Zrušení SB

sobota, září 17, 2016

Dnes tu máme jen takový kratší informační článek, který se týká pouze mých SB - tedy spřátelených blogů. Podle názvu jste už určitě poznali o co se jedná, ale já Vás poprosím, abyste si článek dočetli do konce.

SB mám už dlouhou dobu - vlastně ještě z blog.cz. Tam to totiž fungovalo hlavně tak, že na váš blog někdo chodil právě jen z povinnosti, jinak nikdo na váš blog nepřišel. Teď mi to ale začíná připadat čím dál zbytečnější. Většina SB stejně na můj blog nechodí a mě zase nebaví na některé blogy z povinnosti chodit. Zkrátka už v tom nevidím žádný smysl. Proto jsem se rozhodla se této povinnosti zbavit a zrušit SB.

Samozřejmě si nechám mezi oblíbenými blogy ty, kteří si chtějí mezi SB nechat mě. V takovém případě na váš blog budu chodit dál. Jediná podmínka je, že vám nebudu nijak zaručovat, jak často budu komentovat, zkrátka když mě článek zaujme, okomentuji. Potom by se pro Vás už nic neměnilo.

Takže prosím ty, kteří si mě nechat chtějí, aby mi to napsali sem do komentářů. Zbytek si buď nechám nebo smažu - podle tématu blogu. 

Tím bych tedy tuhle záležitost se spřátelenými blogy uzavřela a snad na můj blog jen kvůli tomu nezanevřete :)

You Might Also Like

8 comments

  1. Já si tě tam určitě nechám. A dám si tě do fav. Ba tvůj blog chodím ráda i jen tak:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,ja si tě také nechávám.. ráda tvůj blog navstevuji (i když ne pravidelne,to přiznávám):)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem k tomu, jak často neobíháš je divné, že jsem SB zrušila dřív než ty :D Každopádně gratuluji ke svobodě, ale jestli nebudeš chodit na můj blog, tak se těš :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já SB taky zrušila ;) přesně, jak tu píšeš všichni chodí na blog jenom z povinnosti a to je o ničem :) Já sem samozřejmě budu chodit dál. Odvádíš skvělou práci a já se vždy těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem to davno zrusila. Je to stary prezitek z blog.cz, ktery nema smysl... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já na tvůj blog chodím velmi ráda a vím, že komentuješ jednou za čas a nevadí mi to, jako u jedné z mála, se kterými jsem spřátelena už velmi dlouho, já si tě ve spřátelených nechám a budu ráda, když ty i mne a nadále mne budeš navštěvovat. Na tvůj blog jsem nikdy nechodila z povinnosti, jen prostě občas mám chvíle, dny, kdy nestíhám. Ale to bych zase dala vědět na blog v článku:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já Tě chápu a nezlobím se. Ať se tvému blogu daří :)

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto tě chápu, mně už také přijde SB jako zbytečnost.
    Já si tě mezi oblíbenými nechávám, mě si tam nechej, jsetli budeš chtít, nechávám to na tobě :)

    OdpovědětVymazat