1. Blogové narozeniny!

úterý, srpna 16, 2016

pink, balloons, and silver image
*oslavné famfáry prosím*

Jak už asi víte z názvu článku, dnešní den je tak trochu speciální. Původně jsem plánovala se ospravedlnit za to, jak dlouho jsem nepřidala nový článek a hodit Vám sem unboxing. Ale pak jsem v mém mobilním diáři přišla na to, že dnes můj blog slaví své první narozeniny. A ty přece nejsou každý den! :D

Tyhle rozepisovací články už poslední dobou vůbec nepíšu, ale mám pocit, že když už jsou ty narozeniny, tak bych mohla. Asi bych měla začít historií mých blogů. Kdybych totiž zůstala na svém prvním blogu, slavil by už šesté narozeniny. Ale já svůj blog spoustukrát přesunula.

Už ani nevím, jaký blog byl můj úplně první, protože to je vážně dávno.V té době jsem ještě ani zdaleka tolik nečetla. Vždycky jsem měla ke knihám dobrý vztah, ale netušila jsem, že jednou to bude jedna z mých nejoblíbenějších činností a budu se tomu plně věnovat na blogu. Jak jsem tak blogy měnila, vystřídala jsem snad všechny možné témata.

Myslím, že to opravdové blogování přišlo až někdy před dvěma lety. Začala jsem ho brát vážněji, zveřejňovat už trochu smysluplnější články, začala jsem psát povídky a recenze a také jsem občas na blog zveřejnila něco co se týkalo knih. Všechny tyto blogy byly na blog.cz.
Přesně před rokem jsem dostala ten nejlepší nápad na světě - stát se "plnohodnotnou knižní blogerkou" a přesunout svůj blog na blogspot.cz. A právě proto tenhle blog považuji za úplný začátek, ačkoliv možná začal už před pár lety. Ale až tady jsem svůj blog zaměřila opravdu jen na knihy a recenze. Nechci se chválit, ale musím uznat, že jsem se za tu dobu ve všem o hodně pusunula - v recenzích, v grafice i v psaní povídek a také jsem tu objevila spoustu skvělých lidí a knižních blogů.

Nic z toho bych pravděpodobně neměla, kdybych před rokem svůj blog nepřesunula. Nikdy bych nezačala tolik psát, nezískala bych několik spoluprácí a možná bych ani neměla tolik inspirace číst. Neznala bych blogy, díky kterým vím, jakou knihu si chci přečíst nejvíce a po jaké bych zase naopak raději nesahala. Nepoznala bych spoustu skvělých bloggerů. Celé by prostě bylo jinak a já jsem hrozně ráda, že to je takhle. Neumím si to už bez blogu a čtení představit.

Blogování mi hrozně přirostlo k srdci. Dřív se stávalo, že jsem na blog zapomněla a prostě několik týdnů nic nepřidala. Teď mi blog už po pár dnech neaktivity chybí. Nedokázala bych se na něm teď tak dlouho neukázat.

Zkrátka a dobře bych řekla, že tento blogový rok byl začátek něčeho, co mě konečně opravdu baví. Všem moc děkuji za to, že na můj blog chodí nebo komentují a čtou si mé články. Mám z toho opravdu radost :) Za tento krásný rok tu bylo už téměř 13 000 návštěv a celkem přibylo 714 komentářů. Neuvěřitelná čísla :)

No.. Takže svému blogu přeji vše nejlepší :D Doufám, že tu spolu s ním ještě dlouho zůstaneme mezi Vámi :)
harry potter, dumbledore, and snape image

You Might Also Like

10 comments

  1. Moc a moc gratuluji :-) At ti to vydrzi jeste hodne dlouho a hlavne at te to stale bavi. Taky jsem blog presouvala bylo to to nejlepsi, co me kdy napadlo :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že historii i přístup k blogování máme celkem podobnou. I já vystřídala spoustu blogů a spoustu témat, než mi došlo, co mě opravdu baví a je tomu teprve asi rok nazpět, co jsem začala vydávat "skutečné" a plnohodnotné články.
    Inu, takže já ti přeju, aby u blogu vydržela ještě alespoň dvakrát tak dlouho a hlavně - aby tě nikdy nepřestavilo bavit psát :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk asi musí vyzkoušet více témat, než si uvědomí, co ho vážně baví a u čeho zůstane :)
      Moc Ti děkuju :)

      Vymazat
  3. Gratuluju! Happy birthday to youu! :3 ^^
    Já si pamatuji tvůj minulý blog moc dobře. přece jen jsme affs už delší dobu. x)
    Minule jsem tvůj blog na blog.cz normálně našla:3 :D
    Snad tu vydržíš ještě dlouho. Věřím v to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aww děkujuuu :3
      No jo, ty jsi ho ještě pamatuješ! :D
      Děkuju :)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepšííííí!!! <3 <3
    Doufám, že tu ještě v tomto blogovém !!KNIŽNÍM!! světě ještě dlouho budeš, protože jsi jedna z TOPek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc! :3
      Také v to doufám! :) Hrozně moc děkuju! :3 :)

      Vymazat
  5. Extra hodně pozdě, ale přeju tvému blogu všechno nejlepší :) A tobě, aby ta aktivita trvala :)

    OdpovědětVymazat