wrecking my journal #2

sobota, února 20, 2016

Ahoj! Ano, vím, opět velká neaktivita, ale škola je prostě tak hrozně náročná, že mám co dělat, abych zvládala jí samotnou, natož spoustu věcí okolo, včetně blog. Ale ráda bych se tím nezabývala, pokud mi to odpustíte. Teď raději k článku. První díl "ničení" mého Wreck This Journal jsem zveřejnila asi před půl rokem. Přiznám se, že jsem na tyto články zapomněla. Nicméně mám toho opravdu spoustu, takže se tyto články opět vrací :D

 │Jako první vám dnes ukážu tento úkol. Dlouho jsem přemýšlela, co přesně na stránku udělat, ale nakonec zvítězilo toto, protože balet a tanec jsou mi zkrátka blízké, a mě se tohle opravdu hrozně moc líbí. Původně jsem chtěla tu "galaxy" stránku nechat tak jak byla, ale nakonec jsem tam ještě připsala citát. Jinak, vše je děláno temperami nebo vodovkami.

│Co se týká této stránky, opět jsem se pustila do mého oblíbeného tvoření "galaxy" a k tomu připsala text písničky z Hunger Games, protože je zkrátka úžasný. Kdo zná? :D│ 

│Tahle stránka mi dala poměrně zabrat, protože nejsem kdovíjak dobrý malíř, takže nakreslit i takto obyčejnou páteř pro mě byla docela makačka. A pak to vybarvování fixou.. to bylo opravu dlouhé. Ale povedlo se, a výsledek by sice mohl být lepší, ale já osobně jsem docela spokojená. Jinak ano, opravdu jsem nedokázala nechat stránku prázdnou :D│

You Might Also Like

13 comments

  1. Velmi pěkné, písničku k Hunger game mám velmi ráda, všechny stránky jsou velmi povedené - pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    Obdivuji tě, jak jsi udělala to galaxy.
    Celkově moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno to vypadá opravdu dokonale :) Ale vůbec nechápu, jak se ti podařilo vytvořit ty galaxy stránky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No na to jsem se snažila dlouho přijít, nakonec mi postačila houbička na nádobí a tempery :D

      Vymazat
    2. Věř, je to opravdu jednoduché :D

      Vymazat
  4. :O To je prostě nádhera to tvé "ničení" :D
    Písničku znám už dlouho a nedávno jsem si ji dost často zpívala s kamarádkou :D
    U poslední dvojstránky jsem se nemohla nesmát, to co jsi tam připsala je prostě super! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)
      Ta písnička je vážně dobrá :D
      Jsem ráda, že se líbí :D :)

      Vymazat
  5. Aaaaa.... Jak kreslíš tu galaxii? Je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kus houbičky na nádobí dám temperu a pak jen ťupu na stránku a přidávám další barvy :) Je to opravdu jednoduché :) A jinak děkuji :)

      Vymazat