Září s CooBoo

pátek, září 02, 2016


Výsledek obrázku pro cooboo logoCooBoo je bezpochyby jedno z mých nejoblíbenějších nakladatelství. Až na pár výjimek, mám vždy v plánu si přečíst snad vše, co vydají. A tak, když jsem objevila tento projekt Září s CooBoo, nemohla jsem se nezúčastnit. Je to jednoduché - úkolem je přečíst v září co nejvíce kubulínských knih. To se mi opravdu hodí, protože tento měsíc jsem zrovna plánovala asi nejvíc knih právě od CooBoo. Tak se pojďme podívat, co bych ráda stihla přečíst.




Výsledek obrázku pro amy a rogerVýsledek obrázku pro tahle píseň ti změní životHned na začátku prázdnin mě čeká Tahle píseň ti změní život. Jsem opravdu ostuda, protože tahle kniha mi leží v knihovničce už neuvěřitelné tři roky. A přitom jsem se na ni tolik těšila. Jsem hrozně ráda, že se do ni konečně pustím a zároveň se zbavím svého největšího restu.

Další z restů, i když naštěstí už ne tak velký, je Amy & Roger: Na cestě. Na knihu jsem se chystala už o prázdninách, ale vždy mi do toho něco přišlo, takže snad si na ni konečně najdu čas teď. Ráda bych se do ni pustila co nejdříve, když bude ještě letní počasí, protože je asi jasné už jen podle obálky, že to bude skvělé letní čtení a v zimě už by to nebylo ono.

Výsledek obrázku pro půlnoční korunaVýsledek obrázku pro jednou ano dvakrát neZařadit jsem se sem rozhodla i rest z knihovny Jednou ano, dvakrát ne. Kniha je docela uzoučká a doma mi leží už pěkně dlouho. Je to ale škoda, protože jsem na ni opravdu zvědavá a zatím jsem na ni slyšela převážně jen chválu. Tak uvidíme, jak se bude líbit mě!

Skleněný trůn byl dlouho mým velkým restem. V srpnu jsem se k němu ale konečně dokopala a byla jsem nadšená. Proto jsem si ihned musela pořídit druhý díl Půlnoční korunu a už teď se nemohu dočkat, až se do ni začtu!

Výsledek obrázku pro proč jsme se rozešliVýsledek obrázku pro dvůr trnů a růží

Jsem ráda, že mohu do mého "kubulínského read-a-thonu" zařadit i recenzák, který by mi měl tento měsíc dorazit. Jedná se o Dvůr trnů a růží, na který jsou dost rozporuplné názory a já ani nevím, jestli se mám těšit, nebo bát. To mě ale samozřejmě od čtení neodradilo a už jsem na knihu opravdu zvědavá, protože minimálně anotace zní skvěle. Mohu jen doufat, že mě Sarah nezklame, protože Skleněný trůn se ji opravdu povedl.

A teď něco, u čeho si nejsem vůbec jistá, jestli stihnu, ale ráda bych se ji pokusila alespoň rozečíst. Je to kniha Proč jsme se rozešli. Jak určitě víte, má naprosto dokonalé grafické zpracování, ale obsah už tak dobře hodnocen není. Tím pádem se knihy docela bojím, ale nerada bych se čtením čekala až do příštího léta, protože mi to přijde jako typicky letní kniha. Ráda bych se do ni tedy stihla pustit alespoň během září.


A co máte v plánu v září číst vy? Účastníte se také?

You Might Also Like

11 comments

  1. Super kousky, držím palce, abys všechny stihla :) Amy a Rogera jsem četla a to je moc fajn oddechovka. Dvůr trnů a růží mám za sebou taky a bohužel patřím k těm, co byli zklamaní. Připadám si jako vyvrhlel, že jsem v recenzi zdrbala knihu, na kterou jsou teď tak nadšené ohlasy :D Skleněný trnů miluju, ale tohle mi bohužel moc nesedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak to se na ni těším! Na ten Dvůr jsem opravdu zvědavá, kam se zařadím já. Snažím se nemít velká očekávání, aby mě nemohl zklamat, ale nevím.. Uvidíme :D

      Vymazat
  2. U mě to bohužel na ''září s CooBoo'' moc nevypadá. Respektive nemám v plánu žádnou knihu od CooBoo, což je škoda :(
    Každopádně Tahle píseň ti změní život, Amy a Roger, Skleněný trůn, Dvůr trnů a růží- všechny a kupy dalších u mě čekají na přečtení, tak snad brzy :)
    Přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně Ti přeji ať přečteš vůbec něco, ať už z jakéhokoliv nakladatelství :)
      Ano, snad brzy :D Na mě tady čekají už také pořádně dlouho :)
      Děkuju! :)

      Vymazat
  3. Je to skvělý projekt a kdyby byl o prázdninách ráda bych se zúčastnila, ale teď bych to pravděpodobně nezvládla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím.. Také bych ho raději plnila o prázdninách, teď bohužel tolik knih nestihnu :(

      Vymazat
    2. Musíme na příští prázdniny něco vymyslet :)

      Vymazat
    3. Kdyby ses občas objevila na FB, mohly bychom to i zrealizovat...

      Vymazat
  4. Skvělý projekt :) Ráda bych se zapojila, snad toho stihnu přečíst co nejvíc :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :) Tobě také přeji krásné čtení :)

      Vymazat