Poslední prázdninový read-a-thon

pondělí, srpna 22, 2016

Je to smutné, ale bohužel se blíží konec prázdnin. O tom se ale rozhodně bavit nechci! Jen je to jeden z důvodů, proč pořádám už poslední prázdninový read-a-thon (alespoň pro tento rok :D). Původně jsem měla na srpen velké plány, protože v červenci jsem přečetla docela hodně. Ale nakonec mě nejdřív opět postihla příšerná čtecí krize a když jsem se konečně začetla, byla jsem nějakých 10 dní neustále pryč, takže času na čtení bylo příšerně málo. Tento týden jsem ale konečně doma a tak jsem se rozhodla uspořádat třídenní read-a-thon, během kterého bych chtěla dočíst všechny mé rozečtené knižní resty a trochu nahnat počet přečtených knih.



Read-a-thon bude probíhat ode dneška 22.8. do 24.8.2016.
A co budu číst?


CHCI DOČÍST

První lásku jsem rozečetla před pár dny. Bohužel je to pro mě zatím docela zklamání, ale čtivé to rozhodně je a tak nepochybuji, že ji za chvíli budu mít přečtenou, když navíc má docela velká písmena. Jsem zhruba přesně v polovině a do konce mi chybí 105 stran

Co mi zabere asi trochu více času je Skleněný trůn. Ten mám rozečtený už delší dobu, z důvodu, že prvních sto stran mě příliš nebavil. Po těch sto stranách jsem se ale nečekaně pořádně začetla a do knihy se stačila zamilovat, takže ani tady bych žádné problémy se čtením neměla mít. Opět jsem zhruba v polovině a do konce knihy mi chybí 193 stran.

CHCI PŘEČÍST
Rozhodla jsem se do tohoto read-a-thonu zapojit jeden ze svých největších restů a to Vampýrskou akademii. Samozřejmě zatím jen první díl, protože víc bych jich rozhodně nestíhala. Každopádně knížka je to docela úzká, čeká na mě jen 279 stran, tak doufám, že ji během jednoho dne zdolám a už se na ni opravdu těším.

CHCI ROZEČÍST
Tohle už je kategorie, kterou pochybuji, že stihnu, takže je to jen takový záložní plán, kdyby se mi náhodou dařilo nějak hodně dobře. Pokud tedy stihnu výše uvedené knihy přečíst, budu pokračovat v Nedej se. Rozečtené už ho sice mám, ale jsem prakticky ještě na začátku a dočíst bych ho určitě neměla šanci. Takže alespoň se v něm snad trochu posunu. Momentálně jsem na straně 109.



Jako vždy Vám výsledky na konci určitě hodím na blog :)

You Might Also Like

10 comments

  1. Kdybys to dala vědět alespoň den dopředu, tak bych se zúčastnila, ale aspoň ti budu držet palce :) Skleněný trůn je bezva, VA miluju (tak snad si ji taky zamiluješ) a na Nedej se chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, bohužel jsem to nestihla dřív zveřejnit :) I tak děkuji :)

      Vymazat
  2. No jej tak to hodně štěstíí ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Snad se ti to podařilo všechno přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec to dopadlo lépe než jsem čekala :)

      Vymazat