Rainbowthon!

čtvrtek, února 04, 2016

80s, read, and white imageAhoj! Dneska tu mám informační článek k týdennímu read-a-thonu, neboli rainbowthonu, který pořádají zahraniční booktubeři. Pokud se chcete podívat na originální video a zapojit se, stačí kliknout SEM a dozvíte se více. Ale já vám to samozřejmě také vysvětlím.

Vzhledem k tomu, že mám knih k přečtení opravdu hodně, a doufám, že únor bude konečně trochu klidnější, a hlavně, že si alespoň ten týden najdu čas na čtení, jsem se rozhodla tedy zapojit do takového duhového read-a-thonu.  Pravidla jsou jednoduchá.

Jediné, co musím udělat je, vybrat si 4-6 knih z mé knihovničky v barvě druhy a ty knihy přečíst během jednoho týdne, přesněji od 7. do 14. února.

Nic složitého ne? Složité to ale pravděpodobně bude, protože nemám ponětí, jak na tom s časem doopravdy budu. Ale rozhodně se budu snažit přečíst co nejvíc, alespoň mě něco donutí.

Výsledky vám 14. února opět zveřejním. Jsem opravdu zvědavá, jak obstojím. A co vlastně budu číst? To vám hned ukážu!

Vybrala jsem si modrou barvu. Těchto knih mám k přečtení nejvíce a hlavně jsou to takové "nejlepší knihy k přečtení". Vybrala jsem si čtyři knihy, protože si opravdu nejsem jistá, jestli bych stihla přečíst více. Obzvlášť když z toho tři knihy mají nejméně 300 stran a jedna z nich 800. Jaké knihy budu tedy číst?

Vzhledem k tomu, že jsem nedávno dočetla Cinder, a byla jsem z ní naprosto nadšená, je asi jasné, že nemohu nechat Scarlet dlouho čekat. Zatím ji sice nemám doma, ale tento týden ji budu objednávat, takže mi do té doby stoprocentně přijde. No a pravděpodobně to bude první do čeho se pustím!

Tento rok mám v plánu dát si re-reading prvních dvou dílů Divergence a pak konečně přečíst závěrečný díl a završit to Čtyřkou. Tento měsíc jsem si ve své "TBR Jar" vylosovala Divergenci, no a když má obálku do modra, tak to alespoň mohu zahrnout do tohoto read-a-thonu.

Další připravenou knihou ke čtení je Dech, což je další kniha z TBR Jar, ale ještě za leden, kdy jsem ji nestihla přečíst. Jsem na ni opravdu zvědavá.

Čtvrtou knihou je něco, co už mám nějakou dobu rozečtené, ale jde to hrozně pomalu, protože to má právě těch zmíněných 800 stran. A ano, je to Harry Potter a Fénixův řád. Harryho miluju, ale u tohoto dílu jsem bohužel zasekla. Ne proto, že by mě nebavil, ale protože má opravdu hodně stran a drobná písmenka a já zkrátka mezi tím čtu i jiné knihy, takže to jde hodně pomalu. Takže bych se tento týden ráda na Harryho pořádně vrhla, a snad se mi ho podaří dotáhnout do konce, nebo alespoň ke konci.




To by tedy bylo vše k tomuto read-a-thonu. Určitě mi dejte vědět, pokud se účastníte také a případně s jakými knihami! 



You Might Also Like

4 comments

  1. Hodně štěstí! Snad to zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý projekt, já se neúčastním, nemám tolik času, abych přečetla tolik knih za krátký čas a upřímně, ani nemám v knihovně moc barevné knihy. Budu držet palečky, aby si to zvládla.

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně je to skvělý nápad, ale já teď doopravdy nevím, kde mi hlava stojí. Nemluvě o tom, že jestli mě nešálí pamět, tak jsem za únor ještě nic nepřečetla...

    Tobě přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat