Unboxing #3

neděle, února 14, 2016

Ahoj! Dneska tu mám docela velký unboxing, při kterém rozbalíme rovnou tři balíčky. Balíčky mi přišly všechny ve středu, dva jsou z bux.cz a jeden z albatrosu. Připadalo mi zbytečné to rozdělovat do tří článků, takže to dávám do jednoho. A co za knížky v balíčcích je?

 Jak jsem řekla, rozbalovat společně budeme  rovnou tři balíčky. Ten nejmenší je z výprodeje od Albatrosu, kterému jsem zkrátka nemohla odolat a ty dva další jsou ze stránky bux.cz. My se jako první podíváme do toho nejmenšího Albatrosího balíčku.

 Tady už možná tušíte, co tam může být? :)

 Ano, pokud jste hádali že je to Lola a kluk od vedle, tak jste měli pravdu. Já knihu už četla, ale měla jsem ji půjčenou z knihovny. Ale vzhledem k tomu, že mám doma další díl, tedy Islu, a že to je jedna z nejlepších knih, tak jsem ji zkrátka musela mít doma. Rozhodně si ji brzy přečtu znovu. Teď už jen někde potřebuji sehnat první díl, tedy Annu.

 Jako další tu máme ten větší balíček z buxu, ve kterém se skrývají tři knihy. Na knihách bylo spoustu letáčků, ale možná pomocí rohu knihy uhodnete, co se tam skrývá..

 Jako první byl v balíčku druhý díl Labyrintu, na který se opravdu hrozně moc těším. A dále tam byl první a třetí díl Vesmírné pouti, oba stály 9Kč, byly ve výprodeji, no, ehm, nekupte to. Druhý díl byl bohužel vyprodaný, ale snad ho popřípadě seženu později.

 A teď už nám zbývá poslední balíček, na který jsem se těšila ze všeho nejvíce. Navrchu je opět spousta letáčků. Tak kdo už ví, co tam bude? 

 Ano, je to naprosto dokonalá Scarlet, tedy druhý díl Měsíčních kronik. Před dvěma týdny jsem přečetla Cinder, tedy první díl a byla jsem nadšená. A s potěšením oznamuji, že od té středy, kdy mi balíček přišel, jsem už přečetla i Scarlet. Byla opravdu dokonalá, a nemohu se dočkat třetího dílu.

A tady už jen všechny přírůstky po hromadě :)

You Might Also Like

13 comments

  1. Tohle mi daláš na schvál, že ano? Já tady, zelenám a posléze blednu závistí... já chci taky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus bux, má vážně skvělé výprodeje :D

      Vymazat
    2. Nechávám si od něj posílat novinky na mail, ale přesvědčit tátu aby mi něco koupil je horší :D A pak je tu ten problém, že mi v knihovně nezbývá zrovna dvakrát moc místa, i když jsem ji těď trošku předělala :D

      Vymazat
    3. Tak to mě nezbývá už žádné místo, ale nezabrání mi to v kupování nových knih :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To se máš, že ti přišlo tolik knížek :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně knih, já jsem si letos koupila zatím jen jednu, mám na čtení ještě zásobu z loňska. Knihy mají moc pěkné obálky, ráda si přečtu recenze, pokud je sem dáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám taky obrovskou zásobu, což je dost špatné, vzhledem k tomu, že neustále si kupuji nové knihy a většinu starých nemám přečtenou :/

      Vymazat
  5. Ty knížky chci! Hlavně tu první!

    OdpovědětVymazat
  6. ~Čaué~
    Ani jednu z těchto kníže neznám, ale názvem mě zaujala Lola a kluk od vedle :)
    Pak docela Mlhovina... Plamen...
    No a obalem mě zaujala Scarlet.
    Příjemné čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Scarlet chci hrozně moc :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat