíček, a od Zašité v knihách, od které jsem si objednávala nějaké knihy. Byly (pro mě) docela dost levné, takže jsem toho využila a koupila si je. A teď se pojďme podívat co jsem si to vlastně objednala.


Tady vidíte jen obálku, ale asi už tušíte, že knih nebude moc, ale jsou tam dvě :)

No a tady už konečně vidíte první knihu a trochu i druhou.

Táák, a konečně vidíte obě knížky v plné kráse :) První je taková zimní knížka a to V pasti (Michael Northrop) a druhá je poměrně uzoučká a to Tlukot mého srdce (Alf Kjetil Walgermo). Na obě se moc těším a doufám si je přečtu co nejdříve.

You Might Also Like

8 comments

  1. ~Čaué~
    Já si takto ještě žádnou knihu nepořídila. Nemám s tím zkušenosti :)
    Knihy znějí dobře a mají hezký design :)
    Příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to fajn, krásné nové knihy třeba jen za polovinu :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Vypadají super :) mají úplně krásné obaly :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tlukot srdce zní dobře, snad si ho také někdy přečtu :) Vpasti jsem sep okoušela číst, lae nelíbilo se mi to. Ale možná, že tobě to do oka padne :)

    Btw kde si sehnala tu kočku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně pěkné, někdy to určitě zkus :) Snad jo, uvidíme :)

      Mám pocit, že na weheartit.

      Vymazat
    2. Zkusím, jen nevím kdy :D

      Měla bych zase prolézt obrázky, co tam máš :D

      Vymazat
  4. Abych pravdu řekla, obě knihy vidím a slyším o nich poprvé:)

    OdpovědětVymazat