TBR, únor 2016

pondělí, února 08, 2016

Ahoj! Vzhledem k mé neaktivitě jsem minulý měsíc nestihla zveřejnit TBR na leden. A zveřejňovat ho poslední týden v měsíci, kdy už jsem většinu knih přečetla, to asi vážně nemělo smysl. Proto jsem to prostě vynechala, a teď už jsem tu naštěstí jakž takž včas s TBR na únor. Rozhodla jsem se pro o dost více knih, než přečtu, a to proto, abych měla širší výběr. Vzhledem k tomu nedostatku času, potřebuji číst co nejlepší knihy, aby se mi zkrátka lépe četly. Takže proto potřebuji širší výběr. A teď už pojďme k článku.

rozečtené
Začala bych asi rozečtenými knihy. Bohužel jsem v lednu už nestihla dočíst Fangirl (Rainbow Rowell), což byl mimochodem re-reading. A dále tu máme Harryho Pottera a Fénixův řád (J. K. Rowling), kterého už mám rozečteného také pěkně dlouho, ale snad už ho tento měsíc dočtu.

z mé knihovničky
Z mé knihovničky nemám vlastně v plánu přečíst moc knih, dvě jsem si vybrala sama a dvě jsem si vylosovala v mé TBR Jar. Stále mě čeká re-reading knihy Dash&Lily - Kniha přání (Rachel Cohn a David Levithan), takže bych se do toho ráda pustila tento měsíc. A pak se také pustím do desátého dílu Malého poseroutky (Jeff Kinney), který je v angličtině, nicméně předpokládám, že ho budu mít přečtený hned.

TBR Jar
A co jsem si vylosovala z mé TBR Jar? Mám zde tentokrát dvě knihy, protože jedna z nich je ještě za leden. Za leden jsem si vylosovala knihu Dech (Sarah Crossan) a už se na ni opravdu těším. No a za únor jsem si vylosovala Divergenci (Veronica Roth), což je vlastně re-reading, ale z knihy si téměř nic nepamatuji. Obě knihy by mi neměly dělat problém, takže se na ně těším.

půjčené z knihovny
A z knihovny tu máme největší počet knih, protože se mi opravdu nahromadily, a dlouho jsem z knihovny žádnou knihu nepřečetla, takže bych tento měsíc chtěla věnovat hlavně jim. Jako první tu mám šestý a sedmý díl Deníku mimoňky (Rachel Russell), což jsou tak hloupé knihy, až je to vtipné. A právě to je nejlepší číst, když na nic náročnějšího nemám sílu. Dále tu mám Na půl cesty do hrobu (Jeaniene Frost), na což jsem opravdu hodně zvědavá. Také jsem ale zvědavá na knihu V šedých tónech (Ruta Sepetys) a na knihu Aspoň trochu normální (Trish Doller), protože od té opravdu netuším co očekávat. A jako poslední tu mám Jablečný koláč naděje (Sarah Moore Fitzgerald), což je uzoučká knížečka, takže snad nebudu mít problém se čtením.

Knih mám celkem naplánováno k přečtení dvanáct. Vzhledem k tomu, že plánuji týdenní read-a-thon, bych mohla přečíst alespoň většinu, ale rozhodně si nedělám naděje, že bych to snad stihla přečíst vše. Jak už jsem řekla, chci mít širší výběr. Každopádně tento měsíc pro to, abych přečetla co nejvíce knih, udělám opravdu všechno. A co máte v plánu v lednu přečíst vy?

You Might Also Like

3 comments

  1. V šedých tonech mě zaujalo nejvíc :-) ale Harryho si chci také přečíst.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je hodně knih na přečtení. Já mám v plánu dočíst pátý díl nástrojů smrti a pak mám ještě čtyři knihy v knihovně, ale nevím jestli se k ním dostanu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já si chci taky dát re-reading Fangirl... bože jak moc ti závidím... závidím ti ji snad víc, než ilustrované vydání Harryho... vážně netuším, jak je to možné :D

    Tak tys mě poslouchala, když jsem básnila o Na půl cesty do hrobu jo? Dobré vědět :D

    K Aspoň trochu normální bych se také někdy ráda dostala...

    Jako znám tě a přijde mi že toho za únor přečteš míň (bože já za únor nepřečetla asi nic... mám dojem, že toho přečteš víc, než já), ale i tak ti držím palce :) Jinak koukám, že tenhle měsíc je hlavně ve znamení re-readingu...

    OdpovědětVymazat