První letní read-a-thon - výsledky

úterý, června 28, 2016

Ahoj! Můj čtecí den je za mnou, a teď se můžeme podívat, jak můj den vypadal a zda jsem splnila všechno, co jsem si zadala. Tak jdeme na to!


 Začala jsem ráno v 9:00 svou rozečtenou knihou Láska mezi písmenky. Jen s malými přestávkami se mi podařilo dostat na stranu 190, načež jsem ve 13:00 své nepřetržité čtení přerušila, šla se najíst a dala si trochu větší přestávku. Ke čtení jsem se vrátila o hodinu později tedy ve 14:00 a zhruba v 17:30 jsem knihu úspěšně dočetla.

Ze čtení mě už hodně pálily oči a potřebovala jsem se trochu vzpamatovat z konce předchozí knihy, protože já prostě žádnou knihu nedokážu jen tak opustit (:D), takže jsem si dala další pauzu a tentokrát o něco delší. Nakonec jsem otevřela knihu Odpusť mi. Megan až v 19:30 a do 22:30 se mi podařilo přečíst 146 stran. Nakonec už jsem z toho byla vážně unavená a nechtěla jsem to začít brát jako povinnost, tak jsem se do dalšího čtení nenudila.

Své cíle jsem tedy skoro splnila, první knihu jsem přečetla a u druhé jsem se dostala za polovinu. Přečetla jsem nakonec 446 stran, což asi není až tak dobré, ale myslím, že na to, že nejsem nějak rychlý čtenář, to dobré je a jsem za to ráda. Alespoň jsem se ve čtení trochu posunula a moc jsem si to užila. 

You Might Also Like

2 comments