Unboxing #4

čtvrtek, března 17, 2016

Ahoj! Opět jsem tu unboxingem, minule jsem otvírala tři balíčky, dneska budu rozbalovat dva, takže pokračujeme ve velkém :-D Brzy by mi měl dorazit ještě jeden balíček, ale ten rozbalíme až příště. Tak co na nás čeká dnes?

Jako první tu máme jako skoro vždycky moji objednávku z buxu. Opět jsem narazila na dvě skvělé knihy ve výprodeji, a ty se prostě nedaly neobjednat.

A tady už vidíte rozbalené dvě knížky :)

Objednala jsem si Loď mezi hvězdami a Amy & Roger; Na cestě. Obě knihy stály kolem 90Kč a přečíst si je chci snad celou věčnost. Když jsem je tedy objevila ve výprodeji, byla jsem nadšená a teď jsem šťastná, že je mám konečně doma :)

 A teď se můžeme vrhnout na ten druhý balíček, ve kterém je ukryt můj první recenzák od Megaknih.

A tady už určitě poznáte pro jakou knížku jsem se rozhodla...

Ano, je to Šepotání. Přečíst jsem si ho chtěla už od té doby co vyšlo, ale stále jsem tak nějak váhala a zkrátka jsem se ke knize nedostala. Takže jsem hrozně ráda, že si knihu konečně mohu přečíst a nemohu se ji dočkat. Kromě toho byla u knihy i roztomilá samolepka s pandou s nápisem Milujeme čtení. Ta je vážně úžasná :)

You Might Also Like

6 comments

  1. První dvě knihy neznám, ale mají velmi pěknou obálku, Šepotání už mám nějaký čas doma a ještě jsem se nedostala k tomu si knihu přečíst. Snad se ti budou knihy obsahově líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. Amy a Roger na cestě jsem si hned hodila do košíku! Tu knihu potřebuji :-D
    Šepotání mám doma a jsem na knihu moc zvědavá. Stejně tak i na tvou recenzi :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Loď mezi hvězdami a Šepotání vypadá dosti zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny knihy vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé šepotání je úžasné :333 už se těším až si přečtu 3 díl :33

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem za to, že jsem tenhle článek už komentovala, ale asi ne :D Loď mezi hvězdami je skvělá kniha :) Četla jsem ji před pár lety a hodně ráda bych si ji přečetla znova... no a dočetla celou sérii :D
    A gratuluji k prvnímu recenzáku :) Užij si šepotání :)

    OdpovědětVymazat