TBR, květen 2016

úterý, května 17, 2016

Ahoj! Tak už jsem doufala, že článek zveřejním včas, protože jsem ho měla připravený hned první den v květnu, no a co se nestalo, nejdřív jsem potřebovala zveřejnit jiné články a pak jsem na něj zapomněla. Takže jako vždycky vám přináším své TBR na květen extrémně opožděně, protože jsem si na něj vzpomněla až teď. Ehm, ano, uprostřed měsíce. A přiznám se, že mám už několik knih z tohoto článku přečteno, ale pojďme dělat, že ne, ať to nemusím přepisovat :D

z mé knihovničky
Tentokrát je můj měsíční TBR list kratší z toho důvodu, že vím přesně co si přečtu, takže nepotřebuji mít velký výběr. Na všechny knihy z mé knihovničky se hrozně moc těším, takže to snad nebude žádný obtížný úkol. Jako první mám připravenou Jiskru v popelu (Sabaa Tahir), což je recenzák a já jsem na to opravdu zvědavá. Hned poté mám v plánu se pustit do Vražedné léčby (James Dashner), a téhle knihy se nemohu dočkat už asi dva měsíce, každý den umírám touhou si ji přečíst, ale musím dát vždy přednost něčemu jinému. A nakonec tu mám Will Grayson, Will Grayson (John Green & David Levithan), což vzhledem k tomu, že je to od Greena také rozhodně nebude žádný problém a jsem na to zvědavá.

půjčené z knihovny

Ale pokud jste si mysleli, že mám v plánu přečíst jen tři knihy, tak to jste si opravdu jen mysleli :-D Protože na mě čekají ještě dva poslední resty z knihovny a to Nebe je všude (Jandy Nelson) a Saturnin (Zdeněk Jirotka), kterého jsem chtěla přečíst už minulý měsíc, ale nakonec jsem to nestihla, takže se do něj pustím až teď.

Celkový počet knih k přečtení: 5

Vzhledem k tomu, že obvykle za měsíc přečtu 4-5 knih, tak by tohle nemuselo být tak nesplnitelné. Takže doufejme, že stihnu přečíst vše, co jsem si připravila. A co máte v plánu číst vy?

You Might Also Like

8 comments

  1. Krásné kousky! :)
    Jiskra v popelu mě láká čím dál více, tak snad se Ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jediné, co jsem z toho četla, bylo Nebe je všude. Nádherná kniha. ♥ Já si plánuji přečíst Saturnina, jelikož to mám jako povinnou četbu do školy, mno. Ale navíc mě i láká.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiskra v popelu chci hrozně moc :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy neznám, ale mají zajímavé obálky. Já se teď chystám na knihu Zakázaná hra - Inferno a snad i konečně další knihy z knihovny a že jich tam není málo. Nějak nestíhám číst :D a můj seznam co chci přečíst a mít v knihovně je nekonečný.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš na čtení opravdu zajímavé kousky :) Můžu říct jen to, že jsem zvědavá na recenze. Ale zajímalo by mě, proč ses rozhodla pro Saturnina, já ho četla jen proto, že ho mám v kanonu :D

    OdpovědětVymazat
  6. By mě zajímalo kde na to bereš čas :D. Já sotva stíhám a když už mám čas, tak nemám náladu je to složité :O

    OdpovědětVymazat
  7. Fajn kousky.
    Znám je. Nebo část z nich teda.
    Zase jsem přestala číst. Musím zase začít!:D

    OdpovědětVymazat
  8. Nebe je všude jsem také měla jednou půjčené z knihovny, ale vůbec mě to nebavilo a tak jsem to asi po 50 stránkách zavřela :/Snad se tobě bude líbit víc!

    OdpovědětVymazat