měsíc s knížkou, duben 2016

sobota, dubna 30, 2016

Ahoj! Takže dnes, a tentokrát vyjímečně včas, tu máme klasické měsíční shrnutí, tedy měsíc s knížkou. Na duben jsem si dala dva cíle: přečíst resty půjčené z knihovny a nekupovat si moc nových knih. A kupodivu mi to oboje tak nějak vyšlo. Tak se na to pojďme podívat!


přečetla jsem
Jak jsem říkala, snažila jsem se přečíst hlavně resty z knihovny a přečetla jsem tři z pěti. Celkem jsem přečetla čtyři knihy, tři z knihovny a jednu e-knihu. A protože je to e-kniha, tak ji na fotce nevidíte. Čtyři knihy jsou sice docela slabý výkon, ale na druhou stranu by to mohlo být horší. Takže vzhledem k té škole to jde. Jako první jsem přečetla Stařec a moře (Ernest Hemingway), což bylo sice trochu nudné, ale opravdu se mi líbila ta myšlenka knihy, takže jsem ji přečetla během jednoho dne. Hned potom jsem se pustila do After; Polibek (Anna Todd), což bylo sice úžasně čtivé, ale přeci to byl docela tlusťoch, takže mi to zabralo trochu víc času. Ale přiznám se, že mě to příjemně překvapilo a nakonec se mi to i líbilo. Ke konci měsíce jsem dočetla Na půl cesty do hrobu (Jeanine Frost), z čehož se nakonec vyklubala dokonalá upířina, takže se rozhodně brzy pustím do dalšího dílu. A nakonec jsem na poslední chvíli ještě přečetla e-knihu Alenka v Říši divů (Lewis Carroll), kterou jsem si chtěla přečíst hrozně dlouho, ale bohužel se mi kniha nakonec až tak moc nelíbila.

nové přírůstky
Přírůstků mám sice pro mě dost, ale jsem ráda, že jich není zase 14, jako minule, protože sice nové přírůstky miluji, ale naprosto vůbec to nestíhám číst, takže se, ač nerada, musím krotit. Tentokrát mám nových přírůstků 5.

Hned na začátku měsíce jsem si objednala poslední objednávku z výprodeje na Albatrosu a to Milion sluncí (Beth Revis), Jsem roztříštěná (Tahereh Mafi) a Harry Potter a princ dvojí krve (J. K. Rowling). Potom jsem se neudržela, a když vyšel Will Grayson, Will Grayson (John Green & David Levithan), musela jsem si ho koupit. A nakonec mi přišla od Martinusu Jiskra v popelu (Sabaa Tahir).

Celkový počet přečtených knih: 4
Celkový počet knižních přírůstků: 5

You Might Also Like

6 comments

  1. Hmm dost mě zaujala tak knížka od Jeaniene Frost :O možná se k ní někdy dokopu :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy! :)
    Sérii Loď mezi hvězdami, Jsem roztříštěná a knihu After: Polibek mám doma. Ještě jsem se k nim ale nedostala :(
    Nad Jiskrou v popelu přemýšlím už od jejího vydání :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jediné co, jsem četla je Hemingway a moc se mi to líbilo, tedy máš pravdu, bylo to trochu nudnější a také vlastně ze začátku trochu bez jakéhokoliv napětí..ale myšlenka super :) také jsem to přečetla za odpoledne :) těch nových přírůstků máš spoustu :O ale tak za chvilku bude léto a čtení na pláži je podle mě ideální :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem přečetla Starce a moře, ale jinak znám jen z tvých přírůstků jen HP 6. Precetla si hodně knih, ja jen dvě. Nějak nestíhám číst.

    OdpovědětVymazat
  5. ~Čaué~
    Ani jednu z těchto knih neznám až na toho Harryho, přesně tu jsem četla někdy v osmé třídě... takže asi pět let zpátky ? :O
    Mám ji někde doma asi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se ti Napůl cesty do hrobu líbilo :) Alenka v říši divů není špatná... i když je pravda, že když jsem ji četla, také jsem čekala něco trochu jiného. Ale kdybych ji měla v povinné četbě místo těch kravin, skákala bych radostí :)

    OdpovědětVymazat