TBR, červen 2016

čtvrtek, června 02, 2016

Ahoj! Snad poprvé v historii je tu včas i mé pravidelné TBR. Konečně se blíží pátek, a s ním konec pololetkám, tedy až na jedinou vyjímku, a to fyziku, ze které mě čeká test až za dva týdny, ale stejně není pololetní a u naší paní učitelky se skvěle opisuje z mobilu :D Takže se blíží konec stresového období, a já se zase pomalu, ale jistě vracím na blog, tak, aby byly články opravdu pravidelné. A samozřejmě se snad zlepším i ve čtení. Na červen mám nachystané samé nádherné kousky, jeden lepší než druhý. Tak se pojďme podívat, jaké to jsou.

rozečtené
Momentálně rozečtenou mám tuto krásku, Nocte (Courtney Cole). Zatím jsem lehce před polovinou, kam jsem se dostala během dvou dní, a musím říct, že je to úžasné. Stránky mi mizí pod rukama, ani se nestačím divit. 

z mé knihovničky
Když jsem říkala, že na mě čekají samé skvělé knihy, myslela jsem to vážně. Protože kromě zatím úžasného Nocte, mám připravené ke čtení mé další nádherné čtyři kousky. Jednou z prvních je Bez šance (Neal Shusterman) a na tuhle knihu jsem opravdu mega zvědavá. Někomu se moc nelíbí, někomu naopak ano, takže se těším, až zjistím, jak to doopravdy je. Dále tu mám další krásku a to Proč jsme se rozešli (Daniel Handler). Má nádherné grafické zpracování a uvnitř je plná ilustrací, takže se nemohu dočkat, až se do toho začtu. Potom tu mám připravené Než jsem tě poznala (Jojo Moyes), do čehož se musím pustit co nejdříve, abych potom mohla jít hned do kina na film, jakmile bude. A rozhodně se do toho nebudu nutit, protože se opravdu moc těším. A nakonec Skleněný trůn (Sarah J. Maas), který většina miluje, tak doufám, že se k těmto lidem zařadím také, protože kniha vypadá opravdu zajímavě.

půjčené z knihovny
A nakonec tu mám jeden velký rest z knihovny. Jak vidíte, je to Saturnin (Zdeněk Jirotka), do kterého se budu muset pustit co nejdříve, jelikož je to povinná četba a čtenářský deník musím odevzdat do 17. června. Nicméně na knihu se těším, protože stejně bych si ji ráda přečetla, i kdyby nebyla povinná.

Celkový počet knih k přečtení: 6

Obvykle vždy přečtu 4 knihy za měsíc, ale to jen když je škola a plno učení. Řekla bych, že se ani nedá pořádně říct, že bych tento měsíc měla školu. Učení mi totiž víceméně končí už tento týden a ty další dny si tam prostě odsedím a poběžím domů, kde se nemusím konečně učit! :D Takže šest knih snad zase takový problém nebude.
Takže doufejme, že stihnu přečíst vše, co jsem si připravila. A co máte v plánu číst vy?

You Might Also Like

7 comments

  1. Přeji, ať Tvé čtecí plány vyjdou :) Saturnin se Ti určitě bude líbit, je to fenomenální kniha, strašně jsem si jí užívala a snad neznám nikoho, kdo by to měl jinak. Krásný den přeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nocte je úžasná kniha a připrav se na konec, protože ten tě doslova rozseká! <3
    Než jsem tě poznala si chci také pořídit :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. waaaw ten Skleněný trůn vypadá slibně :333

    OdpovědětVymazat
  4. uf, to jsi dobbrá, mě dělá problém přečíst za měsíc 2, ale je fakt, že času mám málo :) jinak jsem zpátky na blogu, už snad na trvalo, všimla jsem si, že už mě nemáš ve spřátelených blogách, tak jsem se chtěla zeptat, jestli bys mě zas mohla vzít zpátky, měla jsem toho ve škole hodně, jak jsem už na magisterským studiu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět tu máš plno zajímavých kousků. Snad to všechno zvládneš přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda.. Také v to doufám :D Zatím mám přečtenou polovinu, takže to vypadá docela nadějně, ale u mě člověk nikdy neví :D

      Vymazat
  6. hodně zajímavých knih na přečtení

    OdpovědětVymazat