TBR, červenec 2016

čtvrtek, července 07, 2016

Ahoj! Opožděně, ale přece :D Konečně vám přináším TBR na červenec. Tentokrát mám hromádku knih k přečtení neobvykle velkou, protože je léto a prázdniny.. a co jiného bych měla dělat, než si užívat volna a číst? :D

Jak už jsem řekla, připravenou mám opravdu velkou hromádku. Jsem si jistá, že něco málo se k tomu určitě ještě přidá, protože určitě zase vyjdou nějaké novinky, kterým neodolám. Ale tohle je takový předběžný seznam, ze kterého budu určitě vybírat a doufám, že přečtu vše.

 Minulý měsíc jsem četla převážně romantiku a neustále jsem koukala na romantické filmy a upřímně.. už mám té romantiky nějak moc najednou :D Takže tento měsíc se budu věnovat především fantasy a dystopiím. Samozřejmě, že všude špetka romantiky je, ale alespoň to není hlavním tématem knih. Opravdu se na tuto příjemnou pauzu těším. Nemohu se dočkat Města z kostí (Cassandra Clare), kterého se nemohu dočkat už pekelně dlouho. Doufám, že mě kniha nezklame, protože se na ni vážně těším. Dále jsem zvědavá na Skleněný trůn (Sarah J. Maas) a konečně se snad pustím do Vampýrské akademie (Richelle Mead). V případě, že bych z ní byla nadšená tak moc, jako jsou ostatní, mám doma připravené i zbylé díly, ale teprve uvidím, jak se mi bude líbit první díl. A pak tu mám dva resty a to Rezistenci a Alianci (Veronica Roth).

Ale nebudu číst jenom fantasy a dystopie, ale mám tu připravené i tři další knihy. Rozečtenou mám Odpusť mi. Megan (Abbie Rushton) od které si teď dávám chvilku pauzu, ale během července ji mám určitě v plánu dočíst. Rozhodně někdy teď na začátku se pustím i do recenzáku Uvnitř mé hlavy  (Francesca Zappia) a pak bych ráda přečetla i Setkání s duchem (Stacey Kade), která je opravdu uzoučká, takže si myslím, že by to mohlo být takové fajn letní čtení na jeden den.

A nakonec tu mám jen takové oddychovky, které budu číst až zkrátka nebudu mít chuť číst nic jiného. První tu mám něco o módě, což mám půjčené z knihovny: Móda, krása a životní styl - A Cup of Style (Lucie  a Nicole Ehrenberger), jsem na to opravdu zvědavá, co zajímavého se dozvím. Také tu mám osmý díl Deníku mimoňky (Rachel Renée Russell), což je blbost, ale jak říkám, oddychovka dobrá. A nakonec anglický komix Drama (Raina Telgemeier) aka. největší rest.

Celkový počet knih k přečtení: 11

Knih chci přečíst docela dost, ale na druhou stranu tři z toho jsou oddychovky, které stihnu přečíst na sto procent a dvě z těch zbylých osmi mám rozečtené. Tak snad to zvládnu :)

You Might Also Like

10 comments

  1. Krásné čtenářské plány, můžu pouze říct, že držím palce, aby se dařilo a těším se na nové recenze :) Měj se pěkně a užívej hezkých letních dní plnými doušky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně pěkných knih, doufám, že se ti budou líbit a velmi ráda si pak přečtu recenzi hlavně na Města z kostí, mě se strašně líbilo, jako zatím i osotatní díly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Město z kostí se hrozně moc těším, snad se mi bude také líbit :)

      Vymazat
  3. Ty knížky.. Mhm.. Zase na ně zapomínám Kate.. Eheh:D :C
    Ale Divergenci.. Rezistenci a tak chci.
    A samozřejmě i "Odpusť mi -Megan."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda, styď se :DD
      Divergence je asi nutnost, je to opravdu skvělá série :)

      Vymazat
  4. Vampýrská akademii je nutnost! Máš krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k ni co nejdříve dostanu :) Moc děkuju :)

      Vymazat
  5. Já tohle ještě nekomentovala? Divné... Každopádně hodně štěstí :) Btw, proč teď všichni čtou Skleněný trůn? Já chci taky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :)
      No.. asi pro to, že ho většina lidí miluje :D Já se ho ale stále nějak bojím, mám pocit, že mám moc vysoká očekávání a pak mě zklame.. :D

      Vymazat
    2. Nedivím se :D Já si ho chci tak moc přečíst, ale z nějakého důvodu mají v knihovně třetí díl... předchozí dva jaksi vypustili. Nechápu.

      Vymazat