Unboxing #6

neděle, dubna 24, 2016

Krásnou neděli přeji :-) Tedy, tak krásnou, jak jen to jde, vzhledem k tomu, že zítra je zase pondělí, že :-D Já nevím jak vy, ale tím, že je konec třetího čtvrtletí a pomalu se blížíme se konci školního roku, učitele jančí, že mají málo známek a píšeme už zase stovky testů. Tak třeba jen zítra píši rovnou tři testy. Doufám, že na tom jste líp, a pokud ne, tak alespoň, že to nějak zvládáte. Bohužel je to zase vidět na blogu, moc článků tu opravdu nepřibylo. Ale dnes Vám alespoň přináším unboxing knihy, která mi přišla včera a hrozně mi zlepšila náladu a celkově víkend. Tak jaká kniha to je?

Jak jsem řekla, včera mi přišel balíček s knížkou a ukrývá se v něm můj první recenzní výtisk od Martinusu.

Kniha byla skvěle zabalená, ale opravdu mě potěšilo, že jsem se do balíčku dostala snadno a nemusela to hodinu trhat :-D Tak co se tam ukrývá?

Jako první na mě vykoukly tyhle nádherné záložky, visačka na dveře a pohled. Jsou opravdu krásné a rozhodně to využiji :-)

No a konec čekání a napínání, tady je kniha! A je to Jiskra v popelu, jak vidíte na fotce. Poměrně novinka a řekla bych, že je teď docela dost řešená. Obálka je naprosto dokonalá a já jsem na ni hrozně natěšená a zvědavá, takže jakmile dočtu rozečtenou knihu tak se na ni vrhnu! A Martinusu samozřejmě moc děkuji za zaslání knihy.

Musím Vám ještě ukázat, jak moc je kniha nádherná i pod přebalem, což není moc časté. Nádherně graficky zpracovaná je i zevnitř, takže opravdu doufám, že bude takhle skvělá i obsahově :-)

You Might Also Like

8 comments

  1. Také mi včera od Martinusáků přišel první balík :) Mně přišla kniha Nocte, ale Jiskra v popelu mě také láká :)
    Přeji pěkné čtení a mimochodem- s tou školou to máme stejně :-D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu, co s tou knihou všichni pořád mají, ale dobře :D Těším se na recenzi, obálka je opravdu hezká :)
    Já mám těch testů nad hlavu a je úplně jedno co za část školního roku je...

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že jsem o téhle knize neslyšela. A asi jsem trochu divná.. Ale každopádně. Možná si o ní něco najdu. Já sama si teď hodlám objednat knihy.
    Ještě ale potřebuji novou knihovničku, na poklady jako jsou knihy, je to třeba!^^
    Snad dobře vyberu a budu spokojená.. už teď vím že zvolím něco z Ikei. :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu neznám, ale vypadá pěkně, stejně jako záložky a ta visačka na dveře je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  5. Já knížky miluju, ale poslední dobou nemám vůbec čas. Když mám volno, hraju hru nebo se dívám na seriály v AJ, vtěsnat mezi to ještě četbu je dost těžké, ale plánuju to ´=D jenže teď se starám o domácnost a vše přestavujeme (jsme nově nastěhovaní) takže je to hektické

    OdpovědětVymazat
  6. Mně taky vždy zásilky od martinusu strašně zlepší náladu! :) Dostala si krásnou knihu a já už se těším na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat