Vintage náramek ve stylu Harryho Pottera

pondělí, srpna 29, 2016

Náramky jsou doplňky, které nádherně oživí outfit. Ať už menší a nenápadné, tak i větší s přívěsky. A tento vintage náramek nádherně doplní jakýkoliv outfit.

Náramek ve stylu Harryho Pottera je samozřejmě naprosto ideální doplněk pro všechny Potterheady. Já jsem si ale jistá, že radost udělá i ostatním. Na první pohled se totiž nemusí zdát nápadně "harrypotterovský" a dá se nosit opravdu kamkoliv. Já, jakožto velký milovník Harryho a doplňků zároveň, jsem samozřejmě náramku nemohla odolat.


Náramek je dělaný z umělé kůže, která vždy vypadá moc pěkně, a je zdoben symboly z Harryho Pottera - relikviemi smrti, zlatonkou a dvěma sovičkami. Je dostupný rovnou v pěti různých barvách; černé, bílé, světle či tmavě hnědé a modrobílé. Já osobně zvolila černou variantu, protože mi přišla ideální a hodící se ke všemu. Skvěle se ale budou určitě vyjímat i ostatní.

Přesně jak jsem očekávala, náramek vypadá opravdu skvěle a hodí se jak ke sportovnějším otfitům, tak i k elegantním. Jediné, co musím vytknout je, že mi přijde trochu moc velký. Samozřejmě se dá velikost navolit, ale i tak si myslím, že by měl být rozsah velikostí o něco větší. Ne, že by mi náramek z ruky padal, ale tohle je ten typ, který by vypadal lépe, kdyby na ruce držel pevně. To  ale samozřejmě neznamená, že bych náramek kvůli tomu nenosila. I tak ho určitě nosit budu a moc ráda.


Náramek je to poměrně netypický a jak jsem řekla, i nudný outfit se díky němu stane zajímavým. A pro milovníky Harryho? Naprostá nezbytnost!


Za poskytnutí produktu k recenzi děkuji stránce postovnezdarma.cz!
Produkt můžete zakoupit ZDE.

You Might Also Like

6 comments

  1. Krásný, už jsem ho na netu obdivovala nejednou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. wáááw ten je božíí :OO !!! Sice bych ho nosila jen jednou ale stejně :O

    OdpovědětVymazat
  3. Je překrásný, také ho mám, akorát v bílém.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak asi víš, mám ten samý akorát v hnědé. Je opravdu nádherný a mě je jen líto, že ho nenosím tak často, jak bych chtěla, ale prostě ve spěchu na doplňky opravdu nemyslím :(

    OdpovědětVymazat