měsíc s knížkou, březen 2016

sobota, dubna 02, 2016


Zdravím! Asi jste si všimli, že už zase přes týden nepřibyl žádný článek. Ráda bych se Vám za to omluvila (jako vždy).Poslední dobou je u mě v životě docela blázinec. Od té doby, co jsem přidala poslední článek, se musím hodně učit, protože učitele už začali (z neznámého důvodu) šílet, že prý za chvíli bude škola končit a oni nemají dostatek známek. Podle mě času ještě zbývá až příliš moc. Nicméně jsou teď zase samé testy, učení textů nazpaměť, referáty.. Do toho začalo jaro, takže se snažím trávit čas i venku. A pak je tu samozřejmě čtení. A zmínila jsem domácí úkoly? A aby toho nebylo málo, tak nám celý týden nejde doma internet. A k tomu se dnes u nás maluje. Takže najít místečko na vyfocení knih k tomuto článku nebylo nic snadného. Každopádně teď už se radši vrhnem na ten článek, protože nějak moc mluvím :D

přečetla jsem
Březen byl ve znamení všeho, jen ne čtení. Proto mě docela překvapilo, že jsem přečetla 5 knih. Je to malé číslo, ale na mě a na to, že jsem měla tolik školy, to není zase tak špatné. Vy na fotce vidíte ale jen 4 knihy, protože jednu už jsem musela vrátit do knihovny. Hned na začátku měsíce jsem přečetla Cress (Marissa Meyer), která byla stejně jako předchozí díly dokonalá. Po ní jsem se vrhla na re-reading skvělé Fangirl (Rainbow Rowell) a úspěšně ji přelouskala. Po Fangirl jsem si chtěla trochu odpočinout, a tak jsem četla jen Deník mimoňky 7 - Příběhy nestylový TV celebrity (Rachel Renée Russell), což je právě ta kniha, kterou už jsem vrátila a tak ji na fotce nevidíte. A nakonec jsem přečetla Šepotání (A. G. Howard), které mi bohužel trvalo trochu déle, protože to bylo období nejvíce testů.

nové přírůstky
Nových přírůstků tu mám na můj styl nezvykle mnoho. Za což jsem strašně ráda, protože, i když mám tolik knižních restů, stále jsem vždycky nadšená, když mám tolik krásných přírůstků. Každopádně tento měsíc to mají na svědomí hlavně slevy, které byly snad na každém rohu. Vlastně jsem tento měsíc za plnou cenu koupila jen jednu jedinou knihu, z celkového (a krásného) počtu 14 knih.

Jako první jsem si objednala ve výprodeji na buxu dvě knihy, které jsem si chtěla pořídit už minimálně rok. A to Amy&Roger; Na cestě (Morgan Matson) a Loď mezi hvězdami (Beth Revis). Jak jsem říkala, v březnu jsem si za plnou cenu v knihkupectví koupila jen jedinou knihu a tou byla Vražedná léčba (James Dashner), tedy poslední díl Labyrintu, na který se hrozně moc těším. A potom mi dorazilo na recenzi Šepotání (A. G. Howard), které už jsem, jak jste viděli, úspěšně přečetla.

Další knihy z výprodeje na buxu jsem si objednala zanedlouho. Jak vidíte, objednala jsem si kompletní sérii Vampýrská akademie (Richelle Mead) za dokonalou cenu, 60Kč za díl. VA mi všichni vždycky hrozně doporučovali, tak jsem ráda, že to konečně mohu sama posoudit, jestli je opravdu tak dobrá, jak všichni tvrdí.

A mé poslední úlovky jsem ukořistila na konci měsíce v Levných knihách. V únoru jsem si v LK koupila Alchymii věčnosti, a tak jsem si tam teď v březnu za 39Kč koupila i druhý díl Nejistý zítřek (Avery Williams). Dále jsem si za 59Kč koupila Prozřetelnost a Proroctví (Jamie McGuire). A nakonec mě ještě zaujal první díl série Temná hrdinka a to Večeře s vampýrem (Abigail Gibbs) za 69Kč. Mají tam i druhý díl, tak uvidím, možná se pro něj ještě stavím. 

Celkový počet přečtených knih: 5
Celkový počet knižních přírůstků: 14

You Might Also Like

13 comments

  1. Tolik knížek, to je nádhera :3
    Amy a Roger a Loď mezi hvězdami jsem si taky chtěla koupit, zvlášť ta první stojí opravdu málo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, vždycky na to hrozně ráda koukám :D
      No jo, bux má opravdu skvělé výprodeje :D

      Vymazat
  2. Úžasné přírůstky :-) miluji knihy a za březen mi přibylo 10 knih.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. waaw tak to se opravdu nebudeš teď nudit :D ^^ :33

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy musíš naozaj milovať :) Tá Fangirl vyzerá super, len tak ďalej
    www.frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Proč mám takový dojem, že si přečetla víc knih, než já? Asi proto, že to je asi pravda :((
    A přírustky prostě skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochybuji, že jsi přečetla méně než 5 knih. Vím, že máš málo času, jen přeci jen, jsi to ty :D
      To jsou, jen jsem zvědavá, kdy to přečtu :D :)

      Vymazat
    2. Upřímně? Já fakt nevím. Mám dojem, že jsem nepřečetla knihu několik týdnů... :(

      Vymazat
  6. Kate, ty mně normálně kopeš k tomu abych začala zase číst.
    Nelžu! Fakt že jo. Neví proč ale asi si knihy nezačnu stahovat
    do tabletu.
    Je to hrozný, knížky jsou prostě knížky.
    A ty co jsi sem vyfotila jsou skvělé, neznám všechny úplně do podrobna
    ale něco jsme o nich slyšela a v knihkupectví jsem na ně koukala. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Protože jestli jo, tak to jsem moc ráda :)
      To jo, knihy jsou prostě knihy a i když mám doma plnou knihovnu nepřečtených knih, stále si musím kupovat nové :D A ne, opravdu nevím, kdy to přečtu :D
      Jestli ti z nich mohu doporučit, tak určitě zkus třeba Měsíční kroniky, Labyrint nebo to Šepotání :)

      Vymazat