Unboxing #7

středa, května 04, 2016

Ahoj! Dneska tu mám, po ne až tak dlouhé době, zase unboxing. Přišel mi v pondělí, ale řekla bych, že to moje věčné zpoždění se zveřejňováním unboxingů už je tak trochu normální. A co mi přišlo?

 Poštěstilo se mi, a vyhrála jsem v recenzním konkurzu u Omegy. Takže v balíčku bude recenzní výtisk. A jakýpak to bude? :-)

 Opět mě potěšilo, že se dal balík krásně jednoduše rozbalit. Tady už možná někdo může tušit, co tam bude..

A je to tahle kráska, není to tedy přímo kniha, ale spíš kuchařka. Zdravá kuchařka. Shodou okolností se zrovna snažím zdravému stravování věnovat, takže knížka přišla jako na zavolanou a je naprosto nádherná, a to jak zvenku tak zevnitř. Brzy se můžete těšit na recenzi :-)

You Might Also Like

5 comments

  1. Pěkná obálka, já jsem po ní pokukovala v obchodě, pokud sem dáš recenzi, ráda si jí přečtu.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm dala si mi dobrý tip co koupit mamce ^^ :33

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu znám jen z internetu, ale netoužím po ní :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k výhře v konkurzu! Já na tohle moc nejsem, ale snad si knihu užiješ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Co na to říct? Prostě nádherná kniha :) Jsem ráda, žes výtisk dostala (a trošku ti závidím, proč jsem ho nedostala také? :D)

    OdpovědětVymazat