Unboxing #10

neděle, července 03, 2016

Ahoj! Mám bohužel trochu zpoždění s těmi pravidelnými měsíčními články, takže tentokrát mi to bohužel vyjde hodně opožděně, ale snad se nic neděje. Včera mi přišel po nějaké době zase balíček, který ukrývá recenzní výtisk a já na něj byla úplně nejvíc natěšená. Tak ho pojďme společně rozbalit :)

 Jak můžete poznat podle krásné samolepky, balíček je Martinusu. Když mi přišel do ruky, byla jsem nadšená, protože uvnitř na mě mělo čekat něco, na co jsem se hrozně těšila. A co to je za knihu?

 Stejně jako minule mi Martinusáci do balíčku přidali nádherné knižní drobnosti, což mě opět hrozně moc potěšilo, obzvlášť krásný vzkaz a naprosto dokonalá magnetická záložka, která mě moc mile překvapila. Dále byla v balíčku další visačka na dveře, záložka a hlavolamová nálepka.

 Jak jsem už řekla, z magnetické záložky jsem byla opravdu nadšená, tak jsem vám ji musela vyfotit i v akci :D Je opravdu nádherná.

A konečně jsme se dostali i k samotné knize! Čekalo na mě Uvnitř mé hlavy, na což jsem čekala asi tak rok, takže asi chápete moje nadšení, když ji konečně mohu držet ve vlastních rukou. Jsem na ni hrozně natěšená a doufám, že mě nezklame, protože anotace zní naprosto skvěle a originálně a ta obálka... Dokonalost.

You Might Also Like

6 comments

  1. Jéé náhoda :D Také jsem si ji u Martinusáků objednala, tak jsem zvědavá, kdy dorazí :)
    Pěkné čtení a těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knížka je úžasná, ale ta záložka... jaktože já ji nedostala? Ta vypadá fakt skvěle :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi zkrátka dávají do každého balíčku něco jiného.. Já tam zase nikdy neměla tu jejich placku :) Třeba ji přihodí ke tvého zase příště :)

      Vymazat
    2. Mám dojem, že teď ji tam měli všichni až na mě :( Snad příště... jestli ti tam tu placku v budoucnu nedají, tak já ti klidně jednu dám, dvě nepotřebuju :D

      Vymazat
  3. Krásné knižní drobnosti, knihu neznám, ani jsem o ní ještě nečetla, ale má pěknou obálku. Snad se ti bude líbit a těším se na tvou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha byla skvělá, určitě ti ji mohu jen doporučit :)

      Vymazat