TBR TAG

pátek, dubna 15, 2016

Ahoj! Dlouho tu nebyl žádný tag, a tak jsem se dneska rozhodla pro tenhle TBR, ve kterém Vám přiblížím vlastně vše o knihách, které si plánuji přečíst. Ještě než začneme, chci jen dodat, že nějakou dobu jsem zase nebyla aktivní a neobíhala, protože (jak už jsem u jednoho článku psala) nám skoro dva týdny nešel internet. Teď už je to pár dní zase v pořádku, takže se aktivita i obíhání snad zase zlepší :-) A teď už k tomu tagu..

books, funny, and gif image


books, music, and gif image
1. Jak si udržuješ přehled o své TBR?
Už jsem se někdy zmínila, jaký závislák jsem na Goodreads? Protože tahle skvělá stránečka jde stáhnout i do mobilu a vzhledem k tomu, že mám tím pádem na Goodreads přístup všude, na něm trávím až nezdravě moc času. Každopádně abych odpověděla na otázku - všechny seznamy knih k přečtení nebo ke koupi mám samozřejmě na Goodreads.

2. Skládá se tvá TBR především z papírových knih či e-knih?
Já e-knihy téměř vůbec nečtu. Zrovna mám teda jednu rozečtenou, ale jsou to opravdu jen vyjímky, například když si ji nechci kupovat a v knihovně ji nemohu zastihnout. Takže jestli tam mám nějakých 5 e-knih maximálně..

3. Jak určíš, kterou knihu ze své TBR si přečteš jak další?
Obvykle si vypíši na papírek a následně dám i na blog kolem deseti knih, které bych si chtěla v nejbližší době přečíst a z těch potom vybírám. Ale stane se i, že jdu kolem knihkupectví, neplánovaně si něco koupím a hned to začnu číst.

beauty and the beast, belle, and disney image4. Která kniha je na tvém TBR seznamu nejdelší dobu?
Tou bude Tahle píseň ti změní život od Leily Sales. Tuhle knížku si chci přečíst opravdu snad už věčnost, stále na mě čeká doma na poličce a já se k ni ne a ne dostat. A nebo také Harry Potter. Tedy jen poslední tři díly, které jsem zatím bohužel ještě neměla příležitost přečíst, ale už brzy se na ně konečně vrhnu.
  
5. Kterou knihu sis do své TBR přidala jako poslední? 
Večeře s vampýrem ze série Temná hrdinka. Zrovna jsem si ji koupila v levných knihách, protože.. znáte to. Nádherná obálka, skvělá cena a vysoké hodnocení na Goodreads. Nekupte to.

6. Kterou knihu máš na své TBR jen kvůli její krásné obálce?
Tahle otázka je docela těžká. Obvykle si vždycky přečtu i anotaci, než si na tenhle seznam knihu přidám. Ale pravděpodobně, teď z aktuálnějších knih, to budou Dopisy na konec světa, i když není tam doopravdy jen kvůli obálce. Nicméně, nejsem si na 100% jistá, že se mi bude obsahově líbit, ale přečíst si ji musím, už jen kvůli té obálce :-D
  
books, gif, and read image7. Kterou knihu z tvého TBR seznamu se vlastně nikdy nechystáš číst?
Vlastně bych neřekla, že nějaká taková existuje. Všechny knihy na mém TBR seznamu si opravdu chci přečíst a seznam zároveň obnovuji, takže když se náhodou najde kniha, kterou už nemám zájem číst, tak ji hned smažu. Ne, že by se to moc často stávalo.
  
8. Na kterou ještě nevydanou knihu ze tvé TBR se vážně těšíš?
Tady není naprosto nad čím váhat. Jednoznačně nejvíce na Winter, tedy čtvrtý a závěrečný díl série Měsíční kroniky, respektive mé nejoblíbenější série. Všechny tři díly jsem okamžitě zhltla a nemohu se dočkat čtvrtého dílu. Měl by vyjít letos v létě, takže opravdu doufám, že to tak bude. Každopádně bych řekla, že do té doby si první tři díly pravděpodobně přečtu ještě jednou :-D
  
book, bookworm, and cat image9. Kniha na tvé TBR, kterou ti doporučují úplně všichni? 
První mě napadá Vampýrská akademie. Teď momentálně mi teda nikdo žádnou knihu nedoporučuje, ale dřív mi snad každý doporučoval právě VA. Nedávno jsem si ji objednala, takže doufám, že bude opravdu tak dobrá, jak všichni tvrdí.

10. Kniha na tvém TBR seznamu, kterou už snad všichni kromě tebe četli?
Aliance (závěrečný díl Divergence), Vražedná pomsta a Síla vzdoru (poslední dva díly Hunger Games). Snad všichni tyto dvě série znají a připadá mi, že jsem opravdu jediná, kdo je ještě nedočetl úplně. Ale blíží se to. Brzy je dočtu také :-D

11. Kniha na tvé TBR, kterou si momentálně opravdu chceš přečíst? 
Tak těch je opravdu hodně. Nejvíc se ale tento měsíc asi těším na připravenou Vražednou léčbu, tedy poslední díl Labyrintu. Opravdu se nemohu dočkat jak to skončí, i když jsem trochu smutná z toho, co se tam stane. Ano, spoilerům jsem bohužel neunikla, i když jsem se opravdu snažila.
  
12. Kolik knih máš ve své TBR poličce na Goodreads?
Hoodně :-D Ale dobrá, abychom byli přesní, tak je to 207 knih. A ano, asi si někdo teď říká, že jsem blázen, protože to nikdy nepřečtu, a možná máte pravdu. Každopádně jsou to opravdu jen ty nejlepší knihy co si chci přečíst, takže bych si přála, aby se mi to povedlo. Ale to asi každý knihomol.

You Might Also Like

4 comments

  1. Máš to hezky sepsané.
    A hrozně ti děkuju jako! -.- Kvůli tobě
    teď zavislačím na té fakt aplikaci. Jsi fakt milá!:D
    A dokonce jsi mě donutila i číst.
    Neuvěříš, dočetla jsem včera knížku.
    Dostala jsem se do té fáze, kdy zase čtu, a je to boží!
    Každopádně mám pár knih co si chci přečíst
    a co si chci koupit.
    A ohledně TAGU.
    Máme pár věcí společných. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O zajímavéé :OO a super TAG ^^ !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Bezvadný tag, ani si nechci představovat kolik knih mám na seznamu k přečtení :D.

    OdpovědětVymazat
  4. No jak víš, tak já TBR nemám :D Sice mám tak nějak v hlavě co si chci přečíst, ale nijak to neřeším, neplánuju. Narozdíl od tebe... tvé TBR mi vždy přijde jako bojový plán :D

    OdpovědětVymazat