Call-it-what-you-want; Září 2016

úterý, října 11, 2016

Máme tu další článek ohledně mých přečtených knih za září a tentokrát do projekt Call it what you want, kdy přiřadím GIFku ke každé mé přečtené knize za uplynulý měsíc, která vystihuje mé pocity z knihy. Bohužel článek bude poměrně krátký, protože jsem přečetla pouhé čtyři knihy - ano, škola.

OTKA - Ošklivá tlustá kamarádka:
Výsledek obrázku pro i love it gif

Vampýrská akademie:
Výsledek obrázku pro gif its good

Nedej se:
actor, harry potter, and gif image

Harry Potter a prokleté dítě:
funny, high five, and how i met your mother image

You Might Also Like

6 comments

  1. :DD pobavila jsem se, ten Harry Potter a Vampýrská akademie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fantastická forma recenzie :) :) Stotožňujem sa s väčšinou :)
    Call it what you want mi okamžite pripomenulo Foster The People ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé animace. Já mám doma Prokleté dítě, ale ještě jsem ho nezačala číst.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tyto články prostě miluji :3 :D

    OdpovědětVymazat