První letní read-a-thon!

neděle, června 26, 2016

Prázdniny mi začaly a zítra je tedy můj první opravdový den prázdnin, který mám úplně volný. Read-a-thon jsem nedělala už od Vánoc, takže jsem se celý půlrok už hrozně těšila, až konečně přijde v létě čas na další. A ten den je právě zítra, protože mě opravdu nečeká naprosto nic jiného. Už se na to moc těším a teď se pojďme podívat co to vlastně budu číst..

Read-a-thon se bude konat 27.6.2016. 

CHCI DOČÍST
Kniha, které se budu věnovat jako první, a kterou chci stihnout na sto procent, je Láska mezi písmenky. Rozečtenou ji mám od včera a zatím nejsem moc daleko, takže mě toho čeká poměrně hodně, přesněji nějakých 250 stran. Každopádně jak jsem ale už stihla zjistit, je opravdu čtivá, takže v tom nevidím nějak velký problém.


CHCI PŘEČÍST
Další kniha, kterou bych ráda určitě stihla je Odpusť mi. Megan, což je docela rest, ale těším se na ni, takže netuším, proč jsem se do ni už nepustila. Každopádně je to hrozně uzoučká knížka, má jen 250 stran, takže pokud to nebude vyloženě špatné, myslím, že bych to stihnout mohla. 


Přečíst bych tedy chtěla dvě knihy.. Jsem na sebe opravdu zvědavá, ale vše mám naplánované, takže už se nemohu dočkat, jak budu od rána do večera konečně moct nerušeně číst :) Po skončení vám zveřejním své výsledky :)

Mějte krásný zbytek neděle :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Pěkný a zajímavý výběr- Láska mezi písmenky mezi písmenky má krásnou obálku a nadchla mě už i podle anotace, snad se k ní také brzy dostanu.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, žes to všechno zvládla... i když ještě máš tři hodiny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně prázdniny začínají až v pátek- zítra letím pro vysvědčení :(
    Každopádně nějaký read-thon určitě také plánuji :)
    Lásku mezi písmenky už mám dlouho na wishlistu, tak snad se k ní také jednou dostanu :)
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat