měsíc s knížkou, květen 2016

pondělí, května 30, 2016

Ahoj! Dneska mám pro Vás (všimněte se prosím, že vyjímečně včas :D) měsíc s knížkou! Tentokrát článek vydávám ještě před koncem měsíce, protože stejně už nic během dvou dnů nedočtu a nic nového kupovat ani obdržet také nemám v plánu. Takže článek zveřejním už dnes. Docela hodně to utíká, připadá mi to jako pár dnů, co jsem psala před měsícem tento článek za duben. A už tu máme červen. A já mám před sebou jen necelé 4 týdny školy a když odpočítám školu v přírodě, tak jen 3! Jupí :D Upřímně už se prázdnin nemůžu dočkat. Ale jsem si jistá, že nejsem sama. Tak už raději přejdeme k článku :D

přečetla jsem
Tento měsíc se  bohužel žádné čtení restů z knihovny nekonalo, protože jsem se věnovala pro změnu svým kouskům, lépe řečeno svým novým kouskům, kterým jsem prostě neodolala. Celkově jsem přečetla čtyři knihy, což je tak nějak můj obvyklý výkon při vší té škole, ale vzhledem k tomu, kolik testů teď píšu, jsem vlastně dost spokojená. Mohlo to být mnohem horší. Hned na začátku měsíce jsem se pustila do novinky Will Grayson, Will Grayson a bylo to úžasné. John Green opět jen potvrdil mé domněnky, že je asi génius a David Levithan mě hrozně příjemně překvapil. Následoval závěrečný díl Labyrintu a to Vražedná léčba. Ani pořád nevím, co k tomu říct. Bylo to prostě dokonalé, ale ta kniha mě totálně zničila, protože umřela má nejoblíbenější postava. Několik dní ze mě byla totální troska a nemohla jsem číst nic jiného :D Pak jsem se ale naštěstí přeci jen vzpamatovala a popadla Jiskru v popelu, což byla také další dokonalost. A nakonec jsem si dala re-reading Ten, kdo stojí v koutě. Tento měsíc jsem zkrátka četla jen samé skvosty :D

nové přírůstky
Nevím, kde je chyba (vlastně vím, já jsem ta chyba, ehm, ehm..), ale tento měsíc, jak asi vidíte na fotce, mi přibyla neuvěřitelně veliká hromada knih. Nebo alespoň na mě je to obrovská hromada knih :D A to jsem si ještě dala předsevzetí, ať si kupuji minimum knih. No tento měsíc mi to opravdu nevyšlo, protože tu mám 18 knižních přírůstku. A teď pojďme trochu do detailů :D

 Hned na začátku měsíce jsem podnikla návštěvu Levných knih, a.. to je prostě nebezpečné. Původně jsem tam šla jen pro Les rukou a zubů a nakonec jsem si odnesla i tři další knihy. No každopádně jsem konečně dokoupila Les rukou a zubů a Tmu a prázdnotu, tedy první a třetí díl, k mému druhému dílu a mám doma další kompletní sérii. Dále jsem si odnesla Mělo to smysl?, protože jsem na to četla několik kladných recenzí no a nakonec jsem neodolala a k tomu si vzala ještě Lásko, kde jsi? a Láska na třetí. Každá kniha stála 59Kč nebo 69Kč, což je prostě skvělé, no ne?

 Další hromádka knih mi přibyla při dalším nákupu na buxu, opět ve výprodeji a slevách. Dokoupila jsem si poslední díl další série a to Všechny barvy Země a potom Jiskru, čímž jsem konečně zkompletovala tyto dvě série a teď už se do nich můžu pustit pěkně najednou! :D Dále byl ve výprodeji další třetí díl série a to Do poklidné modři. U téhle série ale bohužel nemám druhý díl, takže ten někde musím sehnat, aby byla má série kompletní. A nakonec jsem k nákupu přihodila ve slevě Half Bad a Half Wild, a taky Na hraně zapomnění a Na hraně věčnosti.

Další nákup už jsem uskutečnila v kamenném knihkupectví. Původně jsem tam běžela jen pro novinku Proč jsme se rozešli, protože má naprosto dokonalé grafické zpracování a hrozně moc se těším, až si ji přečtu. Ale to bych nebyla já, abych odešla z knihkupectví jen s jednou knihou. A tak jsem k tomu přibrala ještě Skleněný trůn, který už si chci také pěkně dlouhou dobu přečíst. Železnou zkoušku jsem si ale nekoupila v knihkupectví, nýbrž na Databázi knih, tedy z druhé ruky, ale za naprosto úžasnou cenu a úplně novou. Neberte to :D

A máme tu poslední tři přírůstky. Pro knihu Než jsem tě poznala jsem si jela opět do knihkupectví a to proto, že jsme s kamarádkou zjistily, že zhruba v polovině června bude v kinech film s tak dokonalými herci (ano, myslím vás dva, Daenerys a Finnicku :D), takže na to hned poběžíme. Ale obě jsme se shodly, že nejdřív si přečteme knihu. Takže jsem si ji musela koupit, abych se do ni mohla do nejdříve pustit a stihla ji přečíst před filmem. Ale opět jsem nedokázala odejít jen s jednou, tak jsem si k tomu vzala ještě nové vydání Ten, kdo stojí v koutě, protože je naprosto nádherné. A ptáte se co tam dělá ta Hra o trůny? To bylo tak. V neděli jsem dostala šílenou chuť přečíst si nějakou pořádnou fantasy. A tak jsem se prostě sebrala a sjela si do knihkupectví pro Hru o trůny, protože seriál je skvělý a knihy také každý jen vychvaluje. Jsem blázen, já vím. Ale ta obálka je vážně krásná. I když to samozřejmě nesoudím podle obalu :D Jen konstatuji :D

Celkový počet přečtených knih: 4
Celkový počet nových knih: 18
A co jste přečetli a pořídili si v květnu vy?

You Might Also Like

6 comments

  1. Čtyři knihy jsou pěkný počet. A co se týče těch nových, wow, to je počet :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi samé pěkné knihy :)
    A těch přírůstků...! :3

    OdpovědětVymazat
  3. To je opět knih :D vždy si přijdu, jako bych ani nečetla oproti tomu, jaké množství knih přečteš ty :O :D snad to v létě také napravím, až bude více času :) zaujala mě také ta od Jojo Moyesové :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé shrnutí! :)
    Half bad a sérii Na hraně zapomnění jsem si také pořídila :)
    Série Nebe a Vesmírná pouť jsou prostě skvosty, opravdu se máš na co těšit :)
    Jiskra v popelu mě hodně láká. Stejně jako Než jsem tě poznala :)
    Jo a pro sérii Les rukou a zubů si chci zajet příští úterý :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň, ale nesnáším tě! Osmnáct přírůstků? Vím, že tenhle rok si začala kupovat knihy ve velkém, ale tolik? Achjo, jak já ti závidím. Měla bych přestat číst tyhle články... zabíjíš mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím ti.. Ale jak jsem psala v článku, tohle bylo výjimečně, protoze tento měsíc byly všude samé výprodeje a slevy. 13 knih jsem koupila za opravdu směšný ceny, takže tím se to prostě vysvětluje :D a těch zbylých 5 je taková klasika kolik si sama za měsíc koupím.. Ale tenhle měsíc jsem to vazne přehnala :D

      Vymazat