měsíc s knížkou, červenec 2016

úterý, srpna 02, 2016


Ahoj! Červenec skončil a já nějak nemohu uvěřit tomu, jak rychle a hlavně tomu, že za měsíc už je tu zase škola - alespoň pro některé (a pro mě také..). Opravdu, každý rok mi připadá, že to utíká rychleji a rychleji. Ale nebudeme ještě propadat depresím :D Stále tu máme ještě měsíc prázdnin, ačkoliv do školy se vážně netěším :D
Dneska, jak už je ve zvyku, tu máme knižní shrnutí. Nakonec jsem na čtení měla docela málo času, protože jsem většinou byla celé dny pryč, ale i tak je to o hodně lepší výkon než obvykle. A co se týče přírůstků.. k těm se snad ani nevyjadřuji :D Dozvíte se to sami!

přečetla jsem
Na začátku měsíce jsem měla trochu čtecí krizi - klasika. Samozřejmě, že dostanu čtecí krizi akorát když začnou prázdniny a já mám konečně čas na čtení.
Každopádně kniha, která mě z ní nakonec dostala byla Uvnitř mé hlavy (Francesca Zappia). Byla naprosto skvělá a po delší době jsem se zase zamilovala do nových knižních postav :D Více se můžete dozvědět v mé recenzi.

Jako další jsem se pustila do anglického komiksu Drama (Raina Telgemeier), který byl moc pěkný a hrozně roztomilý (:D), takže nakonec předčil má očekávání. Hned poté jsem přečetla Móda, krása a životní styl - A Cup of Style (Nicole, Lucie Ehrenbergerová), což už ale bohužel na fotce nevidíte, protože jsem ji musela vrátit do knihovny.

Následovala naprosto dokonalá trilogie Nebe (Veronica Rossi). Měla bych dodat, že na Nebe jsem se chystala snad rok a vůbec jsem mu nevěřila. Ano, obálku má krásnou, ale stejně jsem očekávala průměrnou fantasy.
No a opak byl pravdou. Už ani nevím proč (ale miluju se za to:D), řekla jsem si, že to s prvním dílem Pod nekonečnou oblohou zkusím. Během chvíle jsem se začetla a další den to dočetla. Okamžitě jsem se zamilovala. Hned jsem si musela obstarat druhý díl Cesta věčnou nocí, který jsem také zhltla téměř okamžitě a který byl snad ještě lepší a samozřejmě ihned pokračovala závěrečným dílem Do poklidné modři, který byl snad nejlepší (a taky mě ten konec pěkně vystresoval, děkuju pěkně veronico). Ale upřímně, celá série byla dokonalá. D O K O N A L Á
A mám takový pocit, že kromě Měsíčních kronik ji nic nemá šanci překonat :D
A omlouvám se, že jsem se tu rozplynula

Dlouho se mi po tak skvělé sérii nechtělo nic číst, protože jsem na ni stále musela myslet. Nakonec jsem se ale pustila do read-a-thonu. Přečetla jsem Pokud zůstaneš (Courtney Cole), na což jsem byla hodně zvědavá. Nebylo to tak dobré jako Nocte od Courtney, ale nebylo to ani špatné. 
Také se mi podařilo konečně dočíst Odpusť mi. Megan (Abbie Rushton), což mi připadalo tak lehce nadprůměrné a upřímně nejvíc se mi z celé knihy líbil konec :D
Nakonec jsem si dala re-reading svého milovaného Malého prince.

Přečetla jsem také knížku Moudrost a vtip Oscara Wildea, tedy knihu plnou jeho citátů, která byla nádherná, protože mám Wildea vážně ráda a po téhle knize mi přijde spíš jako génius :D
Nakonec jsem si ještě stihla z mého letního Green-a-thonu dát re-reading Hvězdy nám nepřály (John Green). Četla jsem je před třemi lety a úplně jsem zapomněla jak moc dokonalé jsou. Takže jsem si moc ráda osvěžila paměť :D

rozečtené knihy
To bylo mých 11 přečtených knih. Ke konci měsíce na mě zase začala lézt čtecí krize a tak jsem šla do Harryho, který mě nikdy nezklame. Fénixův řád (J. K. Rowling) mám stále rozečtený, ale podařilo se mi do konce července přečíst cca 100 stran. A samozřejmě v něm novém měsíci pokračuji :)

nové přírůstky
Tak jo, upřímně, když se teď dívám na mé přírůstky, přijdu si jako blázen. Ačkoliv jsem vůbec neměla v plánu nějaké velké knižní nákupy, přesto mi přibylo 22 přírůstků. Na svou obranu musím dodat, že za to mohou skoro jen Levné knihy a slevy. Takže to zase tak hrozné snad není.

Mým prvním přírůstkem byl recenzní výtisk Uvnitř mé hlavy (Francesca Zappia), o kterém jsem Vám povídala už výše v přečtených knihách.

Na e-shopu Arara.cz a Bux.cz byly jako vždy skvělé slevy a tak jsem si za docela směšné ceny objednala rovnou tři kousky. Konečně vlastím Město z kostí (Cassandra Clare) a doufám, že se do něj pustím co nejdříve, protože všichni co znám ho milují. Jen doufám, že nebudu výjimka. Nad Školou noci váhám už dlouho, až teď jsem se konečně odhodlala pořídit si první díl Označená (P. C. Cast) a uvidíme, jestli stojí za to pořizovat si i další díly. A jako poslední jsem si objednala nádherné vydání Malého prince, protože doma jsem měla jen asi 20 let staré a to prostě nebylo ono.

Jak už jsem říkala, tento měsíc jsem podnikla obrovský nákup v Levných knihách. Za 29Kč jsem ukořistila Moudrost a vtip Oscara Wildea a potom od samotného Oscara Wildea i Obraz Doriana Graye, který si chci přečíst už hrozně dlouho a Cantervillské strašidlo. Neodolala jsem ani Nepříteli v mé mysli (Jill Hathaway), což je sice druhý díl, ale první už si někde seženu :D

Když jsem v LK zahlédla sérii Čísla (Rachel Ward) a ještě ke všemu zjistila, že už je úplně poslední, povyskočila jsem tři metry do vzduchu (samozřejmě jen v duchu). Myslím, že sami uznáte, že jsem ji tam nemohla za těchto podmínek jen tak nechat.

Při další návštěvě jsem si vzala Pokud zůstaneš (Courtney Cole) a po dlouhém váhání jsem se rozhodla zkusit i Motýlí křídla (Veronika Bicker). Samozřejmě jsem si musela vzít i Eden (Helen Douglas), ale upřímně, nemám ponětí, kdy se k němu dostanu - klasika.

A konečně se dostáváme k posledním třem kouskům z LK. Vzala jsem si i Tak padne náš svět a Životy které jsme ztratily (Megan Crew), které byly také úplně poslední. A na ně jsem fakt zvědavá! A nakonec jsem radostí poskočila i ze Zbožňuju Paříž (Lindsey Kelk), což je druhý díl série, kterou si chci také už přečíst celou věčnost. Takže stačí si jen sehnat první díl a mohu se do toho pustit!

Už za plnou cenu jsem si koupila dvě knihy, které mám v plánu číst v létě. Dopisy na konec světa (Ava Dellaira) mě lákají už ode dne, co vyšli. A Můj život u sousedů (Huntley Fitzpatrick) je na mém "to-read" listu už také nekonečně dlouho, takže jsem hrozně ráda, že už na mě čeká v poličce :)


(mimochodem omlouvám se za špatnou kvalitu fotky, bohužel jsem si toho všimla až příliš pozdě :D)
Mými posledními přírůstky jsou čtyři knihy od Johna Greena; Will Grayson, Will Grayson, Příliš mnoho Kateřin, Papírová města a Hvězdy nám nepřály. Od Greena jsem četla vše a teď si dávám re-reading, tak jsem si pořídila paperbacky :)
Jen Aljaška mi ještě chybí :o

Celkový počet přečtených knih: 11
Celkový počet nových knih: 22
A co jste si přečetli a pořídili v červenci vy?

You Might Also Like

12 comments

  1. Tak to jsi měla naprosto dokonalý měsíc :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi přírůstky rozhodně, těch přečtených knih by mohlo být o něco víc, když mám ty prázdniny :) Ale nestěžuji si :D

      Vymazat
  2. Hustý..
    Ty knížky některé poznám. některé mě lákají a některé ne. Každopádně, Greena mám a něco mi i chybí. odpusť mi Megan si hodlám přečíst.
    Máš tu plno knih, co si chci přečíst. HP:D
    Dopisy na Konec světa, to mě nalákalo okamžitě. A Uvnitř mé hlavy také. Už na netu jsem na to koukala.
    Každopádně, co mě ale neláká je Malý princ. Vůbec. Nechci. Nemám na to náladu..
    Je to prý dost na chápání.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se na ně konečně vrhni! :D
      Malý princ je zrovna moje srdcovka.. :D Někdy si ho musíš přečíst :3 Není to ani tak na chápání, je to prostě na zamyšlení :) Ale není to, jako že bys ho nepochopila tak jako matiku :D

      Vymazat
  3. Tak to je slušná sbírka :O tolik knih za jeden měsíc pořídit... to se mi ještě nepoštěstilo, ale vlastně bych je už neměla kam dát, tak je to možná dobře :D Z tvých knih jsem četla snad jen Můj život u sousedů a Příliš mnoho Kateřin, chci si ale pořídit Město z kostí a Uvnitř mé hlavy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla, že je to můj rekord :D A od teď mám oficiálně přeplněnou knihovnu :D

      Vymazat
  4. Se školou to mám úplně stejně. Nejradši bych se někam (samozřejmě s knihami) někam zahrabala a vyhrabávala se jen na víkendy :'( :D
    Na začátku prázdnin jsem měla také čtecí krize a stejně jako ty jsem šílela víc z té doby, kdy nastala, než z ní samotné :D Naštěstí mě z ní vyhrabal poslední díl Nástrojů smrti- Město nebeského ohně a nakonec jsem za červenec stihla 16 knih a jednu rozečetla (musím se pochválit :D :D).
    Ta rozečtená byla právě kniha Uvnitř mé hlavy a stejně jako ty jsem se zamilovala. Z knihy jsem dostala depku a začínala jsem zase filozofovat (to nikdy nekončí dobře :D), ale stálo to za to :3
    Sérii Nebe naprosto miluju <3 Ta trojka byla fakt o nervy, ale naštěstí... :3
    Pokud zůstaneš (a následovně i Danteho holku) plánuji také. Koupila jsem si je na popud Nocte, protože do bylo NAPROSTO DOKONALÉ <3
    Jsem asi jediná, kdo ještě Malého prince nečetla, ale plánuji to napravit a zjisti ''co na tom všichni vidíte'' :D
    Odmalička všichni ujížděli na HP knihách a já jsem to měla naopak- ujížděla jsem na filmech :D Každopádně asi před půl rokem jsem četla první díl a i když to bylo (takové jak všichni říkali) ''pohádkové'' do dalších dílů se chci pustit, protože je to prostě HP a má to být více ''dospělácké'' :)
    Do Nástrojů smrti se prosím prosím pusť co nejdřív! Pro mě je to naprostá srdcovka a věřím, že u tebe to nebude jinak! <3
    Ze série Škola noci jsem četla první pět dílů, ale jelikož jsem je četla asi před rokem-dvěma, tak jsem to úplně zapomněla. Proto mám v plánu někdy na podzim re-reading a zároveň navázat na další díly- co já si pamatuji, byla jsem z nich nadšená a zamilovala jsem si je :)
    Zkus se po prvním díle z Děsivého splynutí podívat. Za mě je jednička o vlásek lepší než dvojka, ale nejde porovnávat dvě naprosto úžasné knihy... ještě k tomu z jedné série. Pro mě je tato série další srdcovka a právě v červenci jsem si dávala re-reading :3
    Čísla- to je série, která je pro mě svým způsobem strašně zvláštní. Jednička byla D O K O N A L Á (těž se hlavně na ten konec), ale zbylé díly už neměli takové to NĚCO, co měl první díl. Je to věc- pocit, který prostě nejde vysvětlit, ale tak... :D
    Motýlí křídla mám doma taky- společně s dalšími čtyřmi knihami z této edice od Fragmentu, ale jaksi jsem se zatím nedostala ani k jedné :D
    Pro Eden jsem si do LK letěla o víkendu a skákala jsem radostí, že na mě ještě zbyla :D
    Tak padne náš svět jsem četla v červenci náhodou taky :D Mooc se mi to líbilo a bylo to takové... mrazivé. Kniha se To určitě dostane pod kůži a já se na další díly strašně moc těším :3
    Dopisy na konec světa je strašně zvláštní kniha a když ji tu teď u tebe vidím, mám chuť si dát re-reading :D
    Re- reading bych si klidně dala i u knihy Můj život u sousedů, protože je to naprosto skvělá YA lovestory ale společně i s menší zápletkou :) Od autorky mi má teď dojít kniha Čemu jsem věřila a ta je prý ještě lepší, tak jsem zvědavá :)
    Docela jsem se tu rozepsala, takže už radši budu končit :D
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, takhle dlouhý koment mi ještě snad nikdo nikdy nenapsal :D <3 Děkuji ti :D
      Přesně :D Čtecí krize si nás najde vždy v tu nejhorší dobu :D Šestnáct knih je neuvěřitelný výkon, moc ti gratuluju :) To mi připomíná, že bych se do Nástrojů smrti měla už vážně pustit :D
      To věřím :D Ten konec je trochu zvláštní a na přemýšlení, ale to se mi na tom líbilo :)
      Jop já už fakt myslela, že tam Perry zůstane, byla jsem úplně zdeptaná :D A pak o pár kapitol později jsem začala skákat radostí deset metrů do vzduchu :D
      S Nocte mohu prostě jedině souhlasit :3 Pokud zůstaneš nebylo tak moc dokonalé, ale stejně mě Courtney přesvědčila, že je prostě skvělá spisovatelka a určitě si musím pořídit také i Danteho holku :)
      Jop, také jsem Malého prince dlouho nečetla a říkala si to samé a teď už to opravdu chápu :D Když je nálada, je to prostě láska :3
      Já musím přiznat, že jsem HP také jako první viděla filmy :D Do knih jsem se pustila až někdy před čtyřmi lety, teda jen do prvních tří a teď jsem si dala re-reading a konečně dočítám celou sérii :D HP je prostě moje srdcovka největší, určitě si ho také přečti <3
      Pustím! Snad už se do nich pustím tento měsíc.. Opravdu v to doufám, těším se na to asi rok a konečně si je mohu přečíst, tak už to sakra musím udělat :D
      Tak v tom případě se mi snad bude Škola noci také líbit :) Určitě si kdyžtak pořídím i zbylé díly :)
      Právě ty jsi mě na Děsivé splynutí nalákala svou recenzí :D Takže první díl musím sehnat co nejdříve!
      Chápu :D No snad se do Čísel brzy pustím (do říkám vždycky,haha) a uvidím, jaký udělají dojem na mě..
      S Edenem jsem na tom podobně jako ty :D
      Tak to jsem asi udělala vážně dobře, že jsem tam Tak padně náš svět jen tak nenechala :D Jsem na to vážně zvědavá, protože knih s tímto tématem prostě nikdy není dost :)
      Na Dopisy jsem mega zvědavá <3
      Mám pocit, že jsi snad četla všechny skvělé knihy, které já teprve plánuji :D Nemáš ponětím, jak se těším na Můj život u sousedů <3 :D
      To ses teda rozepsala.. :D Ne snad, že by mi to vadilo <3
      Taky se měj hezky a děkuju za komentář :)

      Vymazat
  5. Tak to byl parádní měsíc - jak ve skóre přečtených, tak přírůstků. Přeji, ať se srpen vydaří dle Tvých představ :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musím říct, že červenec se opravdu povedl ve všech ohledech :) Děkuji ! :)

      Vymazat
  6. Nepřečetla si toho nějak moc? A to ani nemluvím o té hromadě knižních přírůstků... já... musím to jít rozdýchat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, na mě je to docela neuvěřitelné.. No, ale sama si víš, že v srpnu to bylo naopak horší než normálně :D

      Vymazat