Call-it-what-you-want; Srpen 2016

sobota, září 10, 2016

Tento projekt mě už dlouho láká, protože články vídám na blozích čím dál častěji a vždy se u nich pobavím. Tento měsíc jsem se konečně rozhodla, že se do toho pustím taky a snad Vás také budou bavit :) Projekt vymyslela Emily L. a je to úplně jednoduché - ke každé přečtené knize za minulý měsíc, přiřadím jeden GIF, který znázorňuje mou reakci na knihu. Snad jste to pochopili a pokud ne, určitě pochopíte během článku :)

Harry Potter a Fénixův řád:
Výsledek obrázku pro gif crying feels

První láska:
Výsledek obrázku pro gif disappointed

Skleněný trůn:
Výsledek obrázku pro gif surprise

Šťastně až navěky:
Výsledek obrázku pro gif in love

You Might Also Like

9 comments

  1. S tímhle projektem jsem se už někde setkala (nepamatuju se ale kde) a ví, že se mi moc líbil.
    Tvé reakce jsou pak opravdu výstižné - nejvíc mě pobavil asi Skleněný trůn :D

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tenhle projekt také moc ráda, člověk se během jediného kouknutí dozví názory ostatních na knihy :D
      To věřím :D

      Vymazat
  2. Zajímavé :D
    Naprosto souhlasím s Harrym :D Doteď je pátý díl moje srdcovka! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Projekt neznám, ale je to zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tento projekt naprosto miluju :'D

    OdpovědětVymazat
  5. Ale no tak! Já si chtěla tuhle rubriku také vytvořit... jak je možné, že ses k tomu dostala dříve? :(

    Vážně už si musím přečíst Skleněný trůn...

    OdpovědětVymazat