TBR, březen 2016

úterý, března 08, 2016

Ahoj! Jak jsem včera slíbila, tak činím, a konečně snad budou alespoň tento týden články pravidelně. Tentokrát tu máme opět se zpožděním TBR, ale lepší se zpožděním než vůbec.

z mé knihovničky
Z mé knihovničky jsem si vybrala tři knihy, které bych tento měsíc ráda přečetla. Divergenci (Veronica Roth) už mám rozečtenou, takže tu bych ráda přečetla určitě. U druhých dvou samozřejmě uvidím jak mi vyjde čas, ale na obě jsem opravdu zvědavá, ať už na Všem klukům, které jsem milovala (Jenny Han) nebo Odpusť mi. Megan (Abbie Rushton).


půjčené z knihovny
Půjčeno z knihovny mám sice více, ale tento měsíc jsem se rozhodla pro přečtení těchto tří. Na sto procent se pustím do After; Polibek (Anna Todd) a doufejme, že i do Polibku pro Annu (Stephanie Perkins) a Jednou ano, dvakrát ne (Cylin Busby). Na všechny knihy jsem totiž hrozně zvědavá.


Knih mám tento měsíc připraveno ke čtení jen šest, i když to je stále hodně, takže rozhodně nepřečtu vše, ale potřebuji mít zkrátka větší výběr. Tak uvidíme, jak tento měsíc dopadne.
A co máte v plánu číst vy?

You Might Also Like

10 comments

  1. Já budu teprve článek na blog psát,ale i je to pořádná kupa! :-D
    After: Polibek mám doma a musím se k němu už dostat.Pravda je,že mám trochu strach z toho co mě čeká,protože si mamka knihu listovala a narazila na docela dost žhavé scény :-D
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na nějakou takovou scénu narazila, když jsem knihu otevřela, takže uvidíme, no :-D
      Děkuju, já tobě taky :)

      Vymazat
  2. ~Čaué~
    Ani jednu knihu neznám, ale docela zajímavě mi připadají tyto: Všem lukům, které jsem milovala, Odpusť mi Megan, Polibek pro Annu a Jednou ano, dvakrát ne. :)
    Nemám na čtení moc čas, což mě moc mrzí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se ti, já také čtení moc nestíhám :(

      Vymazat
  3. Knížky co tu máš se mi moc líbí a chci ji přečíst. A ještě jsem se k ničemu nedostala, stačí mi čtení do školy, abych jako uměla látku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ta škola nás jednou zabije :D

      Vymazat
  4. Krásné knihy, já jse dvě z února nedočetla, takže je snad dočtu tento měsíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Ni já teda rozhodně přečtu Selekci a Elitu. Selekci mám rozečtenou a zatím se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně jsem na tebe doopravdy zvědavá...

    OdpovědětVymazat