měsíc s knížkou, únor 2016

pondělí, března 07, 2016

Ahoj! Pro tento projekt, nebo jakkoliv tomu chcete říkat, je už tak nějak typické obrovské zpoždění. Tuším, že minule, se mi povedlo ho snad poprvé vydat včas, ale očividně to bylo také naposledy. Každopádně já mám konečně tak dlouho očekávané jarní prázdniny, takže si teď pokusím předepsat co nejvíce článků, abych zase nepřidávala jeden článek za týden. A teď už k únoru. Únor byl bohatý na nové přírůstky, ale za to špatný na čtení. Očekávala jsem, že únor bude klidný, ale opak byl pravdou a my psali testy ve škole snad každý den. I tak jsem ale četla každou volnou chvíli, ale bohužel jsem přečetla i tak hodně málo. Snad se to v březnu napraví. Ale teď už pojďme na ten čánek.

přečetla jsem
Jako obvykle začneme přečtenými knihami, a jak vidíte na fotce, je jich zatraceně málo. Všechny mé sny o času na čtení se totiž rozplynuly hned na začátku měsíce a když jsem se teď, o prázdninách, konečně zastavila, zjistila jsem, jak moc špatně na tom jsem. Jako první jsem se na začátku měsíce pustila do Scarlet (Marissa Meyer), kterou jsem měla přečtenou během pár dnů, a byla naprosto dokonalá, pravděpodobně opravdu nejlepší kniha, jako jsem kdy četla. Bohužel byla až tak úžasná, že jsem se s ní nedokázala rozloučit a dlouhou dobu jsem nedokázala nic dalšího číst. A tak jsem se pustila do největší oddychovky světa a to do šestého dílu Deníku mimoňky (Rachel Renée Russell). Na konci měsíce jsem dostala chuť pustit se do dalšího dílu Labyrintu a tak se mi během několika dní podařilo přelouskat Spáleniště; Zkouška (James Dashner).

nové přírůstky
A jak už jsem řekla, na rozdíl od přečtených knih, nových přírůstků mám docela dost a mám ze všech obrovskou radost, obzvlášť z Měsíčních kronik. Jinak se omlouvám, že je fotka trochu rozmazaná, ale bohužel jsem si toho všimla až moc pozdě, a jsem líná fotit to znovu :-D Každopádně moje nejkrásnější úlovky za březen jsou Scarlet a Cress (Marissa Meyer). Dále mi do knihovničky přibyla skvělá Lola a kluk od vedle (Stephanie Perkins), Spáleniště; Zkouška (James Dashner), Plamen a Mlhovina (Amy Kathleen Ryan) a nakonec Odpusť mi. Megan (Abbie Rushton).


Očekávala jsem klidný měsíc, ale nakonec to bylo opravdu hodně špatné, a na přečtených knihách to bylo také znát. Přečetla jsem jen tři knihy, ale zato mi do knihovničky přibylo sedm krásných přírůstků, takže jsem nakonec docela spokojená.
A co vy a měsíc únor? 

You Might Also Like

8 comments

  1. Ze série Měsíční kroniky mám doma první díl a strašně moc se na něj těším :)
    Celou sérii Vesmírné pouti mám doma a opět jsem ji ještě nečetla,ale mám ji naplánovanou na Březen :)
    Odpusť mi.Megan je další kniha na mém nekonečném wishlistu :-D
    Pěkný článek a přeji příjemné čtení nových přírůstků! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusť se do něj co nejdřív, Měsíční kroniky jsou rozhodně moje nejoblíbenější série, je to opravdu skvělé :)
      Tenhle nekonečný wishlist znám až moc dobře :D Ten můj by potřeboval pořádně zkrátit, ale s tím se mi nechce smířit :D

      Vymazat
  2. Já jsem toho za únor moc nepřečetla a jsem z toho docela smutná, protože nějak cítím, že mě to čtení poslední dobou nebaví. U nějakých knížek jsou výjimky, ale většinou mě to opravdu teď moc nebaví. Deník mimoňky teď první dva díly prodávám, protože je to na mne už moc pro malé holky a já jsem i první díl zkoušela číst, ale přišlo mi to okopírování deníku malého poseroutky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě naopak baví, ale nemám vůbec čas. Ale vím jak se cítíš, také jsem měla takové období.
      S Deníkem mimoňky naprosto souhlasím, já ho čtu spíš jen pro pobavení :D

      Vymazat
  3. Všechno to zní skvěle a na to, že si to ty, si toho přečetla... no hodně ne, ale trochu míň než hodně :D Jinak druhá fotka se mi neobjevuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dřív bych řekla, že to je dobré, ale teď se mi to malé číslo už nelíbí :D
      Díky za upozornění, už jsem ji přidala znovu :)

      Vymazat
  4. Hodně přečtených knih a krásné nové prírůstky. Ani jednu jsem zatím nečetla. Já jsem za měsíc únor tak nějak přečetla kousky dvou knih a jednu do četla a jako přírůstek mám jednu knihu .. Omalovánky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se máš, že si nekupuješ tolik knih, já stále jen kupuji a nestíhám číst a tak se neustále hromadí :D

      Vymazat