Unboxing #5

středa, března 23, 2016

Zdravím! :-) Jak se máte? Já dnes neobvykle dobře, protože jsem ve škole od jarních prázdnin nebyla ani dva týdny a zítra začínají další prázdniny :-D Respektive Velikonoce. Nevím čím to je, ale poslední dobou jsem hotová už po týdnu školy, takže opravdu nechápu jak jsem to mohla zvládat ze začátku školního roku, kdy nejsou prázdniny vůbec. Každopádně dneska je tu už zase unboxing, protože jsem si v pondělí vyzvedla mou další objednávku z buxu. Jejich výprodeje jsou prostě skvělé, co k tomu víc říct :-D

Tady je náš balíček, nebo krabice kterou budeme rozbalovat. Prozradím, že je tam docela hodně knih.. :-D

Tak co tam bude?

A je to tu, slavnostní odhalení :-D Ano. je to kompletní Vampýrská akademie, tedy šest dílů. Vampýrskou akademii mi všichni hrozně doporučují, a tím myslím asi tak dva roky minimálně. A teď, když jsem viděla každý díl za 60Kč, tak to byla jasná volba. Jsem hrozně ráda, že ji mám doma rovnou celou a těším se, až si ji přečtu. Snad to bude tak dobré, jak všichni říkají :-D

A všechny knihy :-)


You Might Also Like

8 comments

  1. Krásné přírůstky!! :)
    Docela mě naštvalo, když jsem je viděla ve výprodeji, protože jsem si je koupila do čtečky a teď bych je mohla mít ještě levněji v knihovně. Chtěla jsem si je koupit i tak, ale nakonec jsem si řekla, že budu hodná a začnu šetřit ! :D
    Každopádně jsem je ještě nečetla, ale jsem na sérii strašně moc zvědavá! :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle sérii teď nakupuje fůra lidí. Mě tedy neoslovila:D Snad se bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  3. Super série, je dobrá, snad se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je tedy zásoba literatury :) jsem asi ostuda, ale současná literatura jde úplně mimo mě ..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ooo to vypadá zajímavě těším se na recenze ^^ !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna tyhle knížky bych si asi nekoupila, mě takový věci moc neberou :D
    Ale vážně uvažuji, že bych si v bux koupila Harryho v ájině, mají tam krásné obálky :3

    OdpovědětVymazat
  7. Já osobně to vůbec neznám ale něco jsem si o tom našla na internetu.
    Jakože recenze nějaké a takhle.
    Přiznám se že mě to moc nenadchlo. Ale je fajn že tobě se to zřejmě líbí.
    Hlavní je aby se ti to prostě líbilo! C: :D

    OdpovědětVymazat
  8. Konečně ti nemůsuím závidět :D Sérii máme obě... akorát by mě zajímalo, kdy si ji přečteme :D

    OdpovědětVymazat