TBR, duben 2016

úterý, dubna 12, 2016

Ahoj! Dneska, opět s velkým zpožděním, tu mám TBR na duben. Každopádně alespoň jsem to zveřejnila, že :-D Opět jsem si vybrala více knih, abych měla nějaký ten výběr. Bohužel tento měsíc mě čeká hodně vracení do knihovny a tak bych ty knihy potřebovala stihnout přečíst. Ale pochybuji, že by se mi to povedlo.

rozečtené
Rozečtené knihy mám momentálně dvě, ještě z minulého měsíce. Harryho Pottera (J. K. Rowling) jsem začala číst už před pár měsíci, ale pak jsem si dala nějakou dobu pauzu a teď, ke konci března jsem se na něj znovu vrhla a parádně se začetla, takže ho pravděpodobně tento měsíc už dočtu. Kromě něj mám ještě rozečtený desátý díl poseroutky Old School (Jeff Kinney), který je, jak vidíte, v angličtině.

z mé knihovničky
Z mé knihovničky tu mám jen dvě knihy. Rezistenci (Veronica Roth), což je re-reading a potom Vražednou léčbu (James Dashner), na kterou se hrozně moc těším. Takže pravděpodobnost, že tyto dvě knihy tento měsíc přečtu je téměř 100%.


půjčené z knihovny
Jak už jsem říkala, tento měsíc musím vrátit knihy do knihovny a ráda bych je do té doby stihla všechny přečíst. Pravděpodobně přečtu určitě  Na půl cesty do hrobu (Jeanine Frost), protože už jsem to rozečetla v březnu, jen jsem si dala chvilku pauzu. Dále mě čeká Nebe je všude (Jandy Nelson), na které jsem hodně zvědavá, takže doufám, že se k němu dostanu. Saturnin (Zdeněk Jirotka) je povinná četba do školy, ale zároveň jsem si ho už dlouho chtěla přečíst i já sama, takže alespoň spojím dvě věci dohromady. After; Polibek (Anna Todd) na mě tady už nějakou tu dobu čeká, a já se k tomu stále ne a ne dostat, protože přeci jen to není žádný hubeňour. To ale neznamená, že to jednoho dne nepřečtu :-D A jako poslední tu mám pro změnu uzoučkou knihu Stařec a moře (Ernest Hemingway).

Celkový počet knih k přečtení: 9

Jaké knihy máte v plánu číst vy?

You Might Also Like

6 comments

  1. Na Saturninovi jsem byla v divadle a moc jsem se pobavila, taky ho hodlám číst :D
    Já bych si moc ráda přečetla Stmívání, dlouhou dobu jsem se tomu vyhýbala, upíři mě přece jen moc neberou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám nějak osm nebo devět knih, teď přesně nevím :)
    After: Polibek mám doma, ale ještě jsem se k tomu nedostala... asi si knihu nechám až na léto. Stejně tak i sérii Labyrint a Divergenci :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem zvedava, kdy se dostanu k pokracovani re-readingu HP

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď čtu Modrou krev, ale vůbec ne a ne to dočíst. Knihu většinou čtu tři večery a tohle už čtu přes týden a nic. Pak budu číst poseroutku, ale nevím jaký díl :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knihy, já se chystám na Zelená jako smaragd a Šepotání.

    OdpovědětVymazat
  6. Vzhledem k tomu, že je skoro konec dubna, mám dotaz. Už si něco přečetla? Btw Saturnin se teoreticky dá přečíst, ale u Sterce a moře usneš :D

    OdpovědětVymazat