Unboxing #8

pondělí, června 06, 2016

Zdravím. Dneska mám pro vás "lehce" opožděný unboxing. Ve středu mi přišly dva balíčky s knihami, respektive každý s jednou. A dnes je rozbalíme společně. I když mega opožděně :D

 Jako první tu mám balíček, který jsem si koupila na Databázi knih od jedné uživatelky. Kniha byla za skvělou cenu, tak jsem neváhala a koupila si ji.

 Tak kdo už ví copak to tam je? :D

 A je to Smolná sezóna (Moira Fowley-Doyle)! Tahle kniha mě hrozně zaujala svou anotací, a pak samozřejmě také nádhernou obálkou. Jsem opravdu ráda, že ji teď mám doma (a ještě za tak super cenu:D) a moc se na ni těším.

 A druhý balíček je recenzák z Dobrých knih. Já už knihu vybalila z toho největšího obalu, abychom se tu moc nezdržovali fotkami o ničem :D

 A vy už teď vidíte, jaká kniha to je, ale já si ji nejdříve rozbalím úplně :D

Přesně tak, je to kniha Bez šance (Neal Shusterman). Poměrně novinka, na kterou já jsem hrozně zvědavá, protože námět mi připadá naprosto skvělý. Tak snad autor tak skvělé téma opravdu využije. 

You Might Also Like

8 comments

  1. Pěkné přírůstky, jsem zvědavá na Tvé dojmy z Bez šance :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Smolnou sezonu jsem také nedávno velmi levně sehnala na databaziknih a jsem na ni opravdu hodně zvědavá :)
    Přeji příjemné čtení a těším se na recenzi knihy Bez šance :)

    OdpovědětVymazat
  3. Smolnou sezónu moc chci :-)
    i druhá kniha vypadá dobře.
    gooodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z doslechu znám obě dvě knihy, ale zatím mě moc nezaujaly. Uvidím, co řeknu p otvých recenzích :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obě knížky mi něco říkají. Ta první o něco více a dokonce jsem ji i chtěla.
    Ale je více knížek o které stojím.
    Ale vypadá to dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné knihy, snad se ti budou i líbit obsahem\příběhem.

    OdpovědětVymazat
  7. Bez sance jsem cetla a hodne dobry :) o te prvni jsem slysela, ale jeste jsem se nerozhodla :-D

    OdpovědětVymazat