Unboxing #9

sobota, června 18, 2016

Ahoj! Dneska opět unboxing a opět mega opožděně. Ale nemyslete si, že by mě to od zveřejnění snad odradilo :D Jelikož končíme o týden dřív už tento pátek 24.6., tak je pro mě konec školy už co nevidět. Díky bohu :D Minulý týden jsem se jen učila a v pondělí mě čeká poslední zkoušení a pak.. je volno :D Takže od pondělí to vypadá, že se snad vše vrátí do normálu. Tím myslím, pravidelné články i pravidelné obíhání affs. A teď už se přesuneme k unboxingu.

 V balíčku se ukrývá můj první recenzák od eshopu Arara. A co jsem si vybrala?

  Možná už poznáte, co se uvnitř ukrývá.. 

Tadadáá, je to Láska mezi písmenky s naprosto nádhernou obálkou a stejně skvělou anotací. Zatím jsem nic podobného neviděla, takže jsem na knihu hrozně moc zvědavá. Jsem opravdu zvědavá, jak si s tím autorky pohrály.

Slyšeli jste už o knize? Máte v plánu si ji přečíst, nebo jste ji už četli?

You Might Also Like

16 comments

  1. áááá o knize jsem četla a mám na ní také zálusk, má krásnou anotaci a i obálku, těším se na recenzi, později si jí určitě také pořídím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy bude recenze, tak snad se díky ni rozhodneš :) Ale knihu ti mohu jen doporučit, pokud ti nevadí pořádná slaďárna :D Když je na to chuť, je to vážně skvělé čtení :)

      Vymazat
  2. Prekrásna obálka! Dúfam, že sa bude kniha páčiť... Prajem príjemné čítanie :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, knihu dostanu od kamarádky, která ji měla na recenzi, tak se na ni těším:) Bude skvělá, jsme si jistá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji krásné čtení! Kniha je moc pěkná, určitě se ti bude líbit :)

      Vymazat
  4. O knize jsem doposud neslyšela. Velmi mě zaujala obálka. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. slysela, mam ji doma a ceka na me :) jen jsem zjistila, ze je to pry druhy dil nebo co, ale jde to cist pry i oddelene, tak snad to pochopim :)

    OdpovědětVymazat
  6. No já už konečně dopsala všechny písemky, tak můžu konečně rebelovat ve stylu chodit do školy jak se mi zachce :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se těším na recenzi, protože nad knihou docela dost uvažuji :)
    At se pěkně čte :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, chcela by som sa spýtať, či ti balíček prišiel poštou alebo ho doniesol kurier. Ďakujem. :)
    P.S. Túto knihu by som si chcela prečítať. Vyzerá veľmi zaujímavo. Snáď sa bude páčiť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, balíček mi donesl kurýr :)
      Určitě si knihu přečti, je skvělá, určitě za přečtení to stojí :)

      Vymazat
  9. O knížce také přemýšlím, zatím váhám, tak se budu těšit na recenzi :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Občas mám vážně chuť vykrást tvoji knihovnu... dobře kecám, vždycky mám chuť vykrást tvoji knihovnu. Pořád tam přidáváš plno zajímavých kousků, stejně jako teď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já někdy tu tvou taky :D Je to hrozné, chci stále víc knih, ale čím dál víc to nestíhám.. :( Krutý život knihomola :D

      Vymazat
    2. Můžu jen a jen souhlasit :D A ty máš v knihovně zajímavější tituly :)

      Vymazat