Unboxing #11

středa, srpna 17, 2016

Dneska tu máme po delší době unboxing, tedy hodně opožděný.. A to mám v záloze ještě jeden.. :D No, opomeňme tento fakt a pojďme dělat, že je tento unboxing děsně aktuální a kniha mi vůbec nepřišla před 15ti dny :D Přece vás o článek nepřipravím kvůli své lenosti!


Po delší době jsem neodolala a objednala si knihu v bazaru na Databázi knih. Tuhle knihu jsem sháněla už hrozně dlouho a nebyla nikde k sehnání. Když jsem ji jako zázrakem objevila, nemohla jsem ji tam nechat bez povšimnutí. 

Co tam bude? :)

A je to první díl z takové volné trilogie od Stephanie Perkins - Polibek pro Annu. Vtipné je, že jsem četla druhý a třetí díl a první doteď ne :D Každopádně jsou to dokonalé knihy, takže jsem ráda, že mám sérii konečně kompletní a snad si brzy dám re-reading :)

You Might Also Like

8 comments

  1. Tak to jsem zvědavá na recenzi :O ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se ke knize dostanu, určitě bude! :)

      Vymazat
  2. Neboj se, u mě unboxingy mají zpoždění pořád :D
    Každopádně na tuto sérii se také chystám, tak snad mě nezklame, protože co jsem slyšela, tak buďto super nebo hrůza :D
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :D
      Rozhodně si ji musíš přečíst, já ji naprosto miluju :3
      Děkuju! :)

      Vymazat
  3. Na tuto knihu jsem už koukala, ale nekoupím si ji. Já si teď kupuji klasiku, jak českou tak i světovou. :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. První díl je nejlepší :) Achjo, ta závist...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se k němu brzy dostat.. Tak si ji taky sežeň :)

      Vymazat