měsíc s knížkou, prosinec 2015

neděle, ledna 31, 2016

Ahoj! Jak vidíte, dnes končí leden a já teprve přidávám měsíc s knížkou za prosinec. Ale snad vám to nevadí. Budu se v budoucnu snažit zveřejňovat to včas. Také bych se vám moc potřebovala omluvit, ale nechci to cpát sem, takže bych se vás jen chtěla zeptat, jestli by vám nevadil nějaký ten čistě informační článek. No a to je teda všechno, takže jdeme na to!

přečetla jsem
Nenechte se zmást fotkou, jsou na ni sice jen dvě knihy, ale já jich přečetla pět. Ani to není kdovíjaký výkon, vzhledem k tomu, že byly prázdniny, ale já jsem celkem spokojená. Na fotce bohužel nejsou proto, že jsem je měla půjčené z knihovny, a teď už je tím pádem nemohu vyfotit. Jako první jsem v prosinci přečetla uzoučkou knihu Ledový drak (George R. R. Martin) a hned po ní Ostrov lhářů (E. Lockhart), který byl naprosto dokonalý. Konečně jsem dočetla Den co den (David Levithan) a potom jsem se pustila do Tlukotu mého srdce (Alf Kjetil Walgermo), který jsem měla hned přečtený, protože to je opět velmi krátké, nicméně rozhodně pěkné čtení. A nakonec jsem ještě přečetla další knihu o Natovi, a to Velkej frajer Nate; Co by se všechno mohlo pokazit (Lincoln Pierce). 

nové přírůstky
Přírůstků sice nemám tolik, kolik by někdo mohl čekat, ale pro mě to je skvělé, a mám z nich vážně radost. Na začátku měsíce jsem si z druhé ruky koupila docela levně dvě knihy a to Tlukot mého srdce (Alf Kjetil Walgermo) a V pasti (Michael Northrop).

A potom tu mám vánoční dárky. Jako první anglická knížka a to desátý díl Malého poseroutky; Old School (Jeff Kinney). Dále Marťan (Andy Weir), Nocte (Courtney Cole), na které jsem hodně zvědavá, i když se toho upřímně řečeno trochu bojím, ale snad se do toho brzy pustím. Od kamarádky Týny jsem dostala Mayské proroctví (Christy Raedeke), za které ještě jednou děkuji, snad se k němu brzy dostanu. A nakonec Zůstaň se mnou (Gayle Forman), což už jsem stihla přečíst.


 Za prosinec se mi podařilo přečíst celkem pět knih, což by pro mě nebylo vůbec špatné, kdyby však nebyly vánoční prázdniny. Rozhodně jsem toho mohla přečíst víc, ale i tak jsem docela spokojená. Přírůstků jsem za prosinec nasbírala sedm, což je pro dobré číslo a mám ze všech přírůstků radost. Co jste přečetli za prosinec vy a jaké jste nasbíraly nové knížky?

You Might Also Like

5 comments

  1. Pěkné shrnutí! .)
    Já jsem v prosinci nasbírala něco přes 20 knih a v lednu je to ještě horší,to jich je nějakých 20 knih a 20 e-knih...jsem fakt šílená :-D
    Každopádně bych si chtěla ještě pořídit knihu Nocte a Tlukot mého srdce.
    Marťana plánuji číst tento měsíc a Ostrov lhářů jsem četla a pro mě to byl propadák,ale v létě tomu chci dát ještě jednu šanci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo to jsem pak zvědavá na recenze ^^

    OdpovědětVymazat
  3. ~Čaué~
    To nevadí :)
    To Tlukot mého srdce, co jsi přečetla a to co sis koupila.. to je to samé?
    Jinak jsem ani jednu z těchto knih nečetla, ale už podle obalu mi připadají zajímavé.
    Zůstaň se mnou jsem pouze viděla.
    Příjemné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem to asi říkala, ale prostě ti závidím, jako obvykle :D
    No myslím, že v lednu potom budeme vyrovnané, to jsem jich přečetla 6 :D

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé přírůstky a přečtené knihy, ani jednu neznám, ale mají pěkné obálky a Mayské proroctví musí být zajímavá knížka. Za prosinec jsem přečetla hodně knih a i koupila.
    PS: Jsem zpět na blogu.

    OdpovědětVymazat