měsíc s knížkou, červen 2016

úterý, července 05, 2016


Ahoj! Už jsem říkala jednou, že tentokrát budou bohužel pravidelné články opožděné a také to tak je, takže se ještě jednou omlouvám.. znáte mě :D Dneska tu máme pravidelně měsíční shrnutí toho, co jsem přečetla a co jsem si koupila. Jdeme na to :D

přečetla jsem
Jak vidíte, za červen jsem bohužel nepřečetla jedinou knihu půjčenou z knihovny, přestože nějaké ty resty doma zase mám, ale zkrátka jsem měla nějak chuť zrovna na tyhle knihy a ty z knihovny nebyly. Jsem ale na sebe docela pyšná, vzhledem k tomu, že celý červen jsem se jen učila do školy a přesto jsem zvládla během toho učení přečíst čtyři knihy. Další dvě jsem přečetla už během prvního prázdninového týdne a zároveň poslední týdne v měsíci.

Jako první jsem hned na začátku měsíce a to během tří dnů přečetla Nocte (Courtney Cole). Tohle byla naprostá bomba a dokonalost a raději bych o tom měla přestat mluvit, protože o svých pocitech už jsem se rozepsala v recenzi, kterou si můžete přečíst tady. Ale ve zkratce - tohle si přečíst prostě musíte!

Protože konec Nocte mě opravdu dostal a nedokázala jsem se pouštět do ničeho nového, zvolila jsem pohodové a extra oddychové čtení a to desátý díl Malého poseroutky (Jeff Kinney). Už je mojí tradicí, že tyhle knihy čtu v angličtině a vždycky, když se mi nic jiného číst nechce. Tento díl nebyl už tak vtipný, ale stále to bylo fajn. A pak jsem se vrhla na Než jsem tě poznala (Jojo Moyes), což bylo úžasné a hrozně mě to dostalo. V srdci mám pro tuto knihu odteď vyhrazené speciální místo. Už jsem byla i v kině na filmu a - panebože - ten byl také dokonalý, dokonce si troufám říct, že byl stejně dobrý jako kniha.

Potom jsem vzhledem k tomu všemu učení měla od čtení bohužel delší pauzu. Když ale vyšla Dcera (Kiera Cass), okamžitě jsem ji musela mít doma. Ten den jsem měla hrozně moc učení, ale přesto jsem neodolala a během odpoledne okamžitě zhltla první polovinu knihy. Sice jsem se pak učila až do půlnoci, ale myslím, že to za to stálo :D Druhou polovinu jsem přečetla během následujícího odpoledne a s učením jsem na tom byla podobně, ale alespoň mě kniha od té školy odreagovala a za to jsem ji byla moc vděčná. A pak konečně nadešel ten úžasný okamžik - škola skončila. Během víkendu jsem dočetla recenzák Bez šance (Neal Shusterman), což byla moc povedená dystopie, a potom v týdnu další recenzák Láska mezi písmenky (Jodi Picoult, Samantha van Leer), takovou uklidňující a příjemnou pohádku odehrávající se v našem světě.


nové přírůstky
Přestože jsem původně neměla žádné knižní nákupy v plánu a ani na ně nebyl čas, přesto se mi tu sešlo deset krásných nových kousků. 

Hned na začátku měsíce mi přišly rovnou dva recenzní výtisky a to Bez šance (Neal Shusterman) a Láska mezi písmenky (Jodi Picoult, Samantha van Leer). Jak jste už mohli vidět, už je mám i přečtené.

Na databázi knih jsem si koupila Smolnou sezónu (Moira Fowley-Doyleová) a jsem na ni opravdu zvědavá. V levných knihách jsem se tentokrát zastavila jen jednou na chvilku a naprosto nečekaně. Proto jsem s sebou bohužel neměla dostatek peněz ani dostatek času, takže jsem jen popadla nejlepší a nejlevnější kousky. Neodolala jsem knize Za zrcadlem (Alina Bronsky), kterou si chci přečíst už opravdu dlouho. Poslouchej! (Sarah Dessen) mě zatím až tak neláká, ale někdy bych si ji určitě přečíst chtěla. Nakonec mě ještě zaujala série Mezi nebem a zemí (Stacey Kade) a to první dva díly Setkání s duchem a Zamilované duše.

Jak už jsem říkala, když vyšla Dcera (Kiera Cass), tak jsem opravdu nemohla odolat. Upřímně, když jsem ji v knihkupectví spatřila, dokonce se mi do očí nahrnuly slzy. Ano, takhle se chovají fanoušci knižních sérií :D A nakonec měli v Dobrovském za vysvědčení 20% slevu a tak jsem si za vysvědčení vybrala Divotání (A. G. Howard) a paperback Hvězdy nám nepřály (John Green).


Celkový počet přečtených knih: 6
Celkový počet nových knih: 10
A co jste přečetli a pořídili si v červnu vy?

You Might Also Like

6 comments

  1. Hodně přečtených knih a i knižních přírůstků. Já z nich mám jen Dceru (zatím) a tu se chystám přečíst co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
  2. Joo kamarádka se začetla do Dcery a nemohla se odtrhnout :D :D jsem zvědavá na tvoji reakci ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné shrnutí! :)
    Na Nocte mám stejný názor= je to dokonalost :3
    Dceru mám doma také, ale plánuji ji číst asi až ke konci roku, abych nemusela moc dlouho čekat na další díl. V srpnu vyjde Šťastně až navěky a do toho se pustím hned, to vím jistě :D :3
    Než jsem tě poznala mám v plánu asi až na srpne, ale nejradši bych se do toho pustila hned. Knihu jsem původně v plánu neměla (celkově JoJo), ale pak jsem viděla trailer na film a...
    Smolnou sezonu mám doma taky a absolutně nevím, kdy se k ní dostanu :D
    Ze série Mezi nebem a zemí mám přečtené první dva díly a ten třetí si musím pořídit. Pro mě je to skvělá série na odpočinek. Naprosto u ní vypneš a zapomeneš na svět kolem sebe :)
    Láska mezi písmenky a Poslouchej! mě docela dost láká :)
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nahodou jsi toho zase tak malo neprecetla. Nekteri jsou na tom hur. A tech prirustku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nocte ti velmi závidím! Chtěla jsem si ho koupit už před delší dobou, ale zrovna ho neměli a já nechtěla čekat..:D Tak snad zase někdy jindy..:D Než jsem tě poznala je prostě skvělá kniha! Brečela jsem u ní jako malé dítě, a zrovna nedávno jsem také byla na filmu, a musím jen souhlasit, ten film byl skvělý, stejně jako kniha! Dcera má vážně dokonalou obálku! Už si ji vážně budu muset pořídit, jsem hrozně zvědavá na tu Selekci plnou kluků..:D A Divotání! To má také naprosto peckózní obálku, ale bohužel mě Šepotání zklamalo, takže se do dalších dílů pouštět nebudu...:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani tohle jsem nekomentovala? Vážně divné... každopádně úžasné přírůstky :)

    OdpovědětVymazat