TBR, srpen 2016

čtvrtek, srpna 04, 2016

Ahoj! Jak asi víte, nestává se často, že bych tyhle pravidelné články vydávala včas, takže jsem na sebe docela pyšná, že ho tentokrát vydávám přesně jak jsem měla v plánu :D Opět je to můj klasický "to be read" seznam na následující (teď už vlastně momentální) měsíc, tedy srpen. 

Minulý měsíc jsem na čtení ve skutečnosti moc času neměla - rozhodně ne tolik, kolik jsem myslela, že budu mít. Tento měsíc by měl být ale mnohem lepší v tom smyslu, že na čtecí budu mít pravděpodobně mnohem více času než v červenci. Vzhledem k tomu, že v červenci jsem přečetla 11 knih, na srpen si dávám za cíl 12-13 knih, každopádně vy tady dnes uvidíte jen 11, které bych chtěla číst na sto procent. Navíc mám nějaké knihy momentálně na cestě, takže samozřejmě mi nějaké do téhle hromádky přibudou.

Ještě z července mám rozečtený pátý díl Harryho - Fénixův řád (J. K. Rowling). Jak asi víte, pátý díl má 800 stran, takže mi to čtení zkrátka trvá trochu déle, ale už mi zbývá jen nějakých sto stran, takže ho snad brzy dočtu. Samozřejmě plánuji se po něm pustit i do šestého dílu Princ dvojí krve. Pokud se divíte, kde jsou Relikvie smrti, odpověď je na cestě :D Relikvie smrti mám v srpnu také v plánu číst, jen je ještě nemám doma, ale to se samozřejmě už brzy změní!

(úžasná kvalita, já vím -,-, to si vyřiďte s mým mobilem, že neumí fotit bílé obálky..)
Skleněný trůn (Sarah J. Maas) a Město z kostí (Cassandra Clare) mají jednu společnou věc - a to tu, že na obě se už hrozně dlouho těším, ale i když jsem si je konečně pořídila, stále jen leží v mé knihovničce. Takže bych to tento měsíc už konečně ráda změnila, protože obě série většina lidí miluje a já věřím, že snad nebudu výjimkou :)

Pokud mě sledujete už delší dobu, možná víte, že ze série Divergence (Veronica Roth) jsem loni četla první dva díly a letos jsem si plánovala dát re-reading a konečně dočíst i poslední díl. Divergenci jsem už přečetla, a tak mě teď čeká re-reading Rezistence a nakonec poslední díl Aliance

Mým dalším velkým restem je Vampýrská akademie (Richelle Mead), kterou jsem plánovala číst už v červenci, ale nakonec jsem to nestihla. V srpnu už si snad konečně přečtu první díl. Ráda bych přečetla i druhý díl Mrazivý polibek, ale s ním asi uvidím až podle prvního dílu.

A nakonec tu máme i letní čtení. Můj život u sousedů (Huntley Fitzpatrick) mě láká už neuvěřitelně dlouho. Až teď jsem si ho konečně pořídila a hrozně se na to těším. Tahle píseň ti změní život (Leila Sales) je rest, který mi v knihovně leží už tři roky. Ano čtete správně. Tři roky, což je příšerné, takže jsem ráda, že se do ni konečně pustím! A OTKA (Kody Keplinger) je už také trochu rest, ale myslím, že letní čtení to bude ideální, takže hurá na ní :D


Celkový počet knih k přečtení: 11

Oficiálně mám na seznamu 11 knih k přečtení, ale jak jsem říkala, nějaké mi ještě přijdou, takže se mi hromádka nejspíš ještě zvětší a pak také uvidím jak s tou VA. Doufám, že stihnu alespoň ten samý počet, co minulý měsíc, ne-li větší :)
A co plánujete číst vy?

You Might Also Like

14 comments

  1. Máš na srpen moc hezký plán, držím palce, ať Ti to vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju :) Bohužel jsem se ale tak trochu dostala do čtecí krize, takže asi nakonec přeci jen nestihnu vše :D

      Vymazat
  2. Hlavně se dostaň k té Vampýrské akademii! :D Na úpíry moc nejsem, ale VA je obrovská výjimka. Moje srdcová záležitost! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu musím, máš pravdu :D Připravenou ji tu mám, tak snad brzy :3

      Vymazat
  3. Na skleněný trůn se chystám, ale až budu mít doma další dva díly, abych mohla trilogii zhltnout najednou :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) Ale stále mají vyjít další díly, takže já bych se asi stejně načekala :D

      Vymazat
  4. Jo to já zas nemám inspiraci :D nerada píšu článek když nevím o čem psát :D. Tak ti držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nástroje smrti a Vampýrská akademie- moje srdcovky a nej nej nej série :3 <3
    Můj život u sousedů je super oddychovka, každopádně teď jsem od autorky četla Čemu jsem věřila a jsem poněkud zmatená :/
    Skleněný trůn, Divergence, Takhle píseň ti změní život- jedny z mnoha mých restů :( :D
    OTKU bych si mohla taky už konečně koupit :D :3
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, musím se na ně už konečně vrhnout :33
      No, tak uvidím, jsem na to vážně zvědavá :)
      S těmi resty to máme stejně :D
      To bys mohla.. Ne snad, že bych zatím věděla, jak moc dobrá je :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  6. Harryho Pottera musíš dočíst! je to úplně boží! /Všechno ohledně HP je boží jako./
    Každopádně, musím říct že moc knížek co tu máš neznám.
    Divergenci a ostatní ty knížky, jsem si chtěla pořídit. Ale mám
    tolik věcí co chci přečíst, že nevím co dříve.
    Teď nečtu kvůli olympiádě, jsem do toho zažraná.
    Nevím proč, ale Vampýrská akademie mě nikdy nelákala :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím, já vím :D Harry je prostě láska <3
      To mi povídej, můj seznam knih k přečtení je absolutně nekonečný :D
      Já to moc nesleduju :D
      Mě dřív také ne, ale upíry mám přeci jen ráda a vzhledem k tomu, že to všichni tak milují, musím to prostě zkusit také :D

      Vymazat
  7. Ale no tak, jak dlouho chceš ještě Harryho číst? :D
    No tak! Chceš si přečíst Skleněný trůn dřív, než se k němu dostanu já? To vážně? Ty mě chceš mučit...
    S Rezistencí a Aliancí už bylo na čase :)
    Do Vampýrské Akademie bych se už také měla pustit... hlavně, že jsem původně myslela, že to v létě stihnu :(
    Zase si přečteš Život u sousedů a OTKU dřív než já? Nějak se nám tu obrací role a to se mi vůbec, ale vůbec nelíbí :D
    Ale i tak přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá otázka :D No pátý díl mám dočtený a vrhám se na šestý, takže snad tyhle prázdniny :D Měla jsem od něj hold pauzu.. :D
      Už ho mám rozečtený, přesněji řečeno :D Sice jsem zatím jen na 50. straně, ale zatím mě to nějak nebaví.. Já ale opravdu nechci být výjimka :D Snad se to zlepší..
      To teda bylo :D
      To bys asi měla.. Také jsem si to myslela.. No, budu ráda, jestli přečtu první díl :D
      Mě se to naopak docela líbí :D Ale ty čteš spoustu věcí dřív než já, takže pšt :D
      Děkuju :)

      Vymazat