Druhý letní read-a-thon aka. Green-a-thon?

pondělí, července 25, 2016

Ahoj! Už v mých letních plánech jste mohli vidět, že toto léto plánuji takový "green-a-thon", tedy read-a-thon, během kterého si znovu přečtu všechny knihy od mého milovaného Johna Greena. Tento týden bude pro mě po dlouhé celý volný, takže budu moct nerušeně číst a tak jsem si ten svůj Green-a-thon naplánovala právě na teď. Protože mám ale i spoustu restů a nedočtených knih, rozhodla jsem se, že začnu s nimi, abych pak mohla už nerušeně a bez výčitek číst jen Greena. A teď už se můžeme podívat na bližší info a co že to vlastně budu číst!



Read-a-thon se bude konat tento týden, tedy od 25.7. do 31.7. 2016. A teď už ke knihám, které budu číst.

CHCI DOČÍST
Malý princ je moje velká srdcovka. V sobotu večer jsem dostala obrovskou chuť si ho přečíst znovu a než jsem usnula, přečetla jsem necelou polovinu. Bohužel už jsem neměla čas ho dočíst, a tak bych se do toho ráda pustila teď. Do konce mi zbývá přesně 60 stran, což bych mohla mít přečteno za chvíli, a už se na to moc těším.

Jako další mám rozečtenou knihu Odpusť mi. Megan a tu mám rozečtenou už celou věčnost. Ani nevím proč. 145 stran jsem přečetla při mém jednodenním read-a-thonu na konci června. A potom už jsem se ke knize bohužel nevrátila, protože jsem druhý den začala číst něco jiného. A stále jsem si na dočtení čas nenašla, takže je to obrovský rest, který teď už konečně snad dočtu. Čeká na mě 111 stran (pěkné číslo:D).

CHCI PŘEČÍST
Pokud zůstanešV Levných knihách jsem si pořídila knihu Pokud zůstaneš od Courtney Cole. Od Courtney jsem četla Nocte, které bylo naprosto dokonalé a věřím, že ani u této knihy mě autorka nezklame, i když nečekám, že by to bylo stejně skvělé jako bylo Nocte. Každopádně už teď je mi jasné, že to bude opravdu čtivé, tak doufám, že to budu mít rychle přečtené a hlavně doufám, že se mi to bude líbit. Kniha má 280 stran.






GREEN-A-THON
A jako poslední a největší bod tu máme ten můj dlouho očekávaný Green-a-thon. Upřímně si nemyslím, že stihnu přečíst všechny jeho knihy jen do neděle, ale myslím, že polovinu stihnu určitě, protože jeho knihy jsou neuvěřitelně čtivé. 

Jako první budu číst pravděpodobně Hvězdy nám nepřály. Byla to moje první kniha od Johna, četla jsem ji někdy v roce 2013, což je opravdu dlouho a tak se do ni pustím jako první. Navíc bych také ráda měla za sebou ten smutný konec a pak si zlepšila náladu těmi ostatními :D Čeká na mě 240 stran.

Tady je už asi otázkou, do jaké knihy se mi bude chtít dřív. Předpokládám, že to budou Papírová města, která mají 288 stran a po nich bude následovat Příliš mnoho Kateřin, se svými 240 stranami.

Přestože jeho poslední přeloženou knihu Will Grayson, Will Grayson jsem četla docela nedávno, nakonec jsem se rozhodla, že si ji přečtu znovu také. Byla opravdu úžasná a nemůžu se dočkat, až si ji znovu přečtu. Stran má 280.

Poslední do čeho se pustím, a právě proto ji možná ani tento týden nestihnu, bude Hledání Aljašky, které má 256 stran.

Co se Green-a-thonu týče, celkem mě čeká 1 304 stran. Když k tomu přidám i ty předchozí knihy, celkem to je 1 655 stran. Čeká na mě 8 knih, ale upřímně si nevěřím natolik, abych si myslela, že je stihnu všechny. Mé minimum pro přečtené knihy je 5-6. Jako další cíl si zadávám přečíst minimálně 1 000 stran, což by snad nemuselo být tak těžké, vzhledem k tomu, že mě toho čeká mnohem víc.

To je tedy k mému read-a-thonu vše a já doufám, že mi to vyjde :) Na konci určitě zveřejním své výsledky.

You Might Also Like

9 comments

  1. Pěkný plán :)
    Jsem opravdu velká ostuda, protože jsem Malého prince ještě nečetla :D Chci to ale co nejdřív napravit :)
    Nocte stejně jako ty naprosto miluji :3 Pokud zůstaneš mám doma také, tak snad se k němu dostanu brzo :)
    Já jsem po Kateřinách Greena už vzdala. Aljaška se mi od něho líbila, ale jinak nic :/
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys napravit měla, Malý princ je prostě úžasný :)
      Nocte bylo prostě dokonalé, určitě od Pokud zůstaneš nečekej to co od Nocte, bylo to o hodně slabší, ale i tak to bylo dost dobré :)
      Každý má hold jiný vkus :)
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Hustýýý.
    Já jsme zase doma, tak zase chci začít číst. pak už stačí se do toho dostat, kupovat knížky, koupit na ně knihovnu a tadááá? Jsem to zase já. Jen
    se k tomu pomalu musím dostat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malého prince jsme nikdy mimochodem nečetla. A neláká mě to.. Megan mě ale láká. :)
      A Green? Však víš, že já ho miluju:D

      Vymazat
    2. To bys opravdu měla :D
      Malého prince si musím přečíst! :D Megan byla trochu slabší, ale určitě ji zkus :)
      To teda, já taky :3 :D

      Vymazat
  3. Samé zajímavé knížky, na Malého prince se také znovu chystám, až jej přečte bratr a knihu mi zapůjčí. Přeji ať resty dočteš rychle, aby ses mohla vrhnout na ty od Greena.

    OdpovědětVymazat
  4. Green-a-thon je super nápad! :)
    Přeju příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Malý princ je dokonalá knížka! :)
    foodbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat