měsíc s knížkou, srpen 2016

neděle, září 04, 2016


Srpen skončil a s ním bohužel i prázdniny, alespoň těm z nás, kteří jsou stále školou povinní. Přijde mi, že tentokrát léto uteklo neuvěřitelně rychle a stále nemohu uvěřit, že už je zase září. Bohužel jsem srpen měla nakonec docela plný a také jsem chvíli měla příšernou čtecí krizi, takže jsem na sebe docela naštvaná, jak málo jsem toho přečetla, vzhledem k tomu, že od teď to bude ještě horší. I tak mám v plánu se pokusit rozvrhnout si čas lépe a přečíst toho měsíčně alespoň trochu více než dřív. Uvidíme. Teď se ale pojďme podívat, jaký jsem měla minulý měsíc!

přečetla jsem
V červenci se mi dařilo neobvykle dobře, přečetla jsem 11 knih, a tak jsem očekávala, že v srpnu to bude minimálně stejně tak dobré. Tentokrát jsem ale stihla jen mizerné 4 knihy. Bohužel nejdříve mě zdržel pořádný tlusťoch Harry Potter a Fénixův řád (J. K. Rowling). Každopádně konečně jsem ho dočetla, ale pak mě postihla pořádná čtecí krize. Když jsem se ji konečně zbavila, nějakých 10 dní jsem neustále byla pryč a na čtení nebyla ani chvilka času. Pak jsem se zase rozjela až poslední týden měsíci. Jako první jsem přečetla Skleněný trůn (Sarah J. Maas), který byl naprosto skvělý. Následovala První láska (James Patterson, Emily Raymond), která mě bohužel zklamala a nakonec Šťastně až navěky (Kiera Cass), což byla opět zkrátka dokonalost.


nové přírůstky
Zato přírůstků tu mám opět obrovskou hromadu. Ale na mou obranu za to opět mohou především Levné knihy a všemožné slevy. Celkem tu mám nových 19 knih.

Jako první jsem si v bazaru na Databázi knih zakoupila Polibek pro Annu (Stephanie Perkins), první díl trilogie. Já četla druhý a třetí díl, které byly naprosto dokonalé a nemohu se dočkat, až si přečtu i tento a dám si zároveň re-reading těch další dvou.

Následovala jedna větší objednávka knih z bux.cz. Původně jsem si objednávala jen v předprodeji Nedej se, ale nakonec jsem se rozhodla přihodit do košíku i něco dalšího. Hodně mě (i mojí mamku:D) lákala kniha Jeden plus jedna (Jojo Moyes) a tak jsme se ji rozhodly hodit do košíku. Dále jsem si koupila Nejkrásnější (Marissa Meyer) a letní čtení První lásku (James Patterson, Emily Raymond).

A další dvě knihy, které jsem si objednala byl paperback Hledání Aljašky (John Green), protože brzy plánuji re-reading. A nakonec to hlavní - Nedej se (Rainbow Rowell), na které jsem se hrozně moc těšila.

Možná víte, že v Tescu byl velký výprodej a knihy byly za neuvěřitelně skvělé ceny. Já bohužel zrovna zašla do Tesca, které mělo extrémně malý výběr, ale i tak jsem si dvě knihy odnesla. Jako první jsem bez váhání popadla Měděnou rukavici (Holly Black, Cassandra Clare), protože doma mám už první díl a brzy si je plánuji oba přečíst. A nakonec jsem si vzala i Neslyšno (Richelle Mead), na které jsem hodně zvědavá.

A teď jsou tu ty slavné Levné knihy. Při první návštěvě jsem si vzala dvě knihy ze série Co by kdyby.. (Sarah Mlynowski). Upřímně netuším, jestli to vůbec půjde číst, ale vzhledem k tomu, že moderní zpracování pohádek mám moc ráda a tohle vypadá na takovou oddychovou jednohubku, tak jsem je tam nemohla nechat. Kromě toho jsem si vzala i Rozbité zrcadlo (Alina Bronsky) a tím pádem mám doma oba díly této série.

Při další návštěvě LK jsem si vzala dvě docela bichle, ale za úžasné ceny - Archiv (Victoria Schwab) a Výjimečnou (Kristin Cashore).

A poslední úlovky z LK jsou čtyři knihy, které jsem původně v plánu vůbec neměla, ale nakonec jsem neodolala a odnesla si je také. Zlákala mě Espressologie (Kristina Springer), Přímo do srdce (Bill Condon), Nick a Norah; Až do ochraptění (Rachel Cohn, David Levithan) a Ukolébavka (Sarah Dessen).

Poslední koupené knihy byly už za plnou cenu v kamenném knihkupectví. Šla jsem si pro Šťastně až navěky (Kiera Cass), ale protože jsem zrovna cca v té době dočetla Skleněný trůn, vzala jsem si rovnou i Půlnoční korunu (Sarah. J. Maas), tedy druhý díl.


A co jste si pořídili a přečetli v srpnu vy? :)

You Might Also Like

11 comments

  1. Za august som prečítala 10 kníh,myslím,že je to dosť veľa.väčšinou to boli dobré kúsky,ako napríklad Najdlhšia cesta od Nicholasa Sparksa,ale boli aj knihy,ktoré ma sklamali,napríklad Nočný film.
    Skvelé knihy si si kúpila,väčšinu z nich si chcem už dlho prečítať,tka dúfam,že sa ti knihy budú páčiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprosto skvělý výkon :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  2. V sprnu se mi taky sešla pořádná hromádka. Jinak Skleněný trůn je parádní a Sarah se navíc díl od dílu zlepšuje, takže se máš opravdu na co těšit. Hlavně Dědička ohně byla dokonalá. A Šťastně až navěky jsem před pár dny taky dočetla, bylo to skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vážně těším, měla bych se do dalších dílů pustit co nejdříve. Se Šťastně až navěky s tebou naprosto souhlasím :)

      Vymazat
  3. V srpnu na mě také krize spala, avšak společně s panikou a depresí, takže super :D
    Fakt mě štve, že se Ti První láska moc nelíbila, ale tak aspoň máme jasné tábory: ty jsi za Hvězdy a já za Lásku (zvláštně řečeno) :D
    Skleněný trůn a Polibek pro Annu čekají na přečtení, tak snad brzy :/
    Stejně tak čeká i série Magisterium, kterou jsem taktéž v Tescu ulovila (štve mě, že na mě nezbylo Neslyšno :( ).
    Nedej se mi má v týdnu dorazit (:3) a Šťastně až navěky+ návštěva v LK je taky jasňačka :D
    Nějak se na tu školu obrnit musím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale přesto si toho přečetla mnoohem víc než já :D Jak ty to sakra děláš? :o :D
      To máš pravdu :D Také mě mrzí, že se mi Láska nelíbila, jako bylo to moc pěkné (jak objížděli různá místa, to se mi fakt líbilo :D), ale přišlo mi to až příliš nereálné :/
      To by mělo být brzy, protože obě jsou to naprosto skvělé knihy! :)
      To věřím :/
      Nedivím se :D
      No, přeji Ti, ať to zvládneš! :D

      Vymazat
  4. Zase tolik knh, ty mě zabiješ :D Mimochodem číst se to opravdu nedá. Přepracování pohádek je většinou skvělé, ale tohle je... no hodně pro děti. Jinak já chci taky Výjimečnou, Espressologii, Ukolébavku a nejlépe i Poslouchej... nechceš mi pro to do LK skočit? Pak mi řekneš kolik to stálo a já ti za to něco koupím? :) Kdyby tu tak ty LK byly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já spíš zabíjím sama sebe :D Netuším, jak to chci vše stíhat číst..
      Tak to asi nebyla správná koupě :D No uvidím, když to nepůjde ani číst, tak to pošlu dál :)
      To klidně mohu :D Tak při další návštěvě ;)

      Vymazat
    2. To by mě také zajímalo :D
      Zas tak drahé to nebylo :D Ale zrovna u toho fakt pochybuji, že by tě to nějak nadchlo... i když na druhou stranu Rodaw to nadchlo i v osmnácti nebo to aspoň tvrdila. Pak knihu dala do soutěže... takže kdo ví.
      Prosím, prosím, prosím :)

      Vymazat
    3. Jsem na sebe zvědavá :D
      No, uvidíme :)
      Dobře, dobře :)

      Vymazat
    4. Já na tebe taky :D
      Děkuju, děkuju, děkuju :)

      Vymazat