TBR, září 2016

úterý, září 06, 2016

Doufala jsem, že se mi podaří si plánovat věci lépe, ale bohužel se stejně stalo to, co jsem čekala - škola mě psychicky deptá a nic nestíhám :D Obzvlášť zveřejňovat články. Mám toho k vydání a napsání spousty, ale tak trochu nevím kdy. Takže články budou asi zase dost opožděně. Ale teď už se můžeme podívat, co budu číst v září.



Jak vidíte, na to, že je září, tedy škola, na mě čeká docela pěkná hromádka. V srpnu jsem přečetla opravdu hodně málo a teď bych se to ráda pokusila dohnat. Je mi jasné, že při škole nebude čtení o nic lepší, ale rozhodně se budu snažit. Těch pár dnů mi to zatím vychází. Každopádně čeká na mě celkem 8 knih, ale uklidňuje mě, že dvě mám už rozečtené a jsem zhruba v polovině.

A ty dvě rozečtené jsou Vampýrská akademie a Nedej se. VA je super čtivá a jsem kousek za polovinou, takže brzy snad bude dočtená. S Nedej se je to trochu složitější, protože se do něj stále nemohu začíst a tak jsem ho teď na chvíli odložila. Rozhodně ho mám ale v plánu dočíst co nejdříve, a protože mi ještě zbývá více jak polovina, stále věřím, že se to zlepší.

Zařadila jsem i dva kousky z knihovny. Jednou ano, dvakrát ne je velký rest a já se těším, že se do něj konečně pustím. Dále jsem před pár dny v knihovně ukořistila druhý díl After a to Přiznání. Je to sice docela bichle a první díl nebyla žádná dokonalost, každopádně to bylo neuvěřitelně čtivé a bavilo mě to, takže upřímně.. Na tohle se vážně těším :D

Jak možná víte, v září se účastním projektu Září s CooBoo, tedy musím přečíst co nejvíce kubulínských knih. To se mi samozřejmě hodí, protože jich mám plno a zrovna jsou to resty, které plánuji číst. Čeká na mě Tahle píseň ti změní život, což je snad můj největší knižní rest za můj život :D A určitě se pustím i do Amy & Roger; Na cestě, protože věřím, že to bude ještě krásně letní, čtivé a odpočinkové čtení.

Další tu mám připravenou Půlnoční korunu. Skleněný trůn jsem si dlouho plánovala přečíst, a jsem ráda, že jsem se k tomu v srpnu konečně dostala, protože to bylo úžasné. Takže druhý díl je naprostá nutnost, a to co nejdříve!
Od Sarah J. Maas budu pravděpodobně tento měsíc číst i Dvůr trnů a růží, který by mi měl dorazit od Martinusu. Zatím ale nevím kdy přesně dorazí, takže ho sem nepočítám.

A poslední kniha, kterou upřímně netuším, jestli stihnu, je Proč jsme se rozešli. Ráda bych ji alespoň rozečetla, klidně jen pár desítek stran, ale hlavně ať ji rozečtu :D To samo o sobě už bude na mě až moc, vzhledem k tomu málu času, který na čtení mám.


Co plánujete v září číst vy? :)

You Might Also Like

11 comments

  1. VA je prostě úžasná! Naprosto ji miluji! Nedej se...pořád nevím, jestli do té knihy jít. Je to jedno velké možná.
    Snad jich přečteš, co nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To slyším snad od všech :) Já ji zrovna čtu a je to zatím vážně dobré, i když zatím se nedá říct, že bych se do ni zamilovala :D
      Děkuji :)

      Vymazat
  2. Hodně pěkných knih, přeji ti ať resty doženeš a ráda si přečtu recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ti vůbec přát abys to všechno stihla přečíst? Mám dojem, že s tou školou to je skoro nemožné :( Ale i tak se to snad podaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš teda pravdu.. :( Ale doufám, že alespoň něco stihnu, i když moc dobře to nevypadá :D

      Vymazat
    2. Já nejsem ani v půlce druhé zářijové knihy... a to musím asi do plky listopadu přečíst aspoň pět dalších včetně Hry o trůny, takže je ti asi jasné, jak na tom jsme :D

      Vymazat
    3. No, já mám za sebou dvě knihy a jsem v polovině rovnou tří dalších :D Vážně bych měla přestat číst více knih najednou..

      Vymazat
    4. Vypadá to s námi opravdu bledě...

      Vymazat
  4. Opravdu pěkná hromádka. Asi bych měla co dělat, abych to přečetla. Ale vidím samé zajímavé kousky, tak ať se ti daří a knihy ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat